Pieniadze w banku w Stanach Zjednoczonych

Data: 2009-07-23 23:02:14
Autor: Marcin
Pieniadze w banku w Stanach Zjednoczonych
Czesc,

    Moj ojciec (nie zyjacy) podobno mial konto w banku w Stanach Zjednoczonych. Czy ktos jest mi w stanie podpowiedziec jak zabrac sie za ustalenie czy rzeczywiscie mial tam konto bankowe? E-mail wyslany bezposrednio do banku pozostaje bez odpowiedzi i watpie czy otrzymam jakakolwiek odpowiedz (to juz trzy miesiace). Bardzo prosze o udzielenie wskazowek.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-07-23 17:12:30
Autor: witek
Marcin wrote:
[...]

Najprawdopodobniej nic sie nie dowiesz ten sposób.
Jeśli wiesz jaki to bank, to proponuję zadzwonić do nich z informacją jak takie sprawy załatwiać, ale obawiam się, że bez formalnego podejścia to raczej niewiele zdziałasz.

Pieniadze w banku w Stanach Zjednoczonych