Piękny dzień. Grzegorz Czernek, KDP M3 - zblatowany

Data: 2021-03-25 07:37:07
Autor: TRÓJKĄTNY SZMALCOWNIK
Piękny dzień. Grzegorz Czernek, KDP M3 - zblatowany
Ostatnio zaliczyłem bardzo miły dzień. Mianowicie przeczytałem, że ktoś zblatował Grzegorza Czernka.
Ciekaw jestem czy Michał Górny czytał tą widomość, bo warto odnotować, że jeden z największych skurwysynów polskiego nurkowania skończył na komunalnym we Wrocławiu.

Grzegorz Czernek w swoim życiu napisał książkę o SS, czyli Suchych Skafandrach. I całe życie doił lewą kasę i w swojej firmie Ultra-Dive, i w KDP, którego był członkiem przez wiele lat, i w Stowarzyszeniu HDS, gdzie był członkiem Komisji Rewizyjnej. Całe życie szmalcowania kasy. Bliski kolega Zygmunta Fąfary I Rafała Pawłowskiego. Również oficer WSI, który całe życie nurkował za państwowe.

15.03.2021. Naprawdę Piękny Dzień. Grzegorz Czernek, jak to się mówi, został "przeniesiony do rezerwy".

Pozdrawiam nurkową brać,

V.S.O.P. BAZAAR

Data: 2021-03-25 12:14:53
Autor: ZŁOTY KIELISZEK
Piękny dzień. Grzegorz Czernek, KDP M3 - zblatowany
Też go znałem. faktycznie, wyjątkowy skurwysyn to był. Jakby ktoś chciał nasrać mu do trumny,
 to pogrzeb odbędzie 27.03.2021 r. (sobota) o godz. 11:50 na Cmentarzu Komunalnym Osobowice we Wrocławiu.

OS

Data: 2021-03-28 05:47:41
Autor: Windows & Glass
Piękny dzień. Grzegorz Czernek, KDP M3 - zblatowany
Warto wspomnieć, że Czernek, jako oficer WSI miał wyjątkowy talent do sadyzmu.
Także w końcu tego pierdolca objęła ustawa o bestiach i płyta na grobie Czernka to jest raczej pancerna.
Z tym, że pod tą płytą, to będzie

JEBAŁ GO PIES

Piękny dzień. Grzegorz Czernek, KDP M3 - zblatowany