Pięciu chętnych do budowy kolejnego odcinka Via Baltica

Data: 2017-05-18 00:43:26
Autor: u2
Pięciu chętnych do budowy kolejnego odcinka Via Baltica
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/pieciu-chetnych-do-budowy-kolejnego-odcinka-via-baltica,20119672665

Pięć konsorcjów i firm chce zaprojektować i zbudować 18-km odcinek trasy S61 Via Baltica.

Pięć konsorcjów i firm chce zaprojektować i zbudować 18-km odcinek trasy S61 Via Baltica od węzła Stawiski do początku obwodnicy Szczuczyna. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otworzyła w środę przetargowe oferty.

Najtańszą ofertę - 333,2 mln zł złożyło Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor sp. z o.o. z Zawiercia - poinformował rzecznik GDDKiA w Białymstoku Rafał Malinowski. Najdroższą - firma PORR S.A. - 415,57 mln. zł.

Na to zadanie drogowcy planowali przeznaczyć ponad 415,5 mln zł.

Malinowski poinformował, że oferenci przedstawili różne propozycje w innych kryteriach przetargowych niż cena i będzie to po raz pierwszy brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Cena stanowi 60 proc. kryteriów oceny.

Malinowski przypomniał, że w trakcie wyboru wykonawców są dwa odcinki S61: Kolno - Stawiski(przetargowe oferty otwarto 15 maja) oraz Stawiski - Szczuczyn, na który oferty otwarto w środę.

"W najbliższych tygodniach planowane jest podpisanie umowy na projekt i budowę drugiej nitki obwodnicy Szczuczyna" - poinformował Malinowski.

Droga S61 ma stanowić jedną z polskich części trasy Via Baltica, czyli połączenia krajów nadbałtyckich z południową Europą. W Ostrowi Mazowieckiej ma odbijać na północ w stronę Łomży, Szczuczyna, Ełku i Suwałk, do granicy Polski z Litwą w Budzisku. Tam będzie się łączyć z litewską drogą A5 w stronę Kowna, a stamtąd będzie wiodła do Rygi na Łotwie. Cała polska część Via Baltica ma mieć nawierzchnię z betonu cementowego.

PAP

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-18 10:03:06
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/pieciu-chetnych-do-budowy-kolejnego-odcinka-via-baltica,20119672665

Nowa jakość źródła :DDD

Pięć konsorcjów i firm chce zaprojektować i zbudować 18-km odcinek trasy S61 Via Baltica.

Wow. W końcu _jedna_ inwestycja :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 10:06:18
Autor: u2
W dniu 18.05.2017 o 10:03, prezydent San Escobar pisze:
Wow. W końcu_jedna_  inwestycja :DDDDD

Caracali nie liczysz piździak ?:)

Data: 2017-05-18 12:40:01
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.05.2017 o 10:03, prezydent San Escobar pisze:
> Wow. W końcu_jedna_  inwestycja :DDDDD

Caracali nie liczysz piździak ?:)

Ciotka, jakich caracali? :DDD Po caracale idź do Wacusia :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:01:03
Autor: u2
W dniu 18.05.2017 o 12:40, prezydent San Escobar pisze:
Ciotka, jakich caracali? :DDD Po caracale idź do Wacusia :DDD

Amber Gold też nie liczysz sobie na konto piździak ?:)))))))))))))))))

Data: 2017-05-18 21:06:13
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.05.2017 o 12:40, prezydent San Escobar pisze:
> Ciotka, jakich caracali? :DDD Po caracale idź do Wacusia :DDD

Amber Gold też nie liczysz sobie na konto piździak ?:)))))))))))))))))

No to fakt. Liczę. Kto powołał szefa lotnictwa, który wszystko przyklepywał?
:DDD
SKOKi to rzecz oczywista - szkoda pisać :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:07:42
Autor: u2
W dniu 18.05.2017 o 21:06, prezydent San Escobar pisze:
SKOKi to rzecz oczywista - szkoda pisać :DDD

SKOK-i widzę doliczasz piździak na swoje konto:))))))))))))

Data: 2017-05-18 21:13:18
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 18.05.2017 o 21:06, prezydent San Escobar pisze:
> SKOKi to rzecz oczywista - szkoda pisać :DDD

SKOK-i widzę doliczasz piździak na swoje konto:))))))))))))

Pisz, co tam dostałeś o SKOKach do klepania w przekazie dnia :DDD
Pośmiejemy się :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:29:14
Autor: u2
W dniu 18.05.2017 o 21:13, prezydent San Escobar pisze:
Pisz, co tam dostałeś o SKOKach do klepania w przekazie dnia :DDD
Pośmiejemy się :DDD

zgadnij piździak skąd ten cytat:))))))))))))))))))))

"nie odzyskano ani jednej złotówki ze zdefraudowanych i wytransferowanych za granicę miliardów złotych"

Data: 2017-05-18 21:43:47
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

zgadnij piździak skąd ten cytat:))))))))))))))))))))

"nie odzyskano ani jednej złotówki ze zdefraudowanych i wytransferowanych za granicę miliardów złotych"

Biografia Biereckiego, który ok. 60mln wytransferował ze SKOK-ów do
Luksemburga. Nie było trudne :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-18 21:52:44
Autor: u2
W dniu 18.05.2017 o 21:43, prezydent San Escobar pisze:
Biografia Biereckiego, który ok. 60mln wytransferował ze SKOK-ów do
Luksemburga. Nie było trudne :DDDDD

nie ściemniaj piździak cytat jest o miliardach a ty z marnymi melonami wyskakujesz:))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-18 11:05:37
Autor: Lepudruk
Pięciu chętnych do budowy kolejnego odcinka Via Baltica
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:49lqhctlupd0edvdacd9vmfhriusnc13854ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Przeciez to pod krajana z Suwałk. Zielina chce mieć autostradę by nie tłuc
się do "stolycy" pociagiem przez wieś Białystok To tam gdzie miało być
lotnisko ale będzie ściernisko bo prezes chciał megaport własnego imienia.

--
Lepudruk

Pięciu chętnych do budowy kolejnego odcinka Via Baltica