Pięć dat którą wybrać?

Data: 2009-04-21 17:21:46
Autor: adam
Pięć dat którą wybrać?
Kupiłem na eBay w dniu  06.04, zapłaciłem 08.04 na wyciągu bankowym mam data transakcji 08.04 , data księgowania 10.04 , przesyłka przyszła 17.04. Jaką datę mam przyjąć do rozliczeń (kurs średni NBP,ewidencja zakupów itp.)

pozdrawiam
Adam

Data: 2009-04-21 17:26:57
Autor: Tomek
PiĂŞĂŚ dat ktĂłrÂą w ybraĂŚ?
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

KupiÂłem na eBay w dniu  06.04, zapÂłaciÂłem 08.04 na wyciÂągu bankowym mam data
transakcji 08.04 , data ksiĂŞgowania 10.04 , przesyÂłka przyszÂła 17.04. JakÂą
datê mam przyj¹Ì do rozliczeù (kurs œredni NBP,ewidencja zakupów itp.)

Zależy czy to towar handlowy czy składnik do ŚT, czy wyposażenie czy jeszcze coś innego.
(I czy jesteś na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-04-21 18:59:43
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:op.usqs67ohl60ql1unk...
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

Kupi3em na eBay w dniu  06.04, zap3aci3em 08.04 na wyci?gu bankowym mam data
transakcji 08.04 , data ksiegowania 10.04 , przesy3ka przysz3a 17.04. Jak?
date mam przyj?a do rozliczen (kurs ?redni NBP,ewidencja zakupów itp.)

Zależy czy to towar handlowy czy składnik do ŚT, czy wyposażenie czy jeszcze coś innego.
(I czy jesteś na KPiR :) )

-- Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , ryczałt - ale coś mi się zdaje że tak jak przy KPIRze ........tylko jak jest przy KPIR -:)
adam

Data: 2009-04-21 19:40:11
Autor: Tomek
Piea dat ktĂłr? wybraa?
Dnia 21-04-2009 o 18:59:43 adam <kkolcar@o2.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisaÂł(a):

Kupi3em na eBay w dniu  06.04, zap3aci3em 08.04 na wyci?gu bankowym mam
data
transakcji 08.04 , data ksiegowania 10.04 , przesy3ka przysz3a 17.04.
Jak?
date mam przyj?a do rozliczen (kurs ?redni NBP,ewidencja zakupĂłw itp.)

ZaleÂży czy to towar handlowy czy skÂładnik do ÂŚT, czy wyposaÂżenie czy
jeszcze coÂś innego.
(I czy jesteÂś na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , ryczaÂłt - ale coÂś mi siĂŞ zdaje Âże tak jak przy KPIRze
.......tylko jak jest przy KPIR -:)
adam

A po co - i gdzie - chcesz przy ryczałcie księgować zakupy?
ZTCW wystarczy mieć dokument zakupu - więc tutaj wydruk aukcji + wydruk przelewu
+ adnotacja że przybyło 17/04 IMHO całkowicie wystarczy.
(Aczkwoliek nie weryfikowałem tego w przepisach o ryczałcie).

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-04-22 06:02:36
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

U?ytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia 21-04-2009 o 17:21:46 adam <kkolcar@o2.pl> napisa3(a):

[...]

Zale?y czy to towar handlowy czy sk3adnik do |T, czy wyposa?enie czy
jeszcze co? innego.
(I czy jeste? na KPiR :) )

--
Pozdrawiam,
Tomek

Towar handlowy , rycza3t - ale co? mi sie zdaje ?e tak jak przy KPIRze
[...]

Jest też coś takiego jak : trzeba prowadzić ewidencję zakupów z UE w której należy wykazać wartość wszystkich nabyć w systemie kwot  narastających.
Mówiąc inaczej muszę wiedzieć ile wydałem na zakupy w UE według średniego kursu NBP, a przy różnych datach i płynnosci waluty powstają niewielkie różnice. Niby szczegół . ale diabeł tkwi w szczegółach.
pozdrawiam
adam

Data: 2009-04-22 16:37:54
Autor: dorotapr
Piea dat któr? wybraa?
On 22 Kwi, 06:02, "adam" <kkol...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <tomekz...@op.pl> napisał w wiadomościnews:op.usqzc9m3l60ql1unk...

> [...]

kursu NBP, a przy różnych datach i płynnosci waluty powstają niewielkie
różnice. Niby szczegół . ale diabeł tkwi w szczegółach.

Witaj Adam,
możesz zamieścić moją odpowiedź przesłana bezpośrednio do Ciebie
tutaj...
Pewnie zbyt szybko wysłałam odpowiedź tylko Tobie ;)
Może komuś sie ona przyda :)
Pozdrawiam,
Dorota

Data: 2009-04-23 07:10:46
Autor: adam
Piea dat któr? wybraa?

Użytkownik "dorotapr" <dorotapr@interia.pl> napisał w wiadomości news:402bcc3d-0e67-4f49-a584-f44fa5dffdb4c12g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Niestety...ale nic nie doszło do mnie , może jeszcze raz ale tym razem na grupe.
pozdrawiam
Adam

Pięć dat którą wybrać?