Pięknie jest byćŻydem...

Data: 2009-07-13 18:15:37
Autor: Panslavista
Pięknie jest byćŻydem...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
Cieszyć się, gdy mój rodak jest szczęśliwy i stawać w obronie mojego
rodaka, gdy
dzieje się mu krzywda - w każdych okolicznościach i w każdej sytuacji,
niezależnie od tego, czy darzę go sympatią czy nie... Nawet nie wiecie,
jakie to
przyjemne, bo żyjecie w stadzie gryzących się gojów...

Nie chciałbym być tym Żydem
Być Żydem to dopiero wstyd
Robić za pluskwę, wszę i gnidę
Poznacie wszyscy Żyda w mig
Chowają się oni za Polakami
By cichcem robić swą ohydę
Nie chciałbym być tym Żydem

Data: 2009-07-13 18:18:26
Autor: Tzva Adonai
Pięknie jest byćŻydem...
Nie chciałbym być tym Żydem

Nie chciałbyś, ale jesteś.. A u mnie jest na odwrót - chciałbym, ale (jeszcze)
nie jestem...

Data: 2009-07-13 20:06:58
Autor: Panslavista
Pięknie jest byćŻydem...

> Nie chciałbym być tym Żydem

Nie chciałbyś, ale jesteś.. A u mnie jest na odwrót - chciałbym, ale
(jeszcze)
nie jestem...

Nie jestem, ale wy qrwaparchy macie chetkę na mnie...
Pierdolcie się sami na swoje konto.

Data: 2009-07-13 23:10:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pięknie jest byćŻydem...
poniedziałek, 13 lipca 2009 18:15. carbon entity 'Panslavista'
<panslavista@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Wszystko ładnie, tylko słówko "oni" w piątym wersie burzy rytm wiersza.
Wiadomo z kontekstu, że to "oni" się chowają... --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Pięknie jest byćŻydem...