Piękn± scenę wczoraj widziałem...

Data: 2012-07-27 10:44:00
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Witam,

Strasznie żałuję, że do tej pory nie mam rejestratora - gdybym miał, to udałoby mi się uwiecznić piękn± scenę rozgrywaj±c± się wprost w ¶wietle moich reflektorów. Sytujacja zdarzyła się w Krakowie, ok. 23-ciiej, pogoda lekko deszczowa... jako, że pusto, tak przejechałem przez rondo Mogilskie nieco żwawiej sprawdzaj±ć przy okazji jak balans wygl±da balans samochodu przy obecnej konfiguracji sprężyn i amortyzatorów... czuć, że ¶liskawo. Wjechałęm w Lubomirskiego zmierzaj±c w stronę estakady na Wita Stwosza, jako że jest to kawałek prostej, tak zaj±łem prawy pas i turlam się. W lusterku widzę, jak do¶ć żwawo zbliża się a następnie mija punto II na pięknych abarth'owych, białych felgach... mineło mnie i dawaj żwawo na estakadę...
No więc zaciekawiony prędko¶ci± jadę za nim w odległo¶ci ok. ~30m ja prawym on lewym pasem. Dojeżdże do prawego zakrętu, zaczyna hamować... widać, że ¶lisko bo wpada w nadsterowno¶ć i tył już mu frunie w stronę barierek... kontruje, ale reakcje spoĽniona... z jednej nadsterowono¶ci wpada w drug±.. teraz przodem leci w stronę zewnętrznym barierek... znów kontra... znów za póĽno i za głęboko.... ponownie nim majta, obraca o 180 i tym razem tyłem wydzwania w krawężnik po wewnętrznej... jako, że po¶lizgi sprawiły i wytracił sporo prędko¶ci tak już zostaje na tym prawym pasie, obrócony pod pr±d.
Ja od pocz±tku jad±c prawym, obserwuję... wyprowadzi, czy nie czy ? Dodatkowo zastanawiaj±c się na której barierce zakończy.... skoro postanowił zatrzymać się kolizyjnie przedemn± tak nie pozostało nic innego jak hamowanie i "szykana" (już wcze¶niej upewniłem się, czy nikogo nie ma blisko za nami):-) Zatrzymałem się kilkana¶cie metrów za nim przy prawej krawędzi, awaryjne i idę sprawdzić jak straty.... gdy już sie do niego zbliżałem, mijaj± go lewym pasem dwa samochodu... pierwszy ostro hamuje... drugi prawie władowuje mu się w bagażnik.... ech, typowe - ludzie ci±gle skupiaj± uwagę na wypadkach :-/
Z punto wysiadł już młody chłopaczek i ogl±da straty.... najwyraĽniej obyło się bez wiekszych ¶ladów... może jakie¶ otarcie i być może uszkodzenie obręczy. Pyta tylko czy we mnie nie wjechał, bo nie zd±rzył zarejestrować... jako, że ogólnie bez strat, zatem sytuacja z happy endem.
Wnioski ? Dwa: 1) Muszę kupić rejestrator. 2) Samochód jeĽdzi neutralnie z lekk± nuta nadsterowno¶ci :-)

PS: Może to przez te regularne zawody gokartowe, ale co ciekawe cała ta sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 10:45:58
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 10:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> [...]
> udałoby mi się uwiecznić piękn± scenę rozgrywaj±c± się wprost w ¶wietle
> moich reflektorów. Sytujacja zdarzyła się w Krakowie, ok. 23-ciiej,

Jakby kto¶ był ciekaw:
http://mapa.targeo.pl/,19,19.9502600,50.0687200?l=98e42dab0004b4a7

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 11:34:40
Autor: Xiant
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
PS: Może to przez te regularne zawody gokartowe, ale co ciekawe cała ta
sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

Witam

Z opisu wynika, ze obaj popier... calkiem niezle w tym miejscu ale gosc w Punto slabiej od Ciebie jezdzi/ma slabsze auto/ ma mniej szczescia :P

A tak calkiem serio sam sie zastanawiam nad kamera ale ja jezdze raczej "kapeluszniczo" :)

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-27 12:07:55
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 11:34, Xiant wrote:
[...]

