Pieniądze z próby klinicznej- jak rozliczyć

Data: 2012-02-24 11:32:19
Autor: blast
Pieniądze z próby klinicznej- jak rozliczyć
Witam serdecznie
Jak rozliczyć pieniądze otrzymywane za uczestnictwo w próbie klinicznej? Lekarz na umowie o pracę w publicznym szpitalu, bez DG.
Płatności czasami są w euro, czasami w PLN. Słyszałem że trzeba wypełnić PIT-36, a stawka wynosi 18%, po odliczeniu 20% kosztów uzyskania. Ale to znaczy że trzeba iść do US i wypełniać druk,. czy wystarczy zrobić przelew przez internet wskazujac rodzaj druku (sorry jeśli pytanie jest naiwne, ale nigdy jeszcze tego nie robiłem).
I ostatnie pytanie: jak obliczy podatek dla płatności w EUR?

Pieniądze z próby klinicznej- jak rozliczyć