Pieniądze na pomnik LK spadną z nieba? ;-)

Data: 2010-08-15 08:05:42
Autor: Jan
Pieniądze na pomnik LK spadną z nieba? ;-)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:eeweesaov3+A8F@james.huge.strangled.net...
Mnie po prostu rozbawił ten artykuł o komitecie co "planuje" bez
zająknięcia się "za ile" oraz "skąd będzie forsa".
Czy to jest "wzór myślenia PiS"?

http://wiadomosci.onet.pl/2210265,11,komitet_na_rzecz_budowy_pomnika_przed_palacem_prezydenckim,item.html

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wolność obywatelska istnieje tylko tam, gdzie sądy są silne.
 -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)
Ciebie moze to bawi ale nie tych co maja na miesiac 1200zl.
Oni to wiedza ze ci co chca budowac pomnik to ludzie ktorzy chca wyciagnac z kasy panstwa legalnie pieniadze, ktore sie im nie naleza.
Tak powstaje TERORYZM
EMERYT

Data: 2010-08-15 08:37:28
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 08:05, Jan pisze:
[...]

Zwłaszcza ci co mają te 1200 zł przychodu na 3 osoby.

Data: 2010-08-15 10:55:19
Autor: .'heŽsk'
On Sun, 15 Aug 2010 08:37:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> Tak powstaje TERORYZM
> EMERYT

Zwłaszcza ci co mają te 1200 zł przychodu na 3 osoby.

 wiec nie zawracaja tylka swoimi pomyslami z budowa pomnika.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 17:19:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 10:55, .'heŽsk' pisze:
[...]

Nie mają na to wpływu.. Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród przez Tuska rodzinom zmarłych w katastrofie pod Smoleńskiem.

Data: 2010-08-15 17:52:10
Autor: -heÂŽsk
On Sun, 15 Aug 2010 17:19:55 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   wiec nie zawracaja tylka swoimi pomyslami z budowa pomnika.

Nie mają na to wpływu..

 zaraz. chca budowac pomnik wiec niech robia to za wlasne pieniadze.

Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród

 NAGROD ?

przez Tuska rodzinom zmarłych w katastrofie pod Smoleńskiem.

 a nie przez TU ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 22:27:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 17:52, -heÂŽsk pisze:
[...]

Mówię o ludziach którzy muszą żyć za 1200 zł miesięcznie na 3 osoby którzy płacą na Tuskowe fanaberie w rozdawaniu nagród za śnierć rodzinom swoich kumpli od koryta. A także będą zmuszeni do zapłacenia wkrótce za ten pomnik.. Ci "obrońcy krzyża" nie wyglądają na takich którzy muszą żyć a 1200 zł.

Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród
  NAGROD ?

Tak, nie widzę innej bardziej adekwatnej nazwy do tego czynu.

Data: 2010-08-15 22:37:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49im2$79r$1news.onet.pl...
[...]

No to sobie poczytaj, kim są "obrońcy krzyża":
http://wyborcza.pl/1,75480,8234393,Pokrzyzowani.html

Data: 2010-08-15 08:50:10
Autor: u2
Pieniądze na pomnik LK spadną z nieba? ;-)
W dniu 2010-08-15 08:05, Jan pisze:
Tak powstaje TERORYZM
EMERYT

Nie ściemniaj, emeryt, który nie wie jak się pisze terroryzm ?

Pieniądze na pomnik LK spadną z nieba? ;-)