Pieniactwo polskie

Data: 2013-03-30 08:18:32
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie

--
widze, ze na psp niiewiele sie zmienilo. wciaz pluja z dzika
nienawiscia durnie  typu u2,. inni to ich klony roznorakie czyli
miernota intelektualna grupy. jest kilku normalnych jak ww czy lorn. kilkunastu  "nowych"
szukajacych na forum dyskusyjnym. ukojenia dla swych frustracji
zapewne wielu z nich to zawodowi prowokatorzy z obu stron.

jak  zauwazylem zniknal awe - recepcjonista z hostelu gdanskiego,
nierob i smierdzacy len,  razor - walbrzyski handlarz kradzionym
felgami, wielbiciel romana 01%, a pozniej prezesa PiS, zniknal hans
kloss -  wroclawski pieniacz z sowieckim rodowodem, nie ma tez biga
zwanego cycem, zasuszonego komunisty. nie zauwazylem tez pary
zakochanych transwestytow czyli antenki i jadrysa. czyzby che przestal
byc juz jego idiolem a antenka znalazl sobie nowego partnera do
igraszek? zniknal gdzies roman rumian, obronca kk.  wciaz produkuje
sie "kalecki" zwany przemyslawem w, odwieczny, papierowy  tepiciel
sukienkowych, nie udziela sie mkarawan - donosiciel z zamilowania,
oszolom z antysemicka fobia. nie ma tez tlustego raffa zwanego
bogaczem,  nie ma neco, handlarza dopalaczami. zniknal tez z forum
hesk czyli ja, wg grupowych przyglupow (obserwator) stary esbek, wg
innych oszolomow pracownik telekomuny trudniacy sie zakladaniem
podsluchow w ich alkowach, wg innych grupowych  przychlasow wielbiciel
rydzyka i sukienkowych, wg jeszcze innych komunistyczny antysemita
ktory sam sobie odgryzl napletek,  natomiast we wlasnej ocenie
olewajacy sikiem prostym grupowych oszolomow i durni wierzacych w
boskosc prezesa PiS. pozostali walcza o nalezne im  miejsce w hierarchii psp  majac
nadzieje, ze swoimi argumentami powala przeciwnika na kolana.
pozagryzajcie sie wzajemnie, a swiat bedzie lepszy.

z partyjnym pozdrowieniem i obietnica ze jak czas pozwoli zajrze na
psp by napsuc niektorym krwi. ;-)))

 wasz "wrog ludu"

Data: 2013-03-30 11:17:58
Autor: Marek
Pieniactwo polskie
On Mar 30, 8:18 am, "[He®Sk]" <€uro.bigbred...@interia.pl> wrote:
--
[...]

Ten tekst juz kiedys zamieszczales na psp.
Nie stac cie na napisanie czegos nowego ?

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sat, 30 Mar 2013 11:17:58 -0700 (PDT), Marek
<mwisniewski2008@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>  wasz "wrog ludu"

Ten tekst juz kiedys zamieszczales na psp.
Nie stac cie na napisanie czegos nowego ?

 widze ze bilobil w twoim przypadku okaz sie skuteczny. ;))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-30 11:25:29
Autor: u2
Pieniactwo polskie
W dniu 2013-03-30 08:18, "[He®Sk]" pisze:

http://img97.imageshack.us/img97/574/clipboard01yqs.jpg

Data: 2013-03-30 17:29:44
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sat, 30 Mar 2013 11:25:29 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2013-03-30 08:18, "[He®Sk]" pisze:

http://img97.imageshack.us/img97/574/clipboard01yqs.jpg

masz jakis problem z postrzeganiem narodu zydowskiego?

Data: 2013-03-31 10:43:21
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sat, 30 Mar 2013 21:30:50 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> masz jakis problem z postrzeganiem narodu zydowskiego?

