Piedestał pedalstwa - 2

Data: 2013-02-24 09:32:22
Autor: AW
Piedestał pedalstwa - 2

To co się ostatnio dzieje w Polsce to nic więcej jak odgórne
zastosowanie tych samych, wypróbowanych metod, poprzez które
homoseksualizm był popularyzowany w krajach zachodnich o wiele lat
wcześniej.

Gdybyśmy byli prawdziwie wolnym krajem, być może sami zaczęlibyśmy
tolerować homoseksualizm, jednakże na pewno nie odbywałoby się to
toczka w toczkę dokładnie tak jak na zachodzie.

Sposób w jaki prasa i media wpajają ci dziś na ten temat propagandę
jest wręcz identyczny z zachodnimi sposobami prania mózgów.

Tak samo jest co do parad homoseksualistów - od lat praktykowanych
identycznie w innych krajach.  Nie są one naturalne ani spontaniczne,
lecz odgórnie finansowane i organizowane przez wyszkolonych speców.
Wielka międzynarodowa finansjera podważa i wypacza w ten sposób nasz
kraj, rzekomo wolny i demokratyczny.

Jeśli ludność poddaje się tego rodzaju naciskom, jeśli przymyka oczy i
zaczyna akceptować to co normalnie wywołuje u nich naturalną odrazę,
wówczas globaliści wiedzą już, że zdołali rozbić dane społeczeństwo i
że mogą dominować je również pod innymi względami.

AW

**************************
....mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm

..

Data: 2013-02-24 18:35:57
Autor: u2
Piedestał pedalstwa - 2
W dniu 2013-02-24 18:32, AW pisze:
Tak samo jest co do parad homoseksualistĂłw - od lat praktykowanych
identycznie w innych krajach.  Nie są one naturalne ani spontaniczne,
lecz odgĂłrnie finansowane i organizowane przez wyszkolonych specĂłw.
Wielka międzynarodowa finansjera podważa i wypacza w ten sposób nasz
kraj, rzekomo wolny i demokratyczny.

Kto by te rozowe parady nie organizowal to rzeczywiscie wypadaja blado, wrecz dennie. Slabych maja szpecow...-;)

Data: 2013-02-24 12:36:27
Autor: glob
Piedestał pedalstwa - 2
On 24 Lut, 18:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Kto by te rozowe parady nie organizowal to rzeczywiscie wypadaja blado,
wrecz dennie. Slabych maja szpecow...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Ale tęsknisz za wodzem....

W 1933 Stalin
 zatwierdził nowy kodeks karny przewidujący karę 5 lat ciężkich robót
 za seks z osobą tej samej płci. Kontakty homoseksualne uznawano za
 przestępstwo przeciw państwu tej samej rangi co szpiegostwo. Po
 "odwilży" w 1956 roku, w ramach psychiatrii represyjnej, gejów i
 lesbijki umieszczano w zakładach zamkniętych, gdzie często byli
 poddawani terapiom z użyciem elektrowstrząsów i środków
 psychotropowych.

Data: 2013-02-24 21:39:08
Autor: u2
Piedestał pedalstwa - 2
W dniu 2013-02-24 21:36, glob pisze:
>- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĹşdziernika 2005
Ale tęsknisz za wodzem....

E nie to tesknisz, aby mnie wykonczyc. Dales temu wyraz juz kilka razy na psp...-;)

Data: 2013-02-24 12:49:10
Autor: glob
Piedestał pedalstwa - 2
On 24 Lut, 21:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ale tęsknisz za wodzem....

E nie to tesknisz, aby mnie wykonczyc. Dales temu wyraz juz kilka razy
na psp...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

A kto ma zapędy do wodza stalina, no kto, przecież to nagorsi
zbrodnarze reklamowali homofobie.

Data: 2013-02-25 13:05:21
Autor: u2
Piedestał pedalstwa - 2
W dniu 2013-02-24 21:49, glob pisze:
A kto ma zapędy do wodza stalina, no kto, przecież to nagorsi
zbrodnarze reklamowali homofobie.

Spadaj homofobie ! ...-;)

Data: 2013-02-24 20:04:42
Autor: abc
Piedestał pedalstwa - 2
Jeśli ludność poddaje się tego rodzaju naciskom, jeśli przymyka oczy i
zaczyna akceptować to co normalnie wywołuje u nich naturalną odrazę

Dlatego nie wolno nam się poddawać.

..

Data: 2013-02-24 12:34:09
Autor: glob
Piedestał pedalstwa - 2
On 24 Lut, 20:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Je li ludno poddaje si tego rodzaju naciskom, je li przymyka oczy i
> zaczyna akceptowa to co normalnie wywo uje u nich naturaln odraz

Dlatego nie wolno nam si poddawa .

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Przecież już dawno wojnę przegraliście szkopku...
Paragraf 175.

Niemieccy homoseksualiści padali ofiarą nazistów w III Rzeszy.
Naziści
 uznawali homoseksualistów za "antyspołecznych pasożytów",
stanowiących
 zagrożenie na drodze prawidłowego rozwoju rasy aryjskiej.

Piedestał pedalstwa - 2