Pieczątki urzędu na umowie

Data: 2018-11-25 20:26:24
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
Hej,

Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

Data: 2018-11-25 18:10:35
Autor: sczygiel
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 20:26:32 UTC+1 użytkownik kk napisał:
Hej,

Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

Ciesz sie i całuj ich po rekach ze ci pieczatke wbili.

Jak za pare tygodni przyjda mandaty na Twoje konto to bedziesz radosnie podspiewywal podczas kserowania tej umowy z pieczatkami i pisania "walcie sie, to nie moje auto wtedy bylo i mam na to papier!"

W skrocie: Dobrze zrobili, zrobili ci na reke, jakby sami nie wbili tych pieczatek to sam powinienes od nich takie poswiadczenie zbycia auta wydebic.

Data: 2018-11-26 08:20:23
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 03:10, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Nie nie nie, jakbym chciał opieczętować swoją fakturę to bym o to poprosił. Poświadczenie zbycia auta jest osobnym dokumentem o który nie starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

Data: 2018-11-26 10:07:48
Autor: Liwiusz
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 08:20, kk pisze:
[...]

Faktura z datą nie stanowi daty pewnej.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 10:45:23
Autor: sczygiel
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 01:20:32 UTC-6 użytkownik kk napisał:

> Nie nie nie, jakbym chciał opieczętować swoją fakturę to bym o to poprosił. Poświadczenie zbycia auta jest osobnym dokumentem o który nie starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

Jak zwal tak zwal. Ty dokumenty se mogles wyprodukowac  jakie chciales.
A jak juz urzad je zarejestrowal to jestes zabezpieczony.

Poza tym papier jest papier. Mozna na nim napisac cokolwiek byle z sensem.

U nas panuje swoista psychoza poprawnosci papierowej. Na dokumencie ma byc to co potrzebne i ani grama wiecej. Bo jak ktos cos dopisze to juz katastrofa.

W w praktyce jak sie to robi z sensem to papier moze zawierac dodatkowe info. I takim czyms jest ta informacja o rejestracji.

Taka skrocona forma zalacznika.

Data: 2018-11-26 22:13:43
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 19:45, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Weź przestań, pytałem czy jest podstawa prawna a nie mentalna. Ty możesz chcieć, ktoś inny może nie chcieć.

Data: 2018-11-25 22:12:32
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-25 o 20:26, kk pisze:
Hej,

Przy rejestracji podbili mi umowę sprzedaży-kupna pieczątką urzędu. To prawne czy mam zgłosić nadużycie urzędnicze?

dokładniej fakturę

Data: 2018-11-26 01:57:18
Autor: Uncle Pete
Pieczątki urzędu na umowie
On 2018-11-25 22:12, kk wrote:
[...]

Mnie też podbili, ale nie przyszło mi to głowy, że to należałoby zgłosić. Na czym miałoby polegać to nadużycie?

Data: 2018-11-26 08:16:02
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 01:57, Uncle Pete pisze:
On 2018-11-25 22:12, kk wrote:
[...]

Na tym, że to zrobili

Data: 2018-11-26 11:47:34
Autor: Uncle Pete
Pieczątki urzędu na umowie
On 2018-11-25 22:12, kk wrote:
[...]

Aleś jakieś konkrety, jaki przepis naruszyli? Czy tak po prostu, dla przyjemności pieniactwa?

Data: 2018-11-26 19:41:06
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
On 2018-11-25 22:12, kk wrote:
[...]

Ten o działaniu w granicach i na podstawie prawa.

Czy tak po prostu, dla przyjemności pieniactwa?

Czemu służą twoje pytania?

Data: 2018-11-26 19:53:21
Autor: Liwiusz
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 19:41, kk pisze:

Aleś jakieś konkrety, jaki przepis naruszyli?

Ten o działaniu w granicach i na podstawie prawa.

"Jeśli zgłaszasz zbycie w urzędzie -- urzędnik umieści na dokumencie, który potwierdza zbycie pojazdu, urzędową adnotację. To potwierdzi twoje zgłoszenie. Nie dostaniesz oddzielnego dokumentu urzędowego."

https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/sprzedaz-samochodu-lub-darowizna-zglos-zbycie-pojazdu#scenariusz-w-urzedzie

--
Liwiusz

Data: 2018-11-26 22:11:04
Autor: kk
Pieczątki urzędu na umowie
W dniu 2018-11-26 o 19:53, Liwiusz pisze:
[...]

No to wiem, że tak robią. Pytałem o podstawę, czy jest

Pieczątki urzędu na umowie