PieniÄ…dze na pomnik LK spadnÄ… z nieba? ;-)

Data: 2010-08-15 07:04:17
Autor: Andrzej Adam Filip
PieniÄ…dze na pomnik LK spadnÄ… z nieba? ;-)
Mnie po prostu rozbawił ten artykuł o komitecie co "planuje" bez
zająknięcia się "za ile" oraz "skąd będzie forsa".
Czy to jest "wzór myślenia PiS"?

http://wiadomosci.onet.pl/2210265,11,komitet_na_rzecz_budowy_pomnika_przed_palacem_prezydenckim,item.html

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wolność obywatelska istnieje tylko tam, gdzie sądy są silne.

Data: 2010-08-15 02:01:21
Autor: precz z PO
Pieni±dze na pomnik LK spadn± z nieba? ;-)
Andrzej Adam Filip pisze:
Mnie po prostu rozbawił ten artykuł o komitecie co "planuje" bez
zaj±knięcia się "za ile" oraz "sk±d będzie forsa".
Czy to jest "wzór my¶lenia PiS"?

Ile kosztuje pomnik? Ile można zebrać na ten cel chociażby
w ulicznej zbiórce? Ile może przeznaczyć na to PiS?
My¶lenie nie boli, warto czasami o tym pamiętać.

Data: 2010-08-15 14:29:12
Autor: Andrzej Adam Filip
precz z PO <precz-z-euro@onet.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Myślenie nie boli, warto czasami o tym pamiętać.

To ty widać grubo nie doceniasz kosztów pomnika LK na miarę jego zasług
w oczach PiS pod trwałym przywództwem JK :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Demokracja jest w klubie Samoobrony. Wszyscy wybrali Andrzeja Leppera.

Data: 2010-08-15 12:33:46
Autor: precz z PO
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Gdyby¶ trochę my¶lał, to przecież nie jest aż tak
trudno poszukać w internecie jakie s± koszty budowy
pomników, ot choćby co¶ takiego:

"Maksymalny planowany ł±czny koszt budowy pomnika
na podstawie pracy konkursowej (nagroda) nie może
przekroczyć kwoty 200 000 zł."

Jeżeli nie rozumiesz na czym polega ¶mieszno¶ć
twoich komentarzy, to może poczytaj więcej na
temat historii pomników w Warszawie, dowiesz się
jak powstawały i komu do tej pory pomniki stawiano:

http://warszawa.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/lista/160,pomniki,pk,t.html

Data: 2010-08-15 14:31:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

A po za tym jak dlamnie *honorowi* ludzie w takim komitecie złożyli by
publicznie deklaracje ile deklarują przekazać swoich własnych osobistych
pieniędzy - to jakże często "studzi zapaał" do wyciągania od innych.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto w wielkich sprawach granic nie przekracza

Data: 2010-08-15 12:39:00
Autor: precz z PO
Andrzej Adam Filip pisze:

A po za tym jak dlamnie *honorowi* ludzie w takim komitecie złożyli by
publicznie deklaracje ile deklaruj± przekazać swoich własnych osobistych
pieniędzy - to jakże często "studzi zapaał" do wyci±gania od innych.

Martwisz się o to, że przyjd± prosić cię o pomoc?
¦pij spokojnie, na dzień dzisiejszy do twojej
kieszeni sięga tylko i wył±cznie taki jeden rudy
cwaniaczek. Kiedy odmówisz mu płacenia okupu na
utrzymanie bandy bezużytecznych urzędasów, wtedy
będziesz mógł się burzyć nawet bez żadnego powodu :)

Data: 2010-08-15 14:50:43
Autor: bolek
Pieni±dze na pomnik LK spadn± z nieba? ;-)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xgtqq4m07f+A8F@james.huge.strangled.net...
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Wła¶nie. Bo może się okazać, że od tych moherów nie da się wyci±gn±ć dużo.

bolek

Data: 2010-08-15 08:05:42
Autor: Jan
Pieni±dze na pomnik LK spadn± z nieba? ;-)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:eeweesaov3+A8F@james.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Wolno¶ć obywatelska istnieje tylko tam, gdzie s±dy s± silne.
 -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)
Ciebie moze to bawi ale nie tych co maja na miesiac 1200zl.
Oni to wiedza ze ci co chca budowac pomnik to ludzie ktorzy chca wyciagnac z kasy panstwa legalnie pieniadze, ktore sie im nie naleza.
Tak powstaje TERORYZM
EMERYT

Data: 2010-08-15 08:37:28
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 08:05, Jan pisze:
[...]
m, gdzie s±dy s± silne.
[...]

Zwłaszcza ci co maj± te 1200 zł przychodu na 3 osoby.

Data: 2010-08-15 10:55:19
Autor: .'he®sk'
On Sun, 15 Aug 2010 08:37:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> Tak powstaje TERORYZM
> EMERYT

Zwłaszcza ci co maj± te 1200 zł przychodu na 3 osoby.

 wiec nie zawracaja tylka swoimi pomyslami z budowa pomnika.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 17:19:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 10:55, .'he®sk' pisze:
[...]

Nie maj± na to wpływu.. Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród przez Tuska rodzinom zmarłych w katastrofie pod Smoleńskiem.

Data: 2010-08-15 17:52:10
Autor: -he®sk
On Sun, 15 Aug 2010 17:19:55 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   wiec nie zawracaja tylka swoimi pomyslami z budowa pomnika.

Nie maj± na to wpływu..

 zaraz. chca budowac pomnik wiec niech robia to za wlasne pieniadze.

Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród

 NAGROD ?

przez Tuska rodzinom zmarłych w katastrofie pod Smoleńskiem.

 a nie przez TU ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 22:27:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 17:52, -he®sk pisze:
On Sun, 15 Aug 2010 17:19:55 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   wiec nie zawracaja tylka swoimi pomyslami z budowa pomnika.
Nie mają na to wpływu..
  zaraz. chca budowac pomnik wiec niech robia to za wlasne pieniadze.

Mówię o ludziach którzy muszą żyć za 1200 zł miesięcznie na 3 osoby którzy płacą na Tuskowe fanaberie w rozdawaniu nagród za śnierć rodzinom swoich kumpli od koryta. A także będą zmuszeni do zapłacenia wkrótce za ten pomnik.. Ci "obrońcy krzyża" nie wyglądają na takich którzy muszą żyć a 1200 zł.

Tak samo jak nie mieli wpływu na wypłacanie nagród
  NAGROD ?

Tak, nie widzÄ™ innej bardziej adekwatnej nazwy do tego czynu.

Data: 2010-08-15 22:37:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49im2$79r$1news.onet.pl...
[...]

No to sobie poczytaj, kim są "obrońcy krzyża":
http://wyborcza.pl/1,75480,8234393,Pokrzyzowani.html

Data: 2010-08-15 08:50:10
Autor: u2
Pieni±dze na pomnik LK spadn± z nieba? ;-)
W dniu 2010-08-15 08:05, Jan pisze:
Tak powstaje TERORYZM
EMERYT

Nie ¶ciemniaj, emeryt, który nie wie jak się pisze terroryzm ?

PieniÄ…dze na pomnik LK spadnÄ… z nieba? ;-)