Pieniactwo polskie

Data: 2012-08-05 08:48:13
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie

--
widze, ze na psp niiewiele sie zmienilo. wciaz pluja z dzika
nienawiscia durnie  typu u2, osobnik podpisujacy sie jako
"obserwator", opetany mania sledzenia adresow ip, sowiecki prowokator,
obecnie wielki patriota polski, hammer- obecnie moj sasiad, milosnik
bluzgow i fekaliow. inni to ich klony roznorakie czyli miernota
intelektualna grupy. jest kilku normalnych jak ww czy lorn. kilkunastu  "nowych"
szukajacych na forum dyskusyjnym. ukojenia dla swych frustracji
zapewne wielu z nich to zawodowi prowokatorzy z obu stron.

 jak  zauwazylem zniknal awe - recepcjonista z hostelu gdanskiego,
nierob i smierdzacy len,  razor - walbrzyski handlarz kradzionym
felgami, wielbiciel romana 01%, a pozniej prezesa PiS, zniknal hans
kloss -  wroclawski pieniacz z sowieckim rodowodem, nie ma tez biga
zwanego cycem, zasuszonego komunisty. nie zauwazylem tez pary
zakochanych transwestytow czyli antenki i jadrysa. czyzby che przestal
byc juz jego idiolem a antenka znalazl sobie nowego partnera do
igraszek? zniknal gdzies roman rumian, obronca kk.  wciaz produkuje
sie "kalecki" zwany przemyslawem w, odwieczny, papierowy  tepiciel
sukienkowych, wciaz udziela sie mkarawan - donosiciel z zamilowania,
oszolom z antysemicka fobia. nie ma tez tlustego raffa zwanego
bogaczem,  nie ma neco, handlarza dopalaczami. zniknal tez z forum
hesk czyli ja, wg grupowych przyglupow (obserwator) stary esbek, wg
innych oszolomow pracownik telekomuny trudniacy sie zakladaniem
podsluchow w ich alkowach, wg innych grupowych  przychlasow wielbiciel
rydzyka i sukienkowych, wg jeszcze innych komunistyczny antysemita
ktory sam sobie odgryzl napletek,  natomiast we wlasnej ocenie
olewajacy sikiem prostym grupowych oszolomow i durni wierzacych w
boskosc prezesa PiS. pozostali walcza o nalezne im  miejsce w hierarchii psp  majac
nadzieje, ze swoimi argumentami powala przeciwnika na kolana.
pozagryzajcie sie wzajemnie, a swiat bedzie lepszy.

z partyjnym pozdrowieniem i obietnica ze jak czas pozwoli zajrze na
psp by napsuc niektorym krwi. ;-)))

 wasz "wrog ludu"

Data: 2012-08-05 05:21:41
Autor: Marek
Pieniactwo polskie
On Aug 5, 8:48 am, "[He®Sk]" < uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
--

pozostali walcza o nalezne im  miejsce w hierarchii psp  majac
nadzieje, ze swoimi argumentami powala przeciwnika na kolana.
pozagryzajcie sie wzajemnie, a swiat bedzie lepszy.

"

Zapomniales o tych, ktorzy nie maja zanych ambicji ulokowania sie
wysoko na jakiejs "liscie" ktoregos zlotoustego, ktory , oceniajac
poziom dyskusji na PSP - siebie stawia, oczywiscie na pozycj arbitra -
czyli najwyzej.

Ehhh...miernota.

Data: 2012-08-05 09:08:37
Autor: Trybun
Pieniactwo polskie
W dniu 2012-08-05 08:48, "[He®Sk]" pisze:
  jadrysa. czyzby che przestal
byc juz jego idiolem

  wasz "wrog ludu"

Bez przesady z tym "idolem", owszem doceniam to co robiĹ‚ i jakim rodzajem czĹ‚owieka byĹ‚, ale ja  nie uprawiam kultu jednostki.

Co do innych spraw masz rację - odeszło z psp dużo cennych użytkowników, i to chyba bezpowrotnie. I jeszcze jedno - dlaczego z takim maniackim uporem nazywasz Antenkę - "Transem", czyżbyś Ją widział kiedyś w ciuchach faceta?

Data: 2012-08-05 09:14:00
Autor: Przemyslaw W
Pieniactwo polskie

Uzytkownik ""[He®Sk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:ap5s18lbi496occc0p8r38jrcs4orn62ri4ax.com...

 zniknal gdzies roman rumian, obronca kk.

W tym temacie nie jestes od niego gorszy.

Przemek

--

"Istnieje przedsiebiorstwo produkujace klamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzedzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o klamstwo smolenskie, ale o klamstwa dotyczace wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczynskiego,

Data: 2012-08-05 13:29:35
Autor: Swiatopelk Borkowski
Pieniactwo polskie
Am 05.08.2012 08:48, schrieb "[He®Sk]":

Zycytuje siebie z innego watku:
>Bardzo lubie czasem poczytac dyskusje Polakow. Pierwsza roznica zdan i juz zaczynaja sie wyzywac od Zydow, komuchow, ubekow, jezdzic po rodzinie, wykluczac z narodu (lub Narodu). Dobrze jest tym, co zyja pare set lub tysiecy kilometrow od tego grajdola. <
W czasie weekendowych wedrowek i urlopow lubie poogladac rozne ruiny, wejsc do muzeow, przejsc sie po skansenach, siasc na deptaku i napic sie piwa. Zdrowsze i ciekawsze to niz niektore grupy dyskusyjne. Mimo wszystko lubie was.
sb.

Data: 2012-08-05 16:47:52
Autor: Grzegorz Z.
Pieniactwo polskie
"[He®Sk]" napisaů:

[...]

Jadryú jest, tyle ýe pod innym nickiem. Poza tym - jakbyú nie zauwaýyů - Usenet sić zwija i nie ma to nic wspólnego
z twoim wysyůaniem donosów na kogo sić tylko da.

--
"Nie kradnć, nie zabijam, nie wierzć"

Data: 2012-08-05 07:52:13
Autor: Antenka
Pieniactwo polskie

Jadry jest, tyle e pod innym nickiem.

Jeszcze cię tu widzę heee?! Spyla st±d! :-E

Antenka

Data: 2012-08-05 16:59:22
Autor: Grzegorz Z.
Pieniactwo polskie
Antenka napisał:

Jadry jest, tyle e pod innym nickiem.

Jeszcze cię tu widzę heee?! Spyla st±d! :-E

Rzyyyyg!

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 08:08:41
Autor: Antenka
Pieniactwo polskie
On 5 Sie, 16:59, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

 "Nie kradn , nie zabijam i nie wierz  jehowcom - to zdradliwa sekta
jest!"

Rzygacz bleee!

Antenka

Data: 2012-08-05 17:21:51
Autor: Grzegorz Z.
Pieniactwo polskie
Antenka napisał:

On 5 Sie, 16:59, "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> wrote:

 "Nie kradn , nie zabijam i nie wierz  jehowcom - to zdradliwa sekta
jest!"

Jehowiec który głosował na PO?