Jechał szybciej niż ja, natomiast wcale nie jako¶ bardzo szybko .... pewnie około ~90 (tam jest ograniczenie 70)

A tak calkiem serio sam sie zastanawiam nad kamera ale ja jezdze raczej
"kapeluszniczo" :)

Kamera przyda się niezależnie od stylu jazdy.  Zwłaszcza do ustalenia przebiegu wydarzeń, ponieważ to, co niektórzy czasem potrafi± wyprawiać, to....

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 12:14:12
Autor: Chris
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Marcin 'Yans' Bazarnik nabazgrał(a):

On 2012-07-27 11:34, Xiant wrote:
[...]

Polecam taki: PRESTIGIO SAMOCHODOWY VIDEO REJESTRATOR RoadRunner 500

Kolega kupił i zachwala a szukał długo czego¶ dobrego.

W dzień
http://youtu.be/6GoNABrjPdc
W nocy + deszcz
http://www.youtube.com/watch?v=CcPDU5K2v-A

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-07-27 12:50:13
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2012-07-27 11:34, Xiant wrote:
[...]

Wygl±da nienajgorzej. Ale niestety rejestracji odczytać się nie da...

Kolega kupił i zachwala a szukał długo czego¶ dobrego.

W dzień
http://youtu.be/6GoNABrjPdc
W nocy + deszcz
http://www.youtube.com/watch?v=CcPDU5K2v-A

Najbardziej to pasowałoby mi co¶ w stylu poniższego filmu. Nie jest typowy rejestrator, ale jako¶ć zaiste miodna.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IqaXwUExTFI#t=297s

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 12:58:19
Autor: Chris

On 2012-07-27 11:34, Xiant wrote:
[...]

A zmieniłe¶ rozdzielczo¶ć filmu na 1080p ?? :)

Data: 2012-07-27 18:33:02
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Piękną scenę wczoraj widziałem...
W dniu 2012-07-27 12:58, Chris pisze:

Wygląda nienajgorzej. Ale niestety rejestracji odczytać się
nie da...
A zmieniłeś rozdzielczość filmu na 1080p ?? :)

Ja zmieniłem i CUDEM idzie odczytać blachy. O lata świetlne za gopro.

Nie, nie handlujÄ™ gopro. Ty zaĹ› chyba handlujesz tym badziewiem.

Data: 2012-07-30 11:34:35
Autor: Chris
Piękną scenę wczoraj widziałem...
"Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał(a):

[...]

Możliwe, filmiki przysłał mi znajomy co szukał jakiegoś rejestratora i wybrałto co na filmach.

Nie, nie handlujÄ™ gopro. Ty zaĹ› chyba handlujesz tym badziewiem.

Ja nie handlujÄ™ niczym ..

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-07-30 12:03:42
Autor: Chris
[...]

http://b3d.sierp.net/watek.php?msgid=3fxwdn6p7qx3$.1nzlq5dcl68r4$.dlg@40tude.net
Moje linki do YT wzieły się z tego tematu, udostępnione przez kolegę Tomy któy właśnie kupił w/w rejestrator.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-07-27 18:07:19
Autor: Marek Dyjor

On 2012-07-27 11:34, Xiant wrote:
[...]

chyba sie końcówka do wysłania do miejscowej komendy kwalifikuje :)  130 150 w mie¶cie...

Data: 2012-07-31 11:30:56
Autor: Myjk
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Fri, 27 Jul 2012 12:50:13 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik
Nie jest typowy rejestrator

Nie jest, brak autostartu można przeboleć jak się używa auta od święta, ale brak recycle to już dyskwalifikacja.

ale jakość zaiste miodna.

Kontrast, wyostrzanie, saturacja -- dowalone aĹĽ trzeszczy. :P
W nocy natomiast robi na mnie nieustanne wrażenie, zwłaszcza H2.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-27 12:09:38
Autor: Myjk
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Fri, 27 Jul 2012 11:34:40 +0200, Xiant
A tak calkiem serio sam sie zastanawiam nad kamera ale ja jezdze raczej "kapeluszniczo" :)

Zamontuj do tyłu, może nagrasz jak niektórzy za Tobą gryzą kierownicę. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-27 12:21:02
Autor: Xiant
W dniu 2012-07-27 12:09, Myjk pisze:
[...]

