Piec gazowy na ogrzewanie mieszkania i CW - opinie?

Data: 2009-07-03 09:28:41
Autor: pablo
Piec gazowy na ogrzewanie mieszkania i CW - opinie?
DFpawel <0.pawel@STOP.gazeta.pl> napisał(a):
Witam,

Interesuje mnie co sądzicie o takim rozwiązaniu: piec gazowy który pełni

funkcję ogrzewania mieszkania i ciepłej wody. Czy rzeczywiście to jest
dobre rozwiązanie? Bo nie spotkałem się z czymś takim, a będę miał takie

rozwiązanie w nowo wybudowanym mieszkaniu. Czy to nie będzie droga
eksploatacja czasem? Mieszkanie ma być małe - niecałe 50 m2 na parterze.

PS. Szkoda tylko że w kuchni nie będę miał gazu, bo mimo wszystko gaz
tańszy.

Pozdrawiam
Pawel

jesli nie masz mozliwosci podpiecia sieciowego CO, to chyba jednak piec dwufunkcyjny jest nienajdrozszym rozwiazaniem, na pewno tanszym niz olejowy.
sam mam dwufunkcyjnego viessmana i jestem zadowolony. jesli budynek jest dobrze ocieplony, rachunki za gaz nie powinny byc powalajace, szczegolnie, ze to tylko 50m2.

pzdr.,
pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

Data: 2009-07-03 18:11:35
Autor: DFpawel
pablo pisze:

[...]

Dziękuje za informacje. Nie pytałem o możliwość podpięcia, ale sądze że to jest nierealne z uwagi na to że to małe budynki (mój ma 9 mieszkań). Piec ma być w mieszkaniu w cenie mieszkania.

Pozdrawiam
Paweł

Piec gazowy na ogrzewanie mieszkania i CW - opinie?