Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza p rogramatora

Data: 2010-02-16 16:15:59
Autor: Arkadiusz Dymek
Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza p rogramatora
Witam,

W piekarniku Ikea Datid - takim z zegarem - zauważyłem przesunięcie tarczy programatora. Tam gdzie powinno być 0, jest 15, tam gdzie 0 jest wyłączony itd. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale da się to jakoś skorygować bez rozbiórki sprzętu i ew. serwisu? W sumie da się z tym żyć, ale może jest jakiś prosty trick.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Piekarnik Ikea Datid - przesunięta tarcza p rogramatora