Piechcin

Data: 2009-08-13 09:44:40
Autor: jacekplacek
Piechcin
Data: 2009-08-13 12:30:59
Autor: Grzegorz Krzyśka
Piechcin

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h60na8$oga$1inews.gazeta.pl...
http://ww6.tvp.pl/6489,20090809923918.strona

--

Cieszy, ze akwen się rozwija. Z ta głębokością to jednak pani redaktor przeholowała. Znalazłem tam 22 m. No chyba, ze źle szukałem?!

Data: 2009-08-13 10:50:23
Autor: jacekplacek
Piechcin
Grzegorz Krzyśka <llibeht@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Cieszy, ze akwen się rozwija. Z ta głębokością to jednak pani redaktor przeholowała. Znalazłem tam 22 m. No chyba, ze źle szukałem?!

24 z groszami i nosem przy dnie :) Pewnie zależy od stanu wody. "Starzy" bywalcy twierdzą, że kiedyś było aż do podjazdu, czyli ok. 30m Poza tym: prasa kłamie :D

Data: 2009-08-17 14:48:11
Autor: Włodzimierz Kołacz
Piechcin

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h60r5f$bv5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

24 z groszami i nosem przy dnie :) Pewnie zależy od stanu wody. "Starzy"
bywalcy twierdzą, że kiedyś było aż do podjazdu, czyli ok. 30m Poza tym:

E to wszystko przez tych co nie bełtają. Bo jak teraz płetewki mułu nie rozgarniają na boki to robi się płycej i płycej. Przez tych DIR nurków  muł całkiem zasypie głęboczek. Zatem stawiam hasło dnia: Nurkowie bełtacze na start pogłębiać jeziorka :-)

Pozdrawiam Włodek
Ps masz niezłą łapkę, prawie jak mały gorylek, żeby aż tak głęboko w muł sięgnąć ;-)

Data: 2009-08-17 14:18:17
Autor: jacekplacek
Piechcin
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ps masz niezłą łapkę, prawie jak mały gorylek, żeby aż tak głęboko w muł sięgnąć ;-)
 Włodku, to jest kamieniołom... :)

Data: 2009-08-17 18:54:35
Autor: Włodzimierz Kołacz
Piechcin

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6bor8$m94$1inews.gazeta.pl...
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ps masz niezłą łapkę, prawie jak mały gorylek, żeby aż tak głęboko w muł
sięgnąć ;-)

Włodku, to jest kamieniołom... :)

No, no szacun i strach, masz na dodatek twardką jak młot udarowy ;-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-17 17:03:11
Autor: jacekplacek
Piechcin
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Włodku, to jest kamieniołom... :)

No, no szacun i strach, masz na dodatek twardką jak młot udarowy ;-)
Pozdrawiam Włodek
A mówimy o lewej... :D

--

Piechcin