Pielgrzymka do Rzymu

Data: 2011-03-02 10:08:49
Autor: Tomek
Pielgrzymka do Rzymu
Po pierwsze: za czyje pieniądze "parlamentarzyści PiS" (wraz z rodzinami i przyjaciółmi), wybiorą się do tego Rzymu? Ponieważ wszędzie gdzie tylko możliwe pisiaki rozpowiadają jakie to one są biedne i ledwo koniec z końcem wiążące, zakładam przeto, z niemal stuprocentową pewnością, że wycieczka turystyczno-seksualna do miasta Rzymu sfinansowana zostanie z sejmowej kasy. To pierwszy plus zdecydowanie ujemny.

Ale to gnida bez kultury... Mam na myśli autora tych słów.
Tomek

Data: 2011-03-02 11:13:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pielgrzymka do Rzymu

[...]