Pieniek do rąbania drewna

Data: 2012-08-22 23:44:49
Autor: Kamikazee
Pieniek do rąbania drewna
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze rozwiązanie

Data: 2012-08-23 00:11:40
Autor: Kris
Pieniek do rąbania drewna
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 23:44:49 UTC+2 użytkownik Kamikazee napisał:
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze rozwiązanie

Pieńkiem na którym bedzięsz rabał drewwno;)
Co nie tak jest w pieńku?

Data: 2012-08-23 04:59:13
Autor: JaMyszka
Pieniek do rąbania drewna
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 09:11:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
[...]
Co nie tak jest w pieńku?

Bo w szale rąbania został porąbany?

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2012-08-23 05:37:45
Autor: Kris
Pieniek do rąbania drewna
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 13:59:13 UTC+2 użytkownik JaMyszka napisał:

> Co nie tak jest w pieńku?

Bo w szale rąbania został porąbany?

Mam kilka nieporąbanych. Odsprzedam za flaszkę- odbiór własny

Data: 2012-08-23 14:46:42
Autor: Robson
Pieniek do rąbania drewna
W dniu 2012-08-23 14:37, Kris pisze:
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 13:59:13 UTC+2 użytkownik JaMyszka napisał:

Co nie tak jest w pieńku?

Bo w szale rąbania został porąbany?

Mam kilka nieporąbanych. Odsprzedam za flaszkę- odbiór własny

Drogo chcesz ;). Zajechałem do punktu sprzedaży opału i za 5zł kupiłem pieniek fi 400, wysoki na jakieś 70cm.

Data: 2012-08-23 06:14:01
Autor: Kris
Pieniek do rąbania drewna
W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 14:46:42 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
Drogo chcesz ;). Zajechałem do punktu sprzedaży opału i za 5zł kupiłem pieniek fi 400, wysoki na jakieś 70cm.

Ale nia taki jak mój. Do mojego certyfikat wydrukowany na papierze czerp[anym dorzucam;)

Data: 2012-08-23 17:12:50
Autor: Andy Niwinski
Pieniek do rąbania drewna

"Robson" <robson@z.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k158v8$4co$1mx1.internetia.pl...
[...]

To polecam do tego ładneko pieńka ten patent:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-rabac-drewno

Data: 2012-08-23 21:42:25
Autor: Andrzej Lawa
Pieniek do rąbania drewna
W dniu 23.08.2012 17:12, Andy Niwinski pisze:

To polecam do tego ładneko pieńka ten patent:
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-rabac-drewno

A po cholerę rąbać na takie malutkie szczapeczki?

Taki pieniek to maksymalnie na ćwiartki.

Data: 2012-08-24 00:43:10
Autor: Kamikazee
Pieniek do rąbania drewna
W dniu 2012-08-23 14:46, Robson pisze:
Drogo chcesz ;). Zajechałem do punktu sprzedaży opału i za 5zł kupiłem
pieniek fi 400, wysoki na jakieś 70cm.

O taką odpowiedź mi chodziło, dzięki.

Data: 2012-08-23 05:27:40
Autor: Marek Dyjor
Pieniek do rąbania drewna
Kamikazee wrote:
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
rozwiązanie

kolanem?

Data: 2012-08-23 09:30:18
Autor: Andrzej Lawa
Pieniek do rąbania drewna
W dniu 22.08.2012 23:44, Kamikazee pisze:
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
rozwiązanie

Innym pieńkiem.

Data: 2012-08-23 11:05:52
Autor: Andy Niwinski
Pieniek do rąbania drewna

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag news:5035dbeb$1news.home.net.pl...
W dniu 22.08.2012 23:44, Kamikazee pisze:
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
rozwiązanie

Innym pieńkiem.

E, tam. Nie znasz się. Najlepsze jest kowadło.

Data: 2012-08-23 11:25:21
Autor: wolim
Pieniek do rąbania drewna
W dniu 2012-08-22 23:44, Kamikazee pisze:
Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
rozwiązanie

Głową teściowej?

Pozdrawiam,
MW