Hehe ... celne i kasliwe :)) Ale az tak zle nie jest no chyba, ze mnie "zlapales" kiedys na drodze (jestem grupowo oklejony jak by co) :)
Ja po prostu nie zapierdalam bo i nie bardzo mam czym.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-27 20:27:16
Autor: Cavallino

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jutq2i$pho$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Między "zapierdalam" i "wlokę się" jest cała kupa sytuacji pośrednich, każda z nich jest dużo łatwiejsza do zaakceptowania niż obie skrajne.

Data: 2012-07-30 11:17:21
Autor: Xiant
[...]

kaĹĽda z nich jest duĹĽo Ĺ‚atwiejsza do zaakceptowania niĹĽ obie skrajne.
Witam

Ale przyznasz chyba, ze to moga to byc pojecia wzgledne ? Dla mnie 70 km/h w zabudowanym to "zapierdalam" a dla drugiego "ale sie ch... wlecze " :P

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-30 13:54:21
Autor: J.F
Piękną scenę wczoraj widziałem...
UĹĽytkownik "Xiant"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jv5jeu$4ff$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Kapelusznik :-)

Jade sobie kiedys, slucham radia, a tam "ludzie jezdza przez las 80, a potem sa wypadki".
Spojrzalem w prawo - las, spojrzalem w lewo - las, spojrzalem na licznik ... pozostalo sie usmiechnac :-)

J.

Data: 2012-07-30 20:46:02
Autor: Marek Dyjor
J.F wrote:
[...]

smiesznie było by jakby ci w tym momencie dzik na drogę wyskoczył :)

Data: 2012-07-30 21:16:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-07-30 20:46, Marek Dyjor pisze:
J.F wrote:
[...]

Śmieszne to by raczej nie było.

Data: 2012-07-31 11:13:14
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-30 21:16, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2012-07-30 20:46, Marek Dyjor pisze:
J.F wrote:
Użytkownik "Xiant" napisał w wiadomo¶ci grup
Między "zapierdalam" i "wlokę się" jest cała kupa sytuacji
po¶rednich,
[...]

Zwłaszcza dzikowi ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-30 21:19:10
Autor: Myjk
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Mon, 30 Jul 2012 20:46:02 +0200, Marek Dyjor
Spojrzalem w prawo - las, spojrzalem w lewo - las, spojrzalem na
licznik ... pozostalo sie usmiechnac :-)
smiesznie było by jakby ci w tym momencie dzik na drogę wyskoczył :)

To by go szybciej zauważył -- w końcu patrzył na boki. :P
A i tak najważniejsze to "nie sojżeć wfdółf". :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-30 15:38:47
Autor: Myjk
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Mon, 30 Jul 2012 11:17:21 +0200, Xiant
Ale przyznasz chyba, ze to moga to byc pojecia wzgledne ? Dla mnie 70 km/h w zabudowanym to "zapierdalam" a dla drugiego "ale sie ch... wlecze " :P

Dla Coniavalino wszyscy są kapelusznikami, więc się nie stresuj. :)

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-07-30 18:18:43
Autor: Cavallino

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv5jeu$4ff$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Tak czułem, że słońce ostatnio za mocno grzało w Twoich rejonach.
KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2012-08-06 15:26:45
Autor: Xiant
W dniu 2012-07-30 18:18, Cavallino pisze:

[...]

Znaczy sie 70 km/h dla Ciebie to nie zapierdalanie ale kapelusznictwo ? To gdzie wlaczasz nadswietlna ObiWanie ? :P Niech moc bedzie z Toba :)

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-08-06 15:41:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Hello Xiant,

Monday, August 6, 2012, 3:26:45 PM, you wrote:

[...]

Znaczy sie 70 km/h dla Ciebie to nie zapierdalanie ale kapelusznictwo ?

A dla Ciebie zapierdalanie? Czas przesi±¶ć się z dziecinnego rowerka
na cos normalnego.

