Piec naftowy - prosze o opinie

Data: 2010-10-21 10:51:15
Autor: Ikselka
Piec naftowy - prosze o opinie
Dnia Wed, 20 Oct 2010 11:34:47 +0200, Ormianin napisał(a):

 Czy nie śmierdzi naftą w pomieszczeniu ogrzewanym,
czego bardzo sie obawiam...

Ja bym się bardziej obawiała tego, co on do pomieszczenia wydziela, a co
NIE śmierdzi...

Data: 2010-10-21 12:54:04
Autor: Ormianin
Thu, 21 Oct 2010 10:51:15 +0200, na pl.rec.dom, Ikselka napisał(a):

[...]

Podobno, jak zapewniaja producenci, zastosowanie odpowiedniego paliwa
(wysokowydajnego, bardzo dokładnie oczyszczonego paliwa o zawartości
frakcji aromatycznych ponizej 1%) zapewnia bezwonną pracę piecyków, to
chyba mozna byc bezpiecznym... chyba ze sa takie wersje piecyków naftowych
z rura za okno, ale ja takich nie znalazlem...

Data: 2010-10-21 13:03:10
Autor: kogutek
> [...]

chyba mozna byc bezpiecznym... chyba ze sa takie wersje piecyków naftowych
z rura za okno, ale ja takich nie znalazlem...
Kup sobie ten piecyk. Znajomi byli zadowoleni. Masz najlepszą rekomendację. Może
nawet widziałeś go w akcji. Jak jest taki dobry to wszyscy co go używają
wystawią mu laurkę. Tylko nie pisz jaki kupiłeś, za ile i gdzie. W przyszłym
roku podzielisz się tutaj informacjami jak się sprawował, ile zużyłeś nafty i
ile kosztowała, czy miałeś jakieś problemy. --

Data: 2010-10-21 16:18:50
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 21 Oct 2010 12:54:04 +0200, Ormianin napisał(a):

[...]

Powtarzam: dwutlenek i tlenek węgla NIE MAJĄ zapachu...

pracę piecyków, to
chyba mozna byc bezpiecznym...

Ale producenci przyjmują po cichu za oczywiste, że masz absolutnie sprawną
wentylację. Jesli w wyniku jej braku lub niedostatecznego działania sie
zaczadzisz, to nie podlega pod gwarancję...

chyba ze sa takie wersje piecyków naftowych
z rura za okno, ale ja takich nie znalazlem...

Gazowe takie na pewno są, bo widziałam.

Data: 2010-10-21 19:32:34
Autor: na102

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1eicmp0kgshav$.1w59fbse15k05.dlg40tude.net...
[...]

dobre piecyki  mają czujniki CO i O2
dobry piecyk faktycznie nie wydziela zapachu i jest ok sam kiedyś takiego używałem,natomiast przy obecnych cenach nafty jest nieopłacalny np inverter 5006 przy pełnej mocy 3,2KW wypija 330g co przy cenie 135zł za 20 litrów daje 86 gr/KWh (cięzar właściwy nafty to 810g/l )
jedyne co może zmusić logiczne myślącego człowieka do zakupu takowego piecyka to totalnie zaniedbana i stara instalacja elektryczna w mieszkaniu lub brak prądu .
pozdrawiam

Data: 2010-10-21 21:45:42
Autor: kogutek
> [...]

jedyne co może zmusić logiczne myślącego człowieka do zakupu takowego piecyka to totalnie zaniedbana i stara instalacja elektryczna w mieszkaniu lub brak prądu .
Daj spokój. To jest spamer. Na wszystkie rzeczowe argumenty miał wyssane z palca
swoje mądre odpowiedzi na nie. Został pogoniony i wystarczy. Myślącego może coś
skusić. Sam przemyśli i podejmie decyzję. Spam jest adresowany do nie myślących.

Data: 2010-10-22 01:21:06
Autor: Set
Dnia Thu, 21 Oct 2010 21:45:42 +0200, kogutek napisał(a):

[...]

Tak czytam to co piszesz koles... to Ty jestes prawie jak oblakany spamer i
wogole nie nadajesz do tejze dyskusji, bo zachowujesz sie niczym jasnie
wielmozny prezes jedynej slusznej partii usilujac wszystkim tutaj wrzucic
swoja jedynie sluszna prawde... Spusc z tonu, bo trolujesz i pewnie tego nie zauwazasz...

Data: 2010-10-22 01:22:49
Autor: kogutek
> [...]

swoja jedynie sluszna prawde... Spusc z tonu, bo trolujesz i pewnie tego nie zauwazasz...
Jasne. Też sobie kup taki piecyk.  --

Data: 2010-10-22 01:52:25
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Set" <setiono@op.pl.nospam> napisał w wiadomości news:r69z7zvfhikf.1rbmhi33k8yng$.dlg40tude.net...
Tak czytam to co piszesz koles... to Ty jestes prawie jak oblakany spamer i
wogole nie nadajesz do tejze dyskusji, bo zachowujesz sie niczym jasnie

Mylisz się, kogutek ma rację

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-22 18:03:07
Autor: na102

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cc0d28e$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Też uważam że kogutek ma rację ,ale mógł ją wyrazić w bardziej kulturalny sposób ;)

Data: 2010-10-22 19:41:45
Autor: kogutek
Piec naftowy - prosze o opinie

> Mylisz się, kogutek ma rację
Też uważam że kogutek ma rację ,ale mógł ją wyrazić w bardziej kulturalny sposób ;)
Jeśli mam rację to o co Ci chodzi. Reklama była bardzo nachalna i na dodatek
nieuczciwa. Jak by napisał ze są takie piecyki. Wymienił ich zalety i oczywiście
wady. To bym się nie czepił. Ale jak ktoś pisze że wychodzi taniej niż prądem to
jest zwykłym pospolitym złodziejem. Dlaczego mam się nad nim litować? Czy jak
ktoś chce mnie kulturalnie okraść to nie mam prawa dać mu w pysk? Jak taki
uczciwy to dlaczego nie przedstawił realnych kosztów eksploatacji? --

Data: 2010-10-22 20:07:43
Autor: Jacek
Piec naftowy - prosze o opinie
Dzień dobry
  Mam takie 2 piecyki na naftę na działce. Taki piecyk bardzo szybko ogrzewa pomieszczenie, ale później, gdy w chałupie jest już cieplej pokoje ogrzewam czym innym. Są tego dwa powody: 1. cena nafty, 2. Obydwa moje piecyki mają tylko 2 stany: działa, nie działa. Nie mają możliwości regulacji płomienia. Po godzinie grzania w pokoju nie daje się wytrzymać - jest tak gorąco. Po wyłączeniu po jakimś czasie znowu trzeba go włączyć. Nafta śmierdzi przez chwilę tylko w momencie włączania i wyłączania piecyka.  Dosyć kłopotliwa jest wymiana żarnika(ale możliwa). Wymiana knota to już wyższa szkoła jazdy.
Pozdrawiam Jacek

Piec naftowy - prosze o opinie