Nie, a ty ?

babcia nie uczyla, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie?
nie, ja nie mam, ty najwyrazniej masz bo wyslales na psp link zdjecia
ze  sp. lechem odwiedzajacym sciane placzu. najwyrazniej masz jakis
problem ze swojm napletkiem. zgnil ci od niemycia czy jak? ;)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 11:38:58
Autor: u2
Pieniactwo polskie
W dniu 2013-03-31 10:43, "[He®Sk]" pisze:
nie, ja nie mam,

Zmyslasz.

Data: 2013-03-31 15:56:09
Autor: Grzegorz Z.
Pieniactwo polskie
W dniu 2013-03-30 17:29, "[He®Sk]" pisze:

babcia nie uczyla, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie?
nie, ja nie mam, ty najwyrazniej masz bo wyslales na psp link zdjecia
ze  sp. lechem

"Pesach u prezydenta Kaczyńskiego"

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/540005_557814840916053_1134722192_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/554549_557814830916054_2081965140_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/5606_557814834249387_2051633566_n.jpg

Trzecie najlepsze :)

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe królestwo niebieskie!"

Data: 2013-03-31 16:57:57
Autor: u2
Pieniactwo polskie
W dniu 2013-03-31 15:56, Grzegorz Z. pisze:
Trzecie najlepsze

Najlepsze pierwsze z maca.

Data: 2013-04-01 15:27:12
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sun, 31 Mar 2013 15:56:09 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> babcia nie uczyla, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie?
> nie, ja nie mam, ty najwyrazniej masz bo wyslales na psp link zdjecia

 s.p. lech gryzie ziemie od 3 lat, malo mnie obchodzi czy pil kumys z
zydami czy mongolami. moim zdaniem facet byl w porzadku czego nie
mozna powiedziec o jego braciszku-kainie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-30 15:47:47
Autor: mkarwan
Pieniactwo polskie
From: =?utf-8?Q?=22=5BHe=C2=AESk=5D=22?= <?uro.bigbrednie@interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Pieniactwo polskie
Date: Sat, 30 Mar 2013 08:18:32 +0100

netname:        NEOSTRADA-ADSL
descr:          Neostrada Plus
descr:          Poznan
country:        PL

Data: 2013-03-30 17:29:44
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sat, 30 Mar 2013 15:47:47 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>

From: =?utf-8?Q?=22=5BHe=C2=AESk=5D=22?= <?uro.bigbrednie@interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 30 Mar 2013 08:18:32 +0100

netname:        NEOSTRADA-ADSL
descr:          Neostrada Plus
descr:          Poznan
country:        PL

widze, ze wciaz zajmujesz sie sledzeniem, zawsze miales cos z kapusia.

wciaz liczysz kto ile postow wyslal na grupe? ;))))))))))))))))

Data: 2013-03-30 19:52:06
Autor: mkarwan
Pieniactwo polskie

Uzytkownik ""[He®Sk]"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:cc4el8drca79iefa3k673mqh4ksb1n9gg24ax.com...
widze, ze wciaz zajmujesz sie sledzeniem, zawsze miales cos z kapusia.

Nie porównuj mnie do siebie, nie kazdy jest ci podobny.

Data: 2013-03-31 10:43:21
Autor: [He®Sk]
Pieniactwo polskie
On Sat, 30 Mar 2013 19:52:06 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> widze, ze wciaz zajmujesz sie sledzeniem, zawsze miales cos z kapusia.

Nie porównuj mnie do siebie, nie kazdy jest ci podobny.

gdyby tak bylo, nie bylbys kapusiem. liczysz moje posty popapranczye?
;)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 14:51:30
Autor: Grzegorz Z.
Pieniactwo polskie
Dnia Sun, 31 Mar 2013 10:43:21 +0200, "[He®Sk]" napisaù(a):

wrote:

[...]

:)))))

--
"Niech bædzie przeklæty bóg ojciec i syn i duch i matka najúwiætsza i caùe
królestwo niebieskie!"

Pieniactwo polskie