Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana

Data: 2014-09-28 08:47:38
Autor: Lucjusz
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:9e86b894-4139-41fe-b93b-4fd276017ca9googlegroups.com...
Nowiutka lodz podwodna najnowszej generacji.. Cudenko..

https://www.facebook.com/video.php?v=819661491417778&set=vb.206134109437189&type=2&theater

A nam zlom czolgowy którego nawet nam nie wolno usprawniac... Skad, z czego ta milosc szkopów do Izraela?

Data: 2014-09-28 02:24:27
Autor: Tzva Adonai
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
On Sunday, September 28, 2014 8:47:38 AM UTC+2, Lucjusz wrote:

A nam zlom czolgowy kt�rego nawet nam nie wolno usprawniac... Skad, z czego ta milosc szkop�w do Izraela?

a po co wam nowy sprzet, wojne prowadzicie z kims?
ladnie wyczyscicie szmatka z detergentem i bedzie jak nowy

Data: 2014-09-28 03:44:15
Autor: szklanynocnik
użytkownik Tzva Adonai napisał:

a po co wam nowy sprzet, wojne prowadzicie z kims?

ladnie wyczyscicie szmatka z detergentem i bedzie jak nowy

Typowa gadka miedzynarodowki. Ma sens kiedy bedzie jeden rzad, do czego dazy wiadoma nacja.

Przypomnial mi sie film, gdzie pokazano jak w r.39 w pewnym
przygranicznym miasteczku w PL ludzie robili zrzutke na
karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili
ale niemcow nie powstrzymali.

Społeczeństwa, które maj± tylko jeden plan gin±, przetrwać mog± tylko społeczeństwa, które maj± dwa plany.

Data: 2014-09-28 12:47:49
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 12:44, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Przypomnial mi sie film, gdzie pokazano jak w r.39 w pewnym
przygranicznym miasteczku w PL ludzie robili zrzutke na
karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili
ale niemcow nie powstrzymali.

pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-28 04:01:58
Autor: szklanynocnik
W dniu niedziela, 28 wrze¶nia 2014 12:47:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> karabin maszynowy, gowno im wyszlo, znaczy karabin kupili

> ale niemcow nie powstrzymali.

pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

Nie pamietam, jakies srednie komusze go..no. z lat 50-60 tych
gdzie przez pol filmu ciemnosc:) No bo w nocy musi byc ciemno:)

Data: 2014-09-28 13:11:51
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:01, szklanynocnik@gmail.com pisze:
pewnie ten film jakis wasz zydzior wyrezyserowal:)

Nie pamietam, jakies srednie komusze go..no. z lat 50-60 tych
gdzie przez pol filmu ciemnosc

to pewnie jakis zydzior typu w.lysiak wyrezyserowal:)

Data: 2014-09-28 04:24:33
Autor: szklanynocnik
użytkownik u2 napisał:

to pewnie jakis zydzior typu w.lysiak wyrezyserowal:)

Idz sprawdz w łazience, moze jakis sie czai.
Martwie sie o o ciebie coraz bardziej:)

Z zydkami jest tak jak zawsze pisalem, narozrabiaja ci u gory
a dostanie sie tym na dole. Jak nie wiesz o co biega, siegnij do historii. Kto spierdolil z europy do uk, usa, no bogaci, kto zostal no biedni.

Kto powrocil jako glowa krecaca gojcowym tulowiem?
No bogaci:
http://www.demotypolityczne.pl/demot/100_100_130_1661609809_middle.jpg

Aj, waj, kanaan nad wislom to piekny kraj:)

Data: 2014-09-28 13:35:37
Autor: u2
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
W dniu 2014-09-28 o 13:24, szklanynocnik@gmail.com pisze:
narozrabiaja ci u gory
a dostanie sie tym na dole.

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Data: 2014-09-28 04:46:13
Autor: leming.show
użytkownik u2 napisał:

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Ja podpalac zadnej synagogi nie zamierzam, ale jakom tecze chetnie
zapłone:)

Data: 2014-09-28 13:55:14
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:46, leming.show@gmail.com pisze:
ale jakom tecze chetnie zapłone

no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Data: 2014-09-28 14:02:14
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5427f723$0$16889$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 13:46, leming.show@gmail.com pisze:
ale jakom tecze chetnie zapłone

no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie...
https://www.youtube.com/watch?v=6JRfEmD5MEM

boukun

Data: 2014-09-28 14:44:25
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 14:02, boukun pisze:
no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie.

gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Data: 2014-09-28 15:15:00
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:542802aa$0$13981$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 14:02, boukun pisze:
no to zapierdalaj mać kurwin, zapierdalaj:)

Ale kurwin przynajmniej prawdę ci powie.

gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Gówno prawda, tego od żydziaka kaczora się nie dowiesz, co od rzetelnego kurwina...

boukun

Data: 2014-09-28 15:27:49
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 15:15, srakun pisze:
gwno prawde dla gojcow, ktorych ma w zyci:)

Gówno prawda, tego od żydziaka kaczora się nie dowiesz, co od rzetelnego
kurwina.

nie sciemniaj srakun, ile tobie płaci ten mac kurwin za tę antypolska propagandę ? mać kurwin ¶mieje się tobie w twarz, że agenciak UB TW srakun zapierdala za friko:)

Data: 2014-09-29 07:01:00
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 13:46 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik u2 napisał:

no tak czyli ty narozrabiasz, a zaplaca za twoje wybryki inni:)

Ja podpalac zadnej synagogi nie zamierzam, ale jakom tecze chetnie
zapłone:)

Ty się idioto napij połow± denaturatu, a drug± podpal.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-28 13:48:38
Autor: boukun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5c3f1bd8-6fd6-40ab-8cec-4804108dbd5fgooglegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

[...]

Nie masz się co o niego martwić, to żydziak talmudysta od syjonisty kaczaka... Robi tu kreci± robotę...

boukun

Data: 2014-09-28 04:52:30
Autor: leming.show
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
użytkownik boukun napisał:

Nie masz sie co o niego martwic

Jest pewna analogia wzgledem panstw otaczajacych izrael, tzn. wszyscy do okola sie napierdalaja.

Jak w polskim chlewiku, gojce sie opluwaja wzajemnie,
a sprawy pejsikow ida pomyslnie.

Data: 2014-09-28 13:55:41
Autor: boukun
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d96de0ba-2492-407a-961e-d120f5edd2b4googlegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

Bł±d, nie ma tu żadnej analogii. Ju-tłuk robi kreci± robotę, jak ongi¶ ¶.p. Panslavista, który też miał w rodzinie Żydów i nie wiedział jak jednych wybielać, a innych oczerniać...
Między nimi jest analogia...

boukun

Data: 2014-09-28 13:57:19
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:55, srakun pisze:
Bł±d, nie ma tu żadnej analogii

no fakt srakun tys kacapski przybleda:)

Data: 2014-09-28 13:56:28
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 13:52, leming.show@gmail.com pisze:
sprawy pejsikow ida pomyslnie

no tak zydku twój mać kurwin to najbogatszy europoseł:)

Data: 2014-09-28 05:07:23
Autor: leming.show
Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana
użytkownik u2 napisał:

no tak zydku twoj mac kurwin to najbogatszy europosel:)

Nie wiem kto jatrzy, ale z historii wynika jedno, gojce nie
 maja szans. Wg. judeopolonii na  YT, na jedna propolska partie
zydzi tworzyli dwie pseudopropolskie w l. 1890-1900, partie wspierajace tylko interes zydow, typowe antyniepodleglosciowe, dlatego
tak ujadaja na Dmowskiego ktory obnazyl ich scieme.

I co? Mam dac wiare w to ze jest fajnie? Za opluwanego
komucha moglem kupic wiecej niz obecnie. Sciema dla wioskowych
przyglupow, dla ktorych jedyna alternatyw jest emigracja.

Data: 2014-09-28 14:16:47
Autor: boukun
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:57df5683-a09f-4a0a-bada-38acd0d2d91bgooglegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

[...]

Okupacja Polski trwa o wiele dłużej, bo od maja 1926 roku. A jeszcze inna
okupacja trwa od daty rzekomego chrztu Polski.

Data: 2014-09-28 14:46:16
Autor: u2
W dniu 2014-09-28 o 14:07, leming.show@gmail.com pisze:
no tak zydku twoj mac kurwin to najbogatszy europosel:)

Nie wiem kto jatrzy, ale z historii wynika jedno, gojce nie
  maja szans.

jak popatrze na twojego fiereka mać kurwina, na te jego brzuszysko i lysine, to moze te swoje miliony wsadzic sobie w dupę:)

Data: 2014-09-28 13:58:06
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5427f76e$0$16889$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-28 o 13:52, leming.show@gmail.com pisze:
sprawy pejsikow ida pomyslnie

no tak zydku twój mać kurwin to najbogatszy europoseł:)

A nie pisałem, he, he...

boukun

Data: 2014-09-28 08:49:57
Autor: boukun
"Lucjusz" <lucek@jachu.es> schrieb im Newsbeitrag news:m08atq$ssd$1speranza.aioe.org...

[...]

My, jako skladnica zlomu, mamy skupowac...

boukun

Piekny prezent of niemcow dla narodu zydowskiego z okazji Rosz ha-Szana