To gdzie wlaczasz nadswietlna ObiWanie ? :P Niech moc bedzie z Toba :)

Znaczy 70km/h to prędko¶ć ¶wiatła?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-08-06 15:46:52
Autor: Chris
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Xiant nabazgrał(a):

[...]

Proponuję zmienić bieg ... wtedy nie będziesz odczuwał tego jak nadświetlna ....

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-08-06 18:42:57
Autor: Cavallino

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvogmh$no2$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie.
Każda z góry założona prędkość zresztą również.
Jedzie siÄ™ tak, jak warunki pozwalajÄ…, a nie 50, 60, 70 czy 100.

Znaczy raz jest to 120 (bo jedziesz bezkolizyjną drogą z 6 pasami), chwilę później 30 (bo wjechałeś w blokowisko), a potem 80 (bo znowu są 4 pasy i w miarę bezpieczna droga).

Data: 2012-08-07 08:48:01
Autor: Xiant
W dniu 2012-08-06 18:42, Cavallino pisze:

[...]

Znaczy raz jest to 120 (bo jedziesz bezkolizyjnÄ… drogÄ… z 6 pasami),
chwilę później 30 (bo wjechałeś w blokowisko), a potem 80 (bo znowu są 4
pasy i w miarÄ™ bezpieczna droga).

Witam

Powiedz to policji jak Cie akurat zlapia na pomiarze, ze jedziesz szybciej niz mozna "bo bezpiecznie bylo" a nie tyle ile wskazuja przepisy :P Milej argumentacji :) W zabudowanym jest 50 i 70 to juz ""zapierdalanie"" - podwojny cudzyslow jak bys nie poznal ironi :PP A to, ze wiekszosc jezdzi jak chce bo kazdy "wie lepiej" to juz inna bajka.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-08-07 16:54:24
Autor: Cavallino

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvqdn8$925$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Z mafiÄ… nie rozmawiam, oni nie stojÄ… w krzaczorach w celach dyskusyjnych.

Data: 2012-08-08 08:58:30
Autor: Chris
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Cavallino nabazgrał(a):

[...]

Na szczęście zawsze stoją dokładnie w tych samych krzaczorach :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-07-27 12:39:28
Autor: K
W dniu 27-07-2012 10:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
Witam,

Strasznie żałuję, że do tej pory nie mam rejestratora - gdybym miał, to
udałoby mi się uwiecznić piękn± scenę rozgrywaj±c± się wprost w ¶wietle
moich reflektorów.

ja dzis na obwodnicy trojmiasta widzialem jak sciagaly sie dwie calibry, z czego pierwsza miala chromowane felgi i chromowane naklejki plomienie na masce i drzwiach. predkosc to ok. 140km/h i ta druga siedziala tej pierwszej na dupie. nie jestem pewien ale ta druga miala z tylu spoiler.
niesamowita historia!

Data: 2012-07-27 12:55:08
Autor: Andrzej Lawa
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
W dniu 27.07.2012 10:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

zarejestrować... jako, że ogólnie bez strat, zatem sytuacja z happy endem.
Wnioski ? Dwa: 1) Muszę kupić rejestrator.

Mi się całkiem ładnie jako rejestrator sprawdza Nokia N8. Chociaż nie
obraziłbym się za nieco szerszy k±t...

Data: 2012-07-27 13:03:13
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 12:55, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Ano wła¶nie. Nie za szeroko, bo wtedy nic odczytać się nie da... takie 24-27mm.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 19:23:05
Autor: charwel (Oo)==:::
W dniu 2012-07-27 12:55, Andrzej Lawa pisze:

Mi się całkiem ładnie jako rejestrator sprawdza Nokia N8. Chociaż nie
obraziłbym się za nieco szerszy k±t...

Cze¶ć. Mógłbym prosić o jakie¶ konkrety? Jakiego oprogramowania używasz?

pozdrawiam
charwel

Data: 2012-07-27 19:24:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.07.2012 19:23, charwel (Oo)==::: pisze:
[...]

Standardowego programu do fotografowania/filmowania. W zupełno¶ci wystarcza.

