Pielęgniarki z biedy uciekają z Polski

Data: 2013-11-20 12:01:14
Autor: Mark Woydak
Pielęgniarki z biedy uciekają z Polski

Pielęgniarki z biedy uciekają z Polski. Sytuacja w służbie zdrowia jest dramatyczna. Już niedługo może zabraknąć
nawet 60 tys. pielęgniarek. Co gorsza, minister zdrowia nic nie robi,
chociaż dobrze wie, że prawie co trzecia polska pielęgniarka jest w wieku
przedemerytalnym, a co roku z kraju wyjeżdża ponad tysiąc ich młodych
koleżanek.

Polskie pielęgniarki przestały walczyć o naprawę służby zdrowia, widząc, że
to zajęcie beznadziejne. Jeśli tylko mają okazję, to wyjeżdżają za granicę,
do Niemiec, Belgii, Wielkiej Brytanii czy Włoch.

- Moja koleżanka pracuje w szpitalu w Kolonii. Za pracę na OIOM-ie ma 3,5
tys. euro, czyli ok. 15 tys. zł - opowiada Maria Olszak-Winiarska z
Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Pielęgniarek i Położnych. Tymczasem w
Polsce mogłaby liczyć na 2,5 tys. zł. Co roku z naszego kraju emigruje
ponad tysiąc wykształconych, w pełni sił sióstr.

Data: 2013-11-21 07:33:02
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Baj baj baju, bedzie w raju. Z ciekawosci poszukalem tabeli zarobkow. Jesli ta pani pracuje tam z 5-6 lat to moze liczyc na jakies 3.100-3.200 brutto, a netto nie wiecej niz 1.900. Nie jest to malo, ale zycie w Kolonii tez troche kosztuje.
http://oeffentlicher-dienst.info/

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-11-20 23:29:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 07:33:02 UTC+1 użytkownik leszek niewiadomski napisał:

> [...]

Baj baj baju, bedzie w raju. Z ciekawosci poszukalem tabeli zarobkow. Jesli ta pani pracuje tam z 5-6 lat to moze liczyc na jakies 3.100-3.200 brutto, a netto nie wiecej niz 1.900. Nie jest to malo, ale zycie w Kolonii tez troche kosztuje.

Widac wolą nawet to niż sluzbe zdrowia made by PO...

Data: 2013-11-21 08:59:43
Autor: A. Filip
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> [...]

http://oeffentlicher-dienst.info/

Widac wolą nawet to niż sluzbe zdrowia made by PO...

A jakby rządził PiS byłoby *DUĹťO* lepiej w rzeczywistości Ĺźycia a nie w obietnicach wyborczych pod wygranie wyborĂłw?  Ile procent obiecanki budowy 3_000_000 mieszkań zrealizował PiS w 2 z 4 lat? Jest kryzys, PO nie radzi z nim sobie pokazowo.  Bardzo łatwo jest ich słusznie opierdalać za bardzo wiele spraw.  Nie bądĹş jednak idiotą budującym nierealistyczne oczekiwania co do tego *i kolejnych* rządĂłw.

--
A. Filip
Mądrość powiększa się dzięki zawiści uczonych.  (Przysłowie Ĺźydowskie)

Data: 2013-11-21 10:10:33
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Rosyjskojezycznych pielegniarek tez pelno. Jednak tego typu wypowiedzi moga sprawic niedzwiedzia przysluge roznym desperatkom, ktore beda liczyc na kokosy. Jesli np. pani pielegniarka zna dobrze jezyk to dostanie na poczatek 1.400 netto (jesli samotna), za mieszkanie, telefon, radio, tv, bilet (auto) zaplaci 800, jedzenie itd. Po pieciu latach dostanie 300 wiecej, ale i bedzie troche drozej.
ln.

Data: 2013-11-21 10:11:54
Autor: u2
W dniu 2013-11-21 10:10, leszek niewiadomski pisze:
Rosyjskojezycznych pielegniarek tez pelno.

bzdura.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-21 11:24:31
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-21 10:11, u2 pisze:
W dniu 2013-11-21 10:10, leszek niewiadomski pisze:
Rosyjskojezycznych pielegniarek tez pelno.

bzdura.

stwierdził grupowy geniusz i to już jest faktem

Data: 2013-11-21 16:41:19
Autor: Marek Woydak

W dniu 2013-11-21 10:10, leszek niewiadomski pisze:
Rosyjskojezycznych pielegniarek tez pelno.

bzdura.

Byłeś kiedykolwiek w Niemczech ochlaptusie? Skoro nie masz pojęcia o
tutejszym rynku pracy to zamknij swój zapijaczony dziób!

MW

Data: 2013-11-21 10:22:36
Autor: Ronald Kuczek
On 11/21/2013 07:33 AM, leszek niewiadomski wrote:

[...]

Zarobki jak na pielęgniarkę w Nadrenii Północnej Westfalii  możliwe, patrz tabela:

http://www.gehaltsvergleich.com/gehalt/Krankenschwester-Krankenpfleger.html

RK

Data: 2013-11-21 10:40:54
Autor: leszek niewiadomski
Am 21.11.2013 10:22, schrieb Ronald Kuczek:
[...]

Wyglada na to, ze liczylem zbyt optymistycznie. Dodac nalezy, ze netto to jakies 60% brutto (dla singli mniej).
A dla innych: slyszalem wczoraj w radio, ze poczta szuka do pracy przy listach i paczkach swiatecznych. Placa 8.50 - 11.50. Ta ostatnia stawke dawali kiedys tutejszycm listonoszom. Proponowalem to "boukunowi", ale odrzucil jako niegodna jego kwalifikacji i aspiracji.
ln.

Data: 2013-11-21 08:23:33
Autor: Marek Woydak
Pielęgniarki z biedy uciekają z Polski
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do zapleśniałego od brudu wyry, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW