Pieczątka koniecznie w kolorze

Data: 2010-05-25 08:26:48
Autor: SzalonyKapelusznik
Pieczątka koniecznie w kolorze
On 25 Maj, 14:13, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
Witam,

od 3 tygodni się wożę z OpenFinance żeby wydali mi kartę Kip it simple
stiupidzie. I co? Najpierw dowiedziałem się, że ulica Makoszowska jest
złą ulicą i wniosek nie zostanie przetworzony. A teraz dowiaduję się, że
dostarczyłem KOPIĘ zaświadczenia o zarobkach, bo pieczątka zakładu pracy
na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.

To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Zawsze mozna napisac ze prezes firmy jest daltonista i powodu uzywania
kolorwej pieczatki nie widzi. Poza kosztami, a jest kryzys.

Pieczątka koniecznie w kolorze