Data: 2012-07-27 19:41:29
Autor: charwel (Oo)==:::
W dniu 2012-07-27 19:24, Andrzej Lawa pisze:
[...]

OK. Dziękuję i pozdrawiam.

charwel

Data: 2012-07-27 14:26:02
Autor: J.F
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"  napisał w wiadomo¶ci PS: Może to przez te regularne zawody gokartowe, ale co ciekawe cała ta sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

A co  ci mialo podnosic tetno - jakbys tak sam poczul ze auto sie slizga i staje bokiem to ciekawe czy by nie podniosla.

Albo jakbys tak zobaczyl ze punto odbija sie od latarni i sunie kursem kolizyjnym ... a ty masz niebezpieczny odstep :-)

J.

Data: 2012-07-27 14:34:25
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 14:26, J.F wrote:
[...]

Tu akurat się mylisz.

Albo jakbys tak zobaczyl ze punto odbija sie od latarni i sunie kursem
kolizyjnym ... a ty masz niebezpieczny odstep :-)

Bezpieczny odstęp jad±ć różnymi pasami ruchu ? ciekawe ;-)

Żałuje, że nie miałem rejestratora. Go¶ć w momencie ¶lizgania wytracił prędko¶ć w zwi±zku z czym ja zbliżyłem się na odległo¶ć 10-15 metrów. Do końca nie było wiadomo na którym pasie/barierce wyl±duje.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 14:55:26
Autor: J.F
On 2012-07-27 14:26, J.F wrote:
A co ci mialo podnosic tetno - jakbys tak sam poczul ze auto sie slizga
i staje bokiem to ciekawe czy by nie podniosla.

Tu akurat się mylisz.

W kwestii slizgania czy podnoszenia ? :-)

Albo jakbys tak zobaczyl ze punto odbija sie od latarni i sunie kursem
kolizyjnym ... a ty masz niebezpieczny odstep :-)

Bezpieczny odstęp jad±ć różnymi pasami ruchu ? ciekawe ;-)

No widzisz - kiedys zobaczysz, tetno ci sie podniesie, zrozumiesz :-)

J.

Data: 2012-07-27 14:58:44
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 14:26, J.F wrote:
A co ci mialo podnosic tetno - jakbys tak sam poczul ze auto sie slizga
i staje bokiem to ciekawe czy by nie podniosla.

Tu akurat się mylisz.

W kwestii slizgania czy podnoszenia ? :-)

¦lizganie rzecz normalna, zatem nie podnosi ;-)

[...]

Być może. Natomiast to ewidentnie była sytuacja podnosz±ca... dlatego jestem zaskoczony brakiem :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 15:10:21
Autor: J.F
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:juu3a4$6rj$2@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-27 14:55, J.F wrote:
[...]

Na kartingowym torze, co innego jak z zaskoczenia przy wysokiej predkosci widzisz te wysokie krawezniki, latarnie, tiry z naprzeciwka, i myslisz "k*, nowy wozek" :-)

[...]

Nie wiem co by tam mialo podnosic, ale widac ja meska, szowinistyczna i kompletnie nieczula swinia jestem - co to - mnie obracalo ? :-)

J.

Data: 2012-07-27 15:30:30
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 14:55, J.F wrote:
[...]

Wszystko zależy od sytuacji. Ja oceniam po jakiej nawierzchni jad i z dużym prawdopodobieństwem wiem kiedy samochód będzie się ¶lizgać a kiedy nie - zwłaszcza, że zachowujesz odpowiedni margines. Sytuacja dokładnie identyczna jak na zawodach ("rajdy") - oprócz tego, że tam jedziesz znacz±co szybciej. Dzięki temu zdobywasz wiedzę odno¶nie tego gdzie i na co można sobie pozwolić. Jak już czujesz, że jest za szybko to ratowanie zaczynasz zanim wpadniesz w po¶lizg... a nie po fakcie... czasem nawet celowo go wywołujesz.

[...]

