Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu

Data: 2011-05-06 19:04:42
Autor: jadryś
Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu
W dniu 2011-05-05 22:18, yamma pisze:

PS Muszę napisać kilka słów o Manu.  Ten chłopak ma róşne
braki, ale trzeba mu przyznać, że zawsze daje z siebie wszystko."

yamma

"Ten chłopak", to najwartościowszy zawodnik Legii. - Przynajmniej ja tak to widzę.

Data: 2011-05-06 22:26:47
Autor: Paweł W.
Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu

PS Muszę napisać kilka słów o Manu.  Ten chłopak ma różne
braki, ale trzeba mu przyznać, że zawsze daje z siebie wszystko."

yamma

"Ten chłopak", to najwartościowszy zawodnik Legii. - Przynajmniej ja tak to widzę.

Po dzisiejszym meczu z Koroną też tak to widzę :)

p.

Data: 2011-05-06 22:38:15
Autor: yamma
Paweł W. wrote:
[...]

Kibice Legii wbrew jojczeniom pismaków i internetowych "fachowców" wybrali go w ostatnich 3 meczach piłkarzem meczu, pewnie za dzisiejszy też dostanie kupę głosów. Wydaje mi się, że właśnie to w dużym stopniu na niego podziałało. Piłkarze, to nie roboty. A skądinąd wiem, że opinie o sobie czytają.
yamma

Data: 2011-05-06 22:50:22
Autor: Fidelio
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq1ma1$1de$1inews.gazeta.pl...
Paweł W. wrote:
[...]

Już się nie mogę doczekać Legii z Manu w pucharach. Będzie wesoło.

Data: 2011-05-06 23:00:24
Autor: Aman
Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu

Już się nie mogę doczekać Legii z Manu w pucharach. Będzie wesoło.

jak ktos chociaz troche gral w pilke to zobaczy chociaz to , ze przy dosrodkowaniu dajacym bramke Manu nawet nie patrzyl gdzie dosrodkowuje(i tak jest praktycznie zawsze) To sa dosrodkowania na zasadzie chybil trafil. I tak jak w totku czasem jest trafil :).
Natomiast zauwazylem ze mozna by zrobic z Manu obronce , bo w destrukcji nawet mu idzie :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-06 23:04:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Natomiast zauwazylem ze mozna by zrobic z Manu obronce , bo w destrukcji nawet mu idzie :)

On by był dobrym pomocnikiem, ale w systemie 3-5-2, bo wydolność ma.
A dośrodkowania idzie wyćwiczyć.

Data: 2011-05-07 13:03:40
Autor: gienio
Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu
I powiedział(a) Aman:

[...]

Wiekszość piłkarzy w Polsce nawet jak patrzy gdzie ma dośrodkować to i tak
piłka leci gdzie indziej. Więc może lepiej spróbować wytrenować sobie taki
automatyzm żeby dośrodkowywać gdzieś mniej więcej w środek pola karnego a
dalej niech się napastnicy martwią :-)

Piekarski o dzisiejszej aferze i... o Manu