Piekny artykul

Data: 2011-02-06 10:37:46
Autor: DJ MC Donald Musk
Piekny artykul
Data: 2011-02-07 11:12:17
Autor: Pomysłowy Dobromir
Piekny artykul

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:7d78edff-0552-4917-81ef-7d9fa4780e52o7g2000prn.googlegroups.com...
O polskim bohaterstwie slowianszczyznie i czeskiej zdradzie
http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl/276167,polacy-najwierniejsi-sojusznicy-admirala-kolczaka

"Orędzie do przyjaciół Rosjan" - kto i kiedy je wygłosił?

PD

Data: 2011-02-07 11:22:57
Autor: Klin
Piekny artykul
Użytkownik Pomysłowy Dobromir napisał:

[...]

    Adam Mickiewicz prawie dwa wieki temu. Przeczytaj!

Data: 2011-02-07 11:25:04
Autor: u2
Piekny artykul
W dniu 2011-02-07 11:22, Klin > pisze:
   Adam Mickiewicz prawie dwa wieki temu. Przeczytaj!

W sam raz przyda mu się do matury, w końcu kiedyś może zda ten zahir :)

Data: 2011-02-07 13:26:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Piekny artykul

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iioh67$url$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś niedouczony lub roztargniony. Czy to nie "Do przyjaciół Moskali" napisał A. M.?

"W utworze "Do przyjaciół Moskali" Adama Mickiewicza podmiot liryczny wspomina o swoich rosyjskich przyjaciołach i o niesprawiedliwości, jaka ich spotkała. Mówi też o carskim despotyzmie panującym w Rosji i o ludziach, którzy są mu ulegli. Wyraża swój sąd o Rosji i Rosjanach. Jest to epitafium poświęcone pamięci przyjaciół - dekabrystów.
Wiersz "Do przyjaciół Moskali" ma charakter biograficzny, ponieważ odnajdujemy w nim fragmenty życiorysu Adama Mickiewicza. Mickiewicz został zesłany do centralnych guberni Rosji w 1824 roku za działalność w tajnych, patriotycznych związkach młodzieżowych. W Petersburgu zaprzyjaźnił się z przyszłymi dekabrystami K.F. Rylejewem i A.A. Bestużewem."

Data: 2011-02-07 05:06:17
Autor: Hans Kloss
Piekny artykul
On 7 Lut, 13:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Jesteś niedouczony lub roztargniony. Czy to nie "Do przyjaciół Moskali"
napisał A. M.?

Idzikoski, ty jednak jesteś głupi jak śmietnik... nie, wróć, ty
jesteś od śmietnika głupszy ze 100 razy, ty jesteś tak głupi jak
komoruski- taką kompletnie odjechaną, platfonską głupotą. Na szczęście
wasz czas już dobiega końca...
J-23

Data: 2011-02-07 13:43:57
Autor: Klin
Piekny artykul

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" pisze:
[...]

     Dzięki, żeś mnie uświadomił i teraz za Twoją pomocą i uściśleniem w końcu
     do mnie dotarło, że Moskale to nie Rosjanie - to chciałeś powiedzieć?

Data: 2011-02-07 17:51:09
Autor: =heÂŽsk=
Piekny artykul

 http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

Data: 2011-02-07 17:51:09
Autor: =heÂŽsk=
Piekny artykul
On Mon, 7 Feb 2011 11:12:17 +0100, Pomysłowy Dobromir <user@domena.ck>
wrote:

> [...]

"Orędzie do przyjaciół Rosjan" - kto i kiedy je wygłosił?

 ale to ten DJMCDM wie doskonale. zasunales mu kopa ;o)))

Piekny artykul