"Piękna nasza Polska cała"

Data: 2012-08-04 20:07:18
Autor: Grzegorz Z.
"Piękna nasza Polska cała"
Data: 2012-08-04 20:14:18
Autor: pluton
"Piękna nasza Polska cała"

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12251921,_Czysciciele_kamienic__z_zarzutami__Przelom_w_sprawie.html

Kolejny przyklad na to, jakie gowniane mamy panstwo. Jedyne jego zadania
to sciagac haracz na rodzinki.

Haslo dnia: baranie, biegnij zaplac podatki.

Nullification

Data: 2012-08-04 21:48:00
Autor: Grzegorz Z.
"Piękna nasza Polska cała"
pluton napisał:

[...]

I abonament.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-04 23:11:29
Autor: Marek Woydak
"Piękna nasza Polska cała"
Dnia Sat, 4 Aug 2012 20:07:18 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

-- "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

-- "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

No to z ciebie parwdziwy komuch. Przyłacz się do u2 i observatore.
Stworzycie święta trójcę pedziów.

MW

Data: 2012-08-05 14:03:37
Autor: Grzegorz Z.
"Piękna nasza Polska cała"
Marek Woydak napisał:

[...]

Tnę sygnatury, nie jestem pedałem, nie zabijam, nie kradnę, nie wierzę.