Piękną scenę wczoraj widziałem...

Data: 2012-07-27 19:10:43
Autor: 'Tom N'
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Marcin 'Yans' Bazarnik w <news:jutkcm$fu2$1inews.gazeta.pl>:

Sytujacja zdarzyła się w Krakowie, ok. 23-ciiej,
[...]
sprawdzająć przy okazji jak balans wygląda balans samochodu
[...]
jako, że poślizgi sprawiły i wytracił sporo prędkości
[...]
cała ta sytuacja nie podniosła mi nawet tętna.. jestem tym bardzo zaskoczony.

Zważając na godzinę 10:44 (nie 22:44) Twojego posta i to co powyżej, to może
tętno Ci sie nie podniosło, ale jeszcze Cię nieźle trzyma trauma ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-27 19:24:19
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2012-07-27 19:10, 'Tom N' wrote:
[...]

Aj tam trauma ;-) Nie mialem jeszcze okazji oglądać takich wywijań z pierwszego rzędu (jeśli nie liczyć zawodów) :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-08-06 08:37:52
Autor: Robson
Piękną scenę wczoraj widziałem...
Poza tym, "jako że" jest spójnikiem złożonym, nie powinno się pomiędzy tymi dwoma spójnikami stawiać przecinka. I jeszcze "zdąrzył"...

Piękną scenę wczoraj widziałem...