[foto] Pieniny

Data: 2009-08-04 21:48:02
Autor: Marcin Kysiak
[foto] Pieniny
Rzadko to robię, ale pozwolę sobie tym razem zaprosić Grupowiczów na
parę zdjęć - z Pienin, skąd właśnie wróciłem:

http://www.marcinkysiak.pl/albums/pieniny

Pozdrawiam,
Marcin

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-08-04 22:19:44
Autor: BeDe
Pieniny
On 4 Sie, 21:48, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
Rzadko to robię, ale pozwolę sobie tym razem zaprosić Grupowiczów na
parę zdjęć - z Pienin, skąd właśnie wróciłem:

Błąd! Zacznij robić to częściej :)
Pozdrówka
bd

Data: 2009-08-04 22:21:49
Autor: Rafał Żyła
[foto] Pieniny
Marcin Kysiak pisze:
[...]

ładne, takie lubię
:-)

-- -
Pozdrawiam
Rafał Żyła
www.draft.gliwice.pl

Data: 2009-08-05 00:02:20
Autor: Agnieszka \"KuKsU\" Tajchman
[foto] Pieniny
Marcin Kysiak pisze:
[...]

  ojoj, zapraszaj częściej ;-)
PA

Data: 2009-08-05 08:02:27
Autor: Jacek Krywult
[foto] Pieniny
Rzadko to robię, ale pozwolę sobie tym razem zaprosić Grupowiczów na

Bardzo ładne zdjęcia. :-)

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-08-05 09:29:07
Autor: Paweł Goleman
[foto] Pieniny

Użytkownik "Marcin Kysiak" <mