Pielgrzymi

Data: 2012-10-15 09:01:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymi
Z ulgą przyjąłem wiadomość o pielgrzymce prawicowych dziennikarzy do Częstochowy. To oznacza, że żyją, że walczą, że ducha nie tracą. Celem tej pielgrzymki było zjednoczenie środowiska prasowego wokół takich wartości jak buk, kocioł, ojszczyzna, a także godność, prawda, wytrwałość, solidarność i wolność . Dziennikarze orzekli (wspierani przez pana biskupa Depo), że prasa nie ma innego zadania, jak rozpowszechnianie tylko korzystnych informacji o zdarzeniach z życia Kościoła.

Tak na marginesie: wspomniany tu biskup Depo w swym wystąpieniu powołał się na autorytet jakiegoś Pawła VI. A czyż nie mógł on sobie wybrać innego autorytetu? No, to skandal i prowokacja. Gościu ma pod ręką całe worki ładnie brzmiących myśli i cytatów naszego beatyfikowanego rodaka, wielkiego z wielkich Jana Pawła i tak dalej, a on powołuje się na jakiegoś pajaca o którym nikt już nie pamięta. To nawet nie prowokacja, to jawna zdrada. Panie Michalik niech pan swojemu oficerowi porządni zmyje łeb jak tylko dotrze do domu.

Poza tym, żeby była pełna jasność, co oznacza termin „prawicowy dziennikarz”. Otóż w tej Częstochowie pojawiła się tylko zamknięta, ściśle wyselekcjonowana  grupa tych „prawicowych dziennikarzy” , najlepszych z najlepszych, najwierniejszych z wiernych oficerów propagandy, czyli członków Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oraz założonej przez Ewę Stankiewicz i Jana Żaryna Obywatelskiej Komisji Etyki. Lekarze gdyby chcieli to znów mieliby pełne ręce roboty.
poniedziałek, 15 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2733-pielgrzymi.html

Data: 2012-10-15 18:14:50
Autor: Przemysaw M.
Pielgrzymi
Dnia Mon, 15 Oct 2012 09:01:07 +0200, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Z ulg przyjem wiadomo o pielgrzymce prawicowych dziennikarzy do Czstochowy.

Ciekaw jestem czy Rydzyk powita ich sowami:
http://www.youtube.com/watch?v=L0eK0JnHhhY

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Data: 2012-10-16 19:17:20
Autor: mkarwan
Pielgrzymi
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507bb4b4$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
poniedziałek, 15 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2733-pielgrzymi.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

5. revelstein o sobie
Chętnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonistów,
liberałów i libertynów, invitronistów i eutanazistów, a także aborcjonistów,
zdrajców, "sprzedawczyków, szubrawców."
"mój pradziadek zmieniał nazwisko oraz mój dziadek zmieniał nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Pielgrzymi