Pięknie jest byćŻydem...

Data: 2009-07-13 17:58:20
Autor: Tzva Adonai
Pięknie jest byćŻydem...
Cieszyć się, gdy mój rodak jest szczęśliwy i stawać w obronie mojego rodaka, gdy
dzieje się mu krzywda - w każdych okolicznościach i w każdej sytuacji,
niezależnie od tego, czy darzę go sympatią czy nie... Nawet nie wiecie, jakie to
przyjemne, bo żyjecie w stadzie gryzących się gojów...

Data: 2009-07-13 18:02:54
Autor: boukun
Pięknie jest byćŻydem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:1886.0000011e.4a5b599cnewsgate.onet.pl...
[...]

Szczególnie ci amerykańscy Żydzi cieszyli się, sprzedając bombki i uzbrojenie Hitlerowi do 1941 roku.

boukun

Data: 2009-07-13 18:51:17
Autor: Tzva Adonai
Pięknie jest byćŻydem...
Szczególnie ci amerykańscy Żydzi cieszyli się, sprzedając bombki i uzbrojenie Hitlerowi do 1941 roku.

Farmazony...

Data: 2009-07-13 18:58:56
Autor: boukun
Pięknie jest byćŻydem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:1886.00000127.4a5b6605newsgate.onet.pl...
Szczególnie ci amerykańscy Żydzi cieszyli się, sprzedając bombki i uzbrojenie
Hitlerowi do 1941 roku.

Farmazony...

Niedawno ktoś zapodał na scp ładny tekst po angielsku, udowadniający, że Hitler był Żydem...

boukun

Data: 2009-07-13 19:09:19
Autor: Tzva Adonai
Pięknie jest byćŻydem...
Niedawno ktoś zapodał na scp ładny tekst po angielsku, udowadniający, że Hitler był Żydem...

Z punktu widzenia etnicznego Hitler był austriackim Słowianinem, a konkretnie
Czechem... --

Data: 2009-07-13 18:10:39
Autor: sofu
Pięknie jest byćŻydem...

[...]

No wiesz  klocek nie kazdy moze byc parchem takim jak ty.

sofu

Data: 2009-07-13 18:15:37
Autor: Panslavista
Pięknie jest byćŻydem...

[...]

Nie chciałbym być tym Żydem
Być Żydem to dopiero wstyd
Robić za pluskwę, wszę i gnidę
Poznacie wszyscy Żyda w mig
Chowają się oni za Polakami
By cichcem robić swą ohydę
Nie chciałbym być tym Żydem

Data: 2009-07-13 18:18:26
Autor: Tzva Adonai
Pięknie jest byćŻydem...
Nie chciałbym być tym Żydem

Nie chciałbyś, ale jesteś.. A u mnie jest na odwrót - chciałbym, ale (jeszcze)
nie jestem...

Data: 2009-07-13 20:06:58
Autor: Panslavista
Pięknie jest byćŻydem...

> Nie chciałbym być tym Żydem

Nie chciałbyś, ale jesteś.. A u mnie jest na odwrót - chciałbym, ale
(jeszcze)
nie jestem...

Nie jestem, ale wy qrwaparchy macie chetkę na mnie...
Pierdolcie się sami na swoje konto.

Data: 2009-07-13 23:10:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pięknie jest byćŻydem...
poniedziałek, 13 lipca 2009 18:15. carbon entity 'Panslavista'
<panslavista@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Wszystko ładnie, tylko słówko "oni" w piątym wersie burzy rytm wiersza.
Wiadomo z kontekstu, że to "oni" się chowają... --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-13 20:16:55
Autor: awe
Pięknie jest byćŻydem...

Najpiekniej w obozie?
awe

Data: 2009-07-13 21:53:04
Autor: mkarwan
Pięknie jest byćŻydem...

jak widać śmieć do śmiecia ciągnie!

Data: 2009-07-14 01:02:32
Autor: awe
Pięknie jest byćŻydem...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3g3tf$klp$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3ftla$h74$1news.onet.pl...

jak widać śmieć do śmiecia ciągnie!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj gnoju niemyty i wiesniaku niesposplioty napisalem ci wyraznie, odpierdol sie mendo ode mnie. Jestes wybitnym zjebem. Nie wiem skad takie buraki jak ty sie biora. Idz sie lecz dziadzie
awe

Data: 2009-07-14 03:47:00
Autor: p47
Pięknie jest byćŻydem...

[...]

Rasizm w czystej postaci.. W ostateczności mafia albo klika..

;-)

Data: 2009-07-14 09:14:57
Autor: mkarwan
Pięknie jest byćŻydem...

Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości news:h3gol2$hhq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdumiewające, ze i ty zachowujesz się jak śmieć i wspierasz tego śmiecia.
Trudno mi w to uwierzyć.
Chyba, że to nie jest ten dawny p47 i ktoś sie pod niego podszywa.

Pięknie jest byćŻydem...