Piekarnik Beko

Data: 2012-10-03 19:35:02
Autor: Maciek
Piekarnik Beko

Czesc,

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow ma jakies doswiadczenia z piekarnikami
marki Beko? W rodzinie jest lodowka tej firmy, sprawuje sie dobrze, ale o
piekarnikach nie wiem nic, a informacje w sieci sa skape.

Rzecz w tym, ze szukam piekarnika elektrycznego o pojemnosci wiekszej niz
typowe 50 l - nie ma ich zbyt wiele w rozsadnych cenach, a jeden z
dostepnych modeli to wlasnie wspomniana marka na B.

Wszelkie informacje mile widziane (takze rekomendacje duzych piekarnikow
innych firm, o ile ich cena < 1200 zl).

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-03 18:57:58
Autor: kogutek44
Piekarnik Beko
W dniu środa, 3 października 2012 19:34:27 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
[...]

A może byś rozważył zakup pieca konwekcyjno parowego. W makro widziałem nieduże. Drogawe są ale dają praktycznie nieograniczone możliwości. W dobrych przemysłowych jednocześnie można gotować zupę, ziemniaki i na przykład upiec kurczaka z możliwością wyboru czy skórka ma być chrupiąca czy nie. Piece konwekcyjne tak jak kuchenki mikrofalowe wejdą na wyposażenie gospodarstw domowych. Mają same zalety..

Data: 2012-10-04 07:47:36
Autor: Maciek
Piekarnik Beko
Dnia Wed, 3 Oct 2012 18:57:58 -0700 (PDT), kogutek44@vp.pl napisał(a):

(...)

A może byś rozważył zakup pieca konwekcyjno parowego.

To bylby przerost formy nad trescia. I te ceny... :/

Wystarczy mi zwykly piekarnik, tylko troszke wiekszy niz 50 l.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-10-04 14:25:55
Autor: Grzegorz Prędki
Piekarnik Beko

[...]

Pewnie kazdy ma podciagniete do kuchni 380V oraz przylacz wody i odplyw dla takiego pieca.

Data: 2012-10-04 06:26:44
Autor: kogutek44
Piekarnik Beko
W dniu czwartek, 4 października 2012 14:26:41 UTC+2 użytkownik Grzegorz Prędki napisał:
> [...]

Pewnie kazdy ma podciagniete do kuchni 380V oraz przylacz wody i odplyw dla takiego pieca.

Wiem że nie każdy ma to co wymieniłeś. Sto lat to niedużo. Sto lat temu mało kto w Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację.. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony.

Data: 2012-10-04 06:36:05
Autor: kogutek44
Piekarnik Beko
W dniu czwartek, 4 października 2012 15:26:45 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

Wiem że nie każdy ma to co wymieniłeś. Sto lat to niedużo. Sto lat temu mało kto w Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony. Protezy takich pieców do mieszkań już są. W TV shopie je sprzedają. Daleko im do pełnowartościowych pieców konwekcyjnych. Pierwsze kuchenki mikrofalowe były przeznaczone tylko dla gastronomii i miały wielkość niedużej lodówki. Teraz są trochę większe od pudełka od butów.

Data: 2012-10-04 15:30:46
Autor: Ikselka
Piekarnik Beko
Dnia Thu, 4 Oct 2012 06:26:44 -0700 (PDT), kogutek44@vp.pl napisał(a):

Wiem że nie każdy ma to co wymieniłeś. Sto lat to niedużo. Sto lat temu mało kto w Polsce miał bieżąca wodę, prąd, kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy że tak będzie zawsze. Postęp jest nieunikniony.

Sto lat postępu, mówisz? - taktak, widzę je najwyraźniej wtedy, kiedy
brakuje prądu i sąsiadka biegnie do mnie z pieczenią czy rozczynionym
ciastem, żeby się dopiekła/upiekło w moich "kaflach" :-PPP
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-10-05 21:55:57
Autor: Aicha
Piekarnik Beko
W dniu 2012-10-04 15:30, Ikselka pisze:

[...]

IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym ratunkiem.

Data: 2012-10-05 22:10:41
Autor: Ikselka
Piekarnik Beko
Dnia Fri, 05 Oct 2012 21:55:57 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

MYLISZ SIĘ.
U nas Orange ma tak kiepski zasięg, że już wolę dzwonić z kafli. Trzy
zgłoszenia o braku zasięgu, a za każdym razem na drugą dobę "po" - telefon
z "technicznego" z suchym zawiadomieniem, że zasięg już jest.
No tia, skoro się dodzwonili, no to jest :->
A że telefon musi leżeć na szafie w łazience na piętrze, bo tam jest
zasięg...

Data: 2012-10-06 19:33:47
Autor: Adam Płaszczyca
Piekarnik Beko
Dnia Fri, 05 Oct 2012 21:55:57 +0200, Aicha napisał(a):

IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym ratunkiem.

O ile działa BTS :>

--
 _______/ /_     GG: 3524356

Piekarnik Beko