Raczej to, że go¶ć może uraczyć Cię fajnym dzwonem w momencie gdy w stanie poprzek Twoim pasie :-) Moim zdaniem, łapie się ona w definicję sytuacji podnosz±cych standardowo ci¶nienie :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 22:37:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 27.07.2012 Marcin 'Yans' Bazarnik <gdzies@w.lesie> napisał/a:
On 2012-07-27 14:26, J.F wrote:
[...]

A co w tym dziwnego?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-28 20:41:48
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 14:26, J.F wrote:
[...]

To może inaczej: Jak się mierzy ten odstęp o którym wspominasz w momencie jazdy dwoma różnymi pasami (zakładam, że nic przed nami nie jedzie - po jednym samochodzie na każdym pasie)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-27 19:10:43
Autor: 'Tom N'
Marcin 'Yans' Bazarnik w <news:jutkcm$fu2$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Zważaj±c na godzinę 10:44 (nie 22:44) Twojego posta i to co powyżej, to może
tętno Ci sie nie podniosło, ale jeszcze Cię nieĽle trzyma trauma ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-27 19:24:19
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 19:10, 'Tom N' wrote:
[...]

Aj tam trauma ;-) Nie mialem jeszcze okazji ogl±dać takich wywijań z pierwszego rzędu (je¶li nie liczyć zawodów) :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-08-06 08:37:52
Autor: Robson
Piękn± scenę wczoraj widziałem...
Poza tym, "jako że" jest spójnikiem złożonym, nie powinno się pomiędzy tymi dwoma spójnikami stawiać przecinka. I jeszcze "zd±rzył"...

Data: 2012-07-27 22:26:17
Autor: bratPit
[...]

eee tam, wniosek jest taki, że jak się auto drogi nie trzyma to się nie zapierdziela ;-)

brat

Data: 2012-07-29 00:28:49
Autor: Michał
[...]

Też tu jednym wpadłem w co¶ ala po¶lizg ;) na tej estakadzie

widać, że ¶lisko bo wpada w nadsterowno¶ć i tył już mu frunie w stronę barierek... kontruje, ale reakcje spoĽniona... z jednej nadsterowono¶ci

A taki widok to miałem w lusterku kiedy¶, mi się bmw5 uczepiło
zderzaka i odfruneło na jednym z zakrętów robi±c dym i wal±c po krawężnikach ale szybciej, też tyłem do przodu.

PS: Może to przez te regularne zawody gokartowe, ale co ciekawe cała ta sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

Który tor polecasz ?

Data: 2012-07-29 09:49:04
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-29 02:28,  Michał wrote:
PS: Może to przez te regularne zawody gokartowe, ale co ciekawe cała ta
sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

Który tor polecasz ?

Elitkart ma fajne (do¶ć równe) 9-tki natomiast do¶ć ciasny tor - trzeba być precyzyjnym. Motodrom ma też do¶ć fajne gokarty (6.5) i znacznie szerszy a również techniczny tor. Oba mogę polecić.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-29 20:52:24
Autor: Michał
On 2012-07-29 02:28,  Michał wrote:

> [...]

Elitkart ma fajne (do¶ć równe) 9-tki natomiast do¶ć ciasny tor - trzeba być precyzyjnym. Motodrom ma też do¶ć fajne gokarty (6.5) i znacznie szerszy a również techniczny tor. Oba mogę polecić.

a byłem na tych 9 :) - pamiętam to te co można było tyłem rzucać
przez dodanie gazu - kierownic± się tylko "sygnał" dawało
i skręcało gazem ;) - efektowne i... wolne

a ostatnio na WRT byłem (6.5), tylko top ostatniego tygodnia i tak 1.3sek szybciej - chyba za ciężki jestem ;)

ale precyzja prowadzenia i czucia drogi tych 9koni fatalna w porównaniu z precyzja osobówki (może moc/masa za duże;) )

Data: 2012-07-30 11:03:40
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik

On 2012-07-29 02:28,  Michał wrote:
[...]

Zależy od zakrętu.. ciasne czasem opłaca się wrzucić z dohamowania i dalej kontrolowac gazem.

[...]

Dam Ci info na prv, to wybierzesz się z nami na zawody. Kolejne wła¶nie na wrt.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Piękn± scenę wczoraj widziałem...