Pieczątka firmowa

Data: 2012-01-24 04:31:49
Autor: slawek7
Pieczątka firmowa
czy bedac pracownikiem spolki z o.o. i udajac sie na wizyte do urzedu
w celu zaletwienia dowolnych formalosci w zakresie swoich obowiazkow
sluzbowych
1. jest obowiazek posiadania pieczatki firmowej.
2. Czy dozwolone zastapienie jej papierem firmowym
3. czy konieczne jest posiadanie pieczatki imiennej np z zanaczeniem
stanowiska?

Przykladowo zwracamy sie do urzednika o wydanie np informacji z
rejestru (dowolnego) ktory jest nam potrezbny do w pracy a urzednik
udzieli takich informacji ale na powyzszych waunkach. Jest gdzies to
zapisane?

Data: 2012-01-24 12:55:11
Autor: januszek
Pieczątka firmowa
slawek7 napisa?(a):

[...]

[...]

To pytanie powinienes skierowac do tego przykladowego urzednika :) Skoro sie on czegos od Ciebie domaga to niech poda prawna podstawe swojego wymagania. j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-24 13:49:04
Autor: Nixe
Pieczatka firmowa

Uzytkownik "slawek7" <sholojda@wp.pl> napisal w wiadomosci news:a8f7163e-845a-4ef3-8809-b5f47dfba800v14g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Nie, nigdzie nie ma wymogu posiadania firmowej czy imiennej pieczeci (pomijam pieczatki lekarskie, bo to cos zupelnie innego). To jedynie debilne wewnetrzne przepisy niektórych instytucji i urzedów. Natomiast jesli ktos od Ciebie zada takiej pieczeci, to popros o stosowne regulacje prawne. Oczywiscie takich nie bedzie. Inna sprawa, ze to, co zalatwilbys w piec minut, bedziesz zalatwial kilka dni.

N.

Data: 2012-01-24 04:55:50
Autor: slawek7
Pieczatka firmowa
Zalatwiony to ja moge byc nawet w tydzien bo to nie jest moja prywatna
sprawa.
Tu chodzi o co innego. pani powiedziala ze zmienil sie wymog i ona nie
robi tego aby uprzykrzyc zycie. poprosilem o ta zmiane ale byl w
stanie.
Cala sprawa polega na tym ze w urzedzie jest jakis wzor wniosku bez
okreslenia kogo dotyczy czy firmy czy osoby prywatnej.
ale ona powiedziala ze ten druk jest dala zwykluch ludzi a nie dla
firm i poprosila o papier firmowy bo bez niego mi nie da. wiec
wyciagnale bo mialem napisalem na nim co chciala ale nagle zabraklo
pieczatki i pani powiedziala ze jak nie mam to ona nie da mi tego po
co przyjechalem. powiedziala ze mam sobie wrocic do firmy zabrac
pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
Ale czy takie podejscie jest OK

Data: 2012-01-24 13:19:30
Autor: Wojciech Bancer
Pieczatka firmowa
On 2012-01-24, slawek7 <sholojda@wp.pl> wrote:

[...]

co przyjechalem. powiedziala ze mam sobie wrocic do firmy zabrac
pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
Ale czy takie podejscie jest OK

Ja raz się posłużyłem specjalnie spreparowaną:
"Pieczątki nie posiadam, REGON: ..."
Szczęściem trafiłem na panią, którą to rozbawiło, a nie wkurzyło. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-24 14:04:09
Autor: PesTYcyD
Pieczatka firmowa
W dniu 2012-01-24 13:55, slawek7 pisze:
pieczatke z imieniem oraz firmowa i wtedy bedzie ok.
Ale czy takie podejscie jest OK

Przynieś jej pieczątkę wyciętą w kartoflu i przybij to przy niej ;)

Data: 2012-01-24 05:13:28
Autor: slawek7
Pieczatka firmowa
Pieczątki nie musisz mieć wcale. Ale mimo tego niczego nie załatwisz

No nie zgadzam sie z tym. To tak jakby ci pani w urzedzie powiedziala
ze wyda ci dokument jak jej przyniesiesz mleko od krowy bo Twoja mama
ma mucke z domu.
Urzednik dziala w zakresie prawa a sam go nie stanowi, chyba tak, co?

Data: 2012-01-24 14:38:37
Autor: PesTYcyD
Pieczatka firmowa
W dniu 2012-01-24 14:13, slawek7 pisze:
> [...]
> ma mucke z domu.
> Urzednik dziala w zakresie prawa a sam go nie stanowi, chyba tak, co?

Zgadzam się, ale załatw coś bez pieczątki, mimo że jej posiadać nie musisz.

Data: 2012-01-24 13:58:57
Autor: PesTYcyD
Pieczątka firmowa