Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana

Data: 2014-09-27 14:15:47
Autor: Tzva Adonai
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
Nowiutka lodz podwodna najnowszej generacji.. Cudenko..

https://www.facebook.com/video.php?v=819661491417778&set=vb.206134109437189&type=2&theater

Data: 2014-09-27 14:45:51
Autor: Marek
W dniu sobota, 27 września 2014 23:15:47 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
Nowiutka lodz podwodna najnowszej generacji.. Cudenko..

https://www.facebook.com/video.php?v=819661491417778&set=vb.206134109437189&type=2&theater

Ciekawe, czy pomysleli, zeby w lazienkach zainstalowac zestawy do pielegnacji pejsow ?

Data: 2014-09-29 06:59:34
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 23:45 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Dla ciebie akuratny byłby bidet, mógłbyś głupi łeb wymoczyć..
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-28 08:47:38
Autor: Lucjusz
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:9e86b894-4139-41fe-b93b-4fd276017ca9googlegroups.com...
Nowiutka lodz podwodna najnowszej generacji.. Cudenko..

https://www.facebook.com/video.php?v=819661491417778&set=vb.206134109437189&type=2&theater

A nam zlom czolgowy którego nawet nam nie wolno usprawniac... Skad, z czego ta milosc szkopów do Izraela?

Data: 2014-09-28 02:24:27
Autor: Tzva Adonai
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
On Sunday, September 28, 2014 8:47:38 AM UTC+2, Lucjusz wrote:

A nam zlom czolgowy kt�rego nawet nam nie wolno usprawniac... Skad, z czego ta milosc szkop�w do Izraela?

a po co wam nowy sprzet, wojne prowadzicie z kims?
ladnie wyczyscicie szmatka z detergentem i bedzie jak nowy

Data: 2014-09-28 03:44:15
Autor: szklanynocnik
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
użytkownik Tzva Adonai napisał:

a po co wam nowy sprzet, wojne prowadzicie z kims?

ladnie wyczyscicie szmatka z detergentem i bedzie jak nowy

Typowa gadka miedzynarodowki. Ma sens kiedy bedzie jeden rzad, do czego dazy wiadoma nacja.

Przypomnial mi sie film, gdzie pokazano jak w r.39 w pewnym
przygranicznym miasteczku w PL ludzie robili zrzutke na
karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili
ale niemcow nie powstrzymali.

Społeczeństwa, które mają tylko jeden plan giną, przetrwać mogą tylko społeczeństwa, które mają dwa plany.

Data: 2014-09-28 12:47:49
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 12:44, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Przypomnial mi sie film, gdzie pokazano jak w r.39 w pewnym
przygranicznym miasteczku w PL ludzie robili zrzutke na
karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili
ale niemcow nie powstrzymali.

pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-28 04:01:58
Autor: szklanynocnik
W dniu niedziela, 28 września 2014 12:47:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili

> ale niemcow nie powstrzymali.

pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

Nie pamietam, jakies srednie komusze go..no. z lat 50-60 tych
gdzie przez pol filmu ciemnosc:) No bo w nocy musi byc ciemno:)

Data: 2014-09-28 13:11:51
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:01, szklanynocnik@gmail.com pisze:
pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

Nie pamietam, jakies srednie komusze go..no. z lat 50-60 tych
gdzie przez pol filmu ciemnosc

to pewnie jakis zydzior typu w.lysiak wyrezyserowal:)

Data: 2014-09-28 04:24:33
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

to pewnie jakis zydzior typu w.lysiak wyrezyserowal:)

Idz sprawdz w łazience, moze jakis sie czai.
Martwie sie o o ciebie coraz bardziej:)

Z zydkami jest tak jak zawsze pisalem, narozrabiaja ci u gory
a dostanie sie tym na dole. Jak nie wiesz o co biega, siegnij do historii. Kto spierdolil z europy do uk, usa, no bogaci, kto zostal no biedni.

Kto powrocil jako glowa krecaca gojcowym tulowiem?
No bogaci:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/100_100_130_1661609809_middle.jpg

Aj, waj, kanaan nad wislom to piekny kraj:)

Data: 2014-09-28 13:35:37
Autor: u2
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
W dniu 2014-09-28 o 13:24, szklanynocnik@gmail.com pisze:
narozrabiaja ci u gory
a dostanie sie tym na dole.

