Piechcin - migawki

Data: 2009-11-16 19:38:34
Autor: Daniel Kowalski
Piechcin - migawki
  jacekplacek pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=xlw-yJr9wI4

Jacek brawo - pierwszy film z Twojej fabryki (nie ujmując innym), który z przyjemnością obejrzałem od deski do deski ;-) a raczej od klatki do klatki. Widać po ujęciach, że sporo oglądałeś na vimeo ;-P  i wdrażasz. Szacun; tak trzymaj!!!

Data: 2009-11-16 18:47:15
Autor: jacekplacek
Piechcin - migawki
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
  jacekplacek pisze:
> [...]

Jacek brawo - pierwszy film z Twojej fabryki (nie ujmując innym), który z przyjemnością obejrzałem od deski do deski ;-) a raczej od klatki do klatki. Widać po ujęciach, że sporo oglądałeś na vimeo ;-P  i wdrażasz. Szacun; tak trzymaj!!!

Aś mie zawstydził... Aż mi uszy zczerwieniały... :D

Data: 2009-11-16 19:54:23
Autor: Hubert Schwarz
Piechcin - migawki
Aś mie zawstydził... Aż mi uszy zczerwieniały... :D

I mnie się podobał; również ze względu na dobór podkładu muzycznego. Zdradzisz tytuł trzeciego kawałka?

pozdrawiam, HS

Data: 2009-11-17 05:50:20
Autor: jacekplacek
Piechcin - migawki
Hubert Schwarz <hyperejdes@onet.eu> napisał(a):
> Aś mie zawstydził... Aż mi uszy zczerwieniały... :D
> I mnie się podobał; również ze względu na dobór podkładu muzycznego. Zdradzisz tytuł trzeciego kawałka?

Proszę bardzo:) Bernard Herrmann "Twisted Nerve" Kill Bill vol.1

--

Piechcin - migawki