Pielgrzymkowy błazen upokorzony

Data: 2012-07-01 22:56:12
Autor: Grzegorz Z.
Pielgrzymkowy błazen upokorzony
Żeby teraz tylko się nie powiesił, bardzo modne to ostatnio we Włoszech się
stało:

http://sport.wp.pl/kat,1906,title,Reprezentant-Wloch-popelnil-samobojstwo,wid,14546327,wiadomosc.html

http://www.pch24.pl/wlochy-- kryzys-powodem-plagi-samobojstw,2287,i.html

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-01 21:10:41
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
[...]

taak, ....juz ze wszytkich Polakow zrobili zlodziei, oszustow, antysemitow,
kiboli, katoli, ciemniakow ...itp Wszyscy musza byc do nich podobni, aby oni mogli zmieszac sie z tlumem...

Stare bolszewickie techniki manipulacji...

Data: 2012-07-02 05:05:42
Autor: A. Filip
Pielgrzymkowy błazen upokorzony ("tylko" wicemistrzostwem Europy)
"Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> pisze:
[...]

Czyli ciebie nawet "gwarancja" wicemistrzostwa Europy nie przekonała do
pielgrzymek? :-) A facet ponoć miał tym razem dziękczynnie pielgrzymować
na Jasną Górę co po tym razem przegranej powinno być chyba traktowane
jako _zniesławienie_ Jasnej Góry? ;-)

Data: 2012-07-03 06:42:13
Autor: Obervatore
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
"Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> pisze:
> Żeby teraz tylko się nie powiesił, bardzo modne to ostatnio we Włoszech s
> [...]

Czyli ciebie nawet  ....

sami siebie przekonujecie? ...juz tak zle z wami?

Data: 2012-07-02 08:37:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:1sy69hizhqsxh.19u3aynvqgzuj.dlg40tude.net...
[...]

To Polska nie jest przodownikiem w ilości popełnianych samobójstw? To jest chciałem powiedzieć morderstw, przedstawianych jako samobójstwa.

Data: 2012-07-03 05:49:18
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

To Polska nie jest przodownikiem w ilości popełnianych samobójstw? To jest chciałem powiedzieć morderstw, przedstawianych jako samobójstwa.

Nie, nie jest. To nie w Polsce jest najwięcej samobójstw w Europie i to nie
w Grecji obecnie jest najwyższe bezrobocie w Europie. (Tu mam na myśli
Hiszpanię i jej obecny 25% wskaźnik)

Na świecie dzieje się dużo więcej niż to o czym można usłyszeć przez
pierwsze 5 minut programów informacyjnych w telewizorniach.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-03 08:30:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:12v1sfr7wzdb3.1rfu3g7r35jec$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Ale o tych samobójstwach czyli morderstwach słyszę tylko z ust wszelkich przedstawicieli PiS-u. Może mam zły słuch?

Data: 2012-07-03 06:37:28
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Ale o tych samobójstwach czyli morderstwach słyszę tylko z ust wszelkich przedstawicieli PiS-u. Może mam zły słuch?

nie tylko macie zly sluch, ale jestescie tez jebnieci:)

Data: 2012-07-03 08:33:36
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nie, to taka cecha charakterystyczna "ludu smoleńskiego". --
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-03 09:16:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Dziękuję. Ukoiłeś moje obawy, a byłem o krok od popełnienia nieuchronnego czynu. A wiadome siły czyhają!

Pielgrzymkowy błazen upokorzony