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Data: 2014-09-28 04:46:13
Autor: leming.show
użytkownik u2 napisał:

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Ja podpalac zadnej synagogi nie zamierzam, ale jakom tecze chetnie
zapłone:)

Data: 2014-09-28 13:55:14
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:46, leming.show@gmail.com pisze:
ale jakom tecze chetnie zapłone

no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Data: 2014-09-28 14:02:14
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5427f723$0$16889$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 13:46, leming.show@gmail.com pisze:
ale jakom tecze chetnie zapłone

no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie...
https://www.youtube.com/watch?v=6JRfEmD5MEM

boukun

Data: 2014-09-28 14:44:25
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 14:02, boukun pisze:
no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie.

gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Data: 2014-09-28 15:15:00
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:542802aa$0$13981$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 14:02, boukun pisze:
no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie.

gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Gówno prawda, tego od żydziaka kaczora się nie dowiesz, co od rzetelnego kurwina...

boukun

Data: 2014-09-28 15:27:49
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 15:15, srakun pisze:
gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Gówno prawda, tego od żydziaka kaczora się nie dowiesz, co od rzetelnego
kurwina.

nie sciemniaj srakun, ile tobie płaci ten mac kurwin za tę antypolska propagandę ? mać kurwin śmieje się tobie w twarz, że agenciak UB TW srakun zapierdala za friko:)

Data: 2014-09-29 07:01:00
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 13:46 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik u2 napisał:

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Ja podpalac zadnej synagogi nie zamierzam, ale jakom tecze chetnie
zapłone:)

Ty się idioto napij połową denaturatu, a drugą podpal.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-28 13:48:38
Autor: boukun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5c3f1bd8-6fd6-40ab-8cec-4804108dbd5fgooglegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

[...]

Nie masz się co o niego martwić, to żydziak talmudysta od syjonisty kaczaka... Robi tu krecią robotę...

boukun

Data: 2014-09-28 04:52:30
Autor: leming.show
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
użytkownik boukun napisał:

Nie masz sie co o niego martwic

Jest pewna analogia wzgledem panstw otaczajacych izrael, tzn. wszyscy do okola sie napierdalaja.

Jak w polskim chlewiku, gojce sie opluwaja wzajemnie,
a sprawy pejsikow ida pomyslnie.

Data: 2014-09-28 13:55:41
Autor: boukun
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d96de0ba-2492-407a-961e-d120f5edd2b4googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

Błąd, nie ma tu żadnej analogii. Ju-tłuk robi krecią robotę, jak ongiś ś.p. Panslavista, który też miał w rodzinie Żydów i nie wiedział jak jednych wybielać, a innych oczerniać...
Między nimi jest analogia...

boukun

Data: 2014-09-28 13:57:19
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:55, srakun pisze:
Błąd, nie ma tu żadnej analogii

no fakt srakun tys kacapski przybleda:)

Data: 2014-09-28 13:56:28
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:52, leming.show@gmail.com pisze:
sprawy pejsikow ida pomyslnie

no tak zydku twój mać kurwin to najbogatszy europoseł:)

Data: 2014-09-28 05:07:23
Autor: leming.show
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
użytkownik u2 napisał:

no tak zydku twoj mac kurwin to najbogatszy europosel:)

Nie wiem kto jatrzy, ale z historii wynika jedno, gojce nie
 maja szans. Wg. judeopolonii na  YT, na jedna propolska partie
zydzi tworzyli dwie pseudopropolskie w l. 1890-1900, partie wspierajace tylko interes zydow, typowe antyniepodleglosciowe, dlatego
tak ujadaja na Dmowskiego ktory obnazyl ich scieme.

I co? Mam dac wiare w to ze jest fajnie? Za opluwanego
komucha moglem kupic wiecej niz obecnie. Sciema dla wioskowych
przyglupow, dla ktorych jedyna alternatyw jest emigracja.

Data: 2014-09-28 14:16:47
Autor: boukun
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:57df5683-a09f-4a0a-bada-38acd0d2d91bgooglegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

[...]

Okupacja Polski trwa o wiele dłużej, bo od maja 1926 roku. A jeszcze inna
okupacja trwa od daty rzekomego chrztu Polski.ďťż

Data: 2014-09-28 14:46:16
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 14:07, leming.show@gmail.com pisze:
no tak zydku twoj mac kurwin to najbogatszy europosel:)

Nie wiem kto jatrzy, ale z historii wynika jedno, gojce nie
  maja szans.

jak popatrze na twojego fiereka mać kurwina, na te jego brzuszysko i lysine, to moze te swoje miliony wsadzic sobie w dupę:)

Data: 2014-09-28 13:58:06
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5427f76e$0$16889$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 13:52, leming.show@gmail.com pisze:
sprawy pejsikow ida pomyslnie

no tak zydku twój mać kurwin to najbogatszy europoseł:)

A nie pisałem, he, he...

boukun

Data: 2014-09-28 08:49:57
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m08atq$ssd$1speranza.aioe.org...

[...]

My, jako skladnica zlomu, mamy skupowac...

boukun

Data: 2014-09-28 12:30:15
Autor: Klin
W dniu 2014-09-27 23:15, Tzva Adonai pisze:
Nowiutka lodz podwodna najnowszej generacji.. Cudenko..

https://www.facebook.com/video.php?v=819661491417778&set=vb.206134109437189&type=2&theater

   Przyda się im w czasie "operacji Samson".

Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana