Pielgrzymka do Rzymu

Data: 2011-03-02 09:21:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu
-- -- - Pan poseł Jarosław Kaczyński, a także kilkudziesięciu innych parlamentarzystów PiS, wybiera się do Rzymu. Będą uczestniczyli w tak zwanej beatyfikacji Jana Pawła II. "Dla nas beatyfikacja największego Polaka Jana Pawła II jest wydarzeniem niezwykle ważnym. Klub PiS, nasi parlamentarzyści razem z rodzinami, przyjaciółmi wybiorą się na pielgrzymkę do Watykanu" - ogłosił ichni rzecznik Adam Hofman. Tyle i aż tyle, same plusy rzec można. Jest tu jednak kilka dylematów do rozstrzygnięcia, a właściwie plusów ujemnych.

Po pierwsze: za czyje pieniądze "parlamentarzyści PiS" (wraz z rodzinami i przyjaciółmi), wybiorą się do tego Rzymu? Ponieważ wszędzie gdzie tylko możliwe pisiaki rozpowiadają jakie to one są biedne i ledwo koniec z końcem wiążące, zakładam przeto, z niemal stuprocentową pewnością, że wycieczka turystyczno-seksualna do miasta Rzymu sfinansowana zostanie z sejmowej kasy. To pierwszy plus zdecydowanie ujemny.

Po drugie: jakimż to środkiem lokomocji Państwo Pisowstwo wybierze się do tych Włoch? Awionem czy może schnellzugiem? Osobiście proponowałbym ten schnellzug, bo z tymi samolotami to nigdy nic nie wiadomo. Boeing niby leci, a kto wie czy aby u Ruskich w serwisie nie był. I co wtedy? Kolejnej żałoby ten naród mógłby nie przeżyć.

Po trzecie: czy prawdą jest powszechnie powtarzana plotka, że sztab PiS jedzie do Rzymu podejrzeć i nauczyć się jak sprawnie przeprowadzić beatyfikację Lecha Aleksandra z Kaczyńskich. Ten Jaś Paweł to tylko zasłona dymna. Prawdziwa i godna Polski beatyfikacja będzie miała miejsce 10 kwietnia roku jeszcze nie ustalonego. Przygotowania juz się zaczęły, korepetycje również.

Po czwarte wreszcie: mam duże wątpliwości co do dojrzałości politycznej pana posła Hofmana. Bo w świetle tego co po trzecie, to chyba zdecydowanie on przesadził z tym kreowaniem Wojtyły na "największego Polaka". Albo wiec nie skonsultował swej wypowiedzi ze sztabem, albo dał wyraz osobistym poglądom co rzecz jasna jest karygodne i generalnie niedopuszczalne. Albo po prostu się zagalopował, bo młody, głupi i niedoświadczony, lub też jest kolejnym politykiem PiS na prochach, który nie wie co robi co mówi i gdzie się znajduje. Jak poseł Płaszczak się nieco podleczy po przeżytym szoku, to szybciutko powinien Hofmana zastąpić. Kwestionowanie pierwszeństwa Lecha Wielkiego jest po prostu mega-wtopą. Wstyd panie i panowie. I plus ujemny zdecydowanie.

Więcej wątpliwości na razie nie mam. Delegacji PiS życzę jak najlepszych wrażeń, walizki doświadczeń i polecam na wieczór całkiem przyjemną agencję towarzyską, tuż za bramą Watykanu (pierwsza uliczka w prawo, po stu metrach na pierwszych światłach w lewo. Szukać secesyjnej kamienicy oznaczonej numerem 16).
środa, 02 marca 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/03/2157.html

Data: 2011-03-02 10:08:49
Autor: Tomek
Pielgrzymka do Rzymu
[...]

Ale to gnida bez kultury... Mam na myśli autora tych słów.
Tomek

Data: 2011-03-02 11:13:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6e0931$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego?

Data: 2011-03-02 10:59:47
Autor: Grzegorz Z.
Pielgrzymka do Rzymu
Bogdan Idzikowski napisał:

-- -- - Pan poseł Jarosław Kaczyński, a także kilkudziesięciu innych parlamentarzystów PiS, wybiera się do Rzymu.

Polecą? ;-)

Data: 2011-03-02 11:14:30
Autor: Ronald Kuczek
Pielgrzymka do Rzymu
On 03/02/2011 09:21 AM, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
Nie wiem co za gnida jest autorem tych słów, nie wypada cytować czegoś takiego.

RK

Data: 2011-03-02 11:21:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ikl5no$iip$1mx1.internetia.pl...
On 03/02/2011 09:21 AM, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]
Nie wiem co za gnida jest autorem tych słów, nie wypada cytować czegoś takiego.

dlaczego?

Data: 2011-03-02 11:41:42
Autor: Ronald Kuczek
Pielgrzymka do Rzymu
On 03/02/2011 11:21 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Elementarne zasady kultury, mówi Ci to coś ?

RK

Data: 2011-03-02 12:06:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ikl7ao$sf2$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jakie elementarne zasady kultury zostały naruszone?

Data: 2011-03-02 12:17:41
Autor: Ronald Kuczek
Pielgrzymka do Rzymu
On 03/02/2011 12:06 PM, Bogdan Idzikowski wrote:
A jakie elementarne zasady kultury zostały naruszone?

Trudniej znaleźć te, które nie zostały.

RK

Data: 2011-03-02 12:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ikl9e8$9bg$1mx1.internetia.pl...
On 03/02/2011 12:06 PM, Bogdan Idzikowski wrote:
A jakie elementarne zasady kultury zostały naruszone?

Trudniej znaleźć te, które nie zostały.

Konkrety proszę. Jeśli coś zarzucasz , to bądż łaskaw przytoczyć zarzuty. Jeśli tego nie potrafisz, to znaczy że czepiasz się dla przyczepiania się.

Data: 2011-03-02 14:42:14
Autor: jadrys
Pielgrzymka do Rzymu
W dniu 2011-03-02 11:41, Ronald Kuczek pisze:
[...]

Kultury? A rozbijanie się z rodzinami w prywatnych sprawach za pieniądze podatnika jest kulturalne?

Data: 2011-03-02 18:16:58
Autor: Hans Koss
Pielgrzymka do Rzymu

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d6dfe19$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
-- -- - Pan poseł Jarosław Kaczyński, a także kilkudziesięciu innych parlamentarzystów PiS, wybiera się do Rzymu. Będą uczestniczyli w tak zwanej beatyfikacji Jana Pawła II.

Obłudnicy! Kryją się za figurą mając diabła za skórą!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

HansKoss

Pielgrzymka do Rzymu