Piękny skok

Data: 2010-07-03 15:32:38
Autor: boukun
Piękny skok
Wczoraj oddałem przepiękny skok do wody z trójki, na basenie w Strzegomiu. Powiedziałem Dawidkowi, że skoczę sobie z trójki, on mi nie wierzył. Powiedziałem, żeby nie było tylko tak jak z mr. Bean'em, że mi jakiś dzieciak w końcu na palce nadepnie, żebym się puścił trampoliny. Ale nie, wszedłem... i jeden gościu mówi do córeczki, poczekaj, teraz pan skoczy. Ja na to, dobrze, dobrze, ale pan nie skakał już dobre pięć lat... To w powietrzu sobie pan przypomni, on mi na to... i proszę nie dawać wielkiego nacisku przy wybiciu, bo deska ma duże wybicie... Nie miałem wyjścia, wziąłem rozbieg, lekkie wybicie. i jak anioł szarmach, wykonałem skok, jak za dawnych lat... Szkoda, że nie miałem aparatu i synek nie zrobił mi zdjęcia, ale tak to mniej więcej wyglądało, jak z dziesięć lat temu w Erlenbachu http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1UOJlCiXId1/moj_skok

W wodzie zgubiłem majtki, miałem je na kostkach i synek bił mi brawo, nie mógł uwierzyć, że tak ładnie umię skakać.

Następnym razem wezmę aparat i zrobię sobie zdjęcie i pokażę...

boukun

Data: 2010-07-03 18:35:58
Autor: boukun
Piękny skok

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:9401ba08-3ce9-4612-91ec-7b2744cf9ed4c33g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Zdjęcie zrobi mi synek albo córka, w zalezniości z kim będę na basenie. Ale trampolina jest na wysokości tzw. trójki, będzie ze 4...

boukun

Data: 2010-07-03 22:52:52
Autor: nokto1975
Piękny skok

> [...]
mógł
> uwierzyć, że tak ładnie umię skakać.
>
> Następnym razem wezmę aparat i zrobię sobie zdjęcie i pokażę...

Z 3 metrów?
Zdjęcie zrobi mi synek albo córka, w zalezniości z kim będę na basenie. Ale trampolina jest na wysokości tzw. trójki, będzie ze 4...

Nie ja tylko tak sobie, że tak powiem dla sportu powtórkowego. Ktoś inny miał zadać to pytanie. ;-) Ale się schował najwyraźniej.

--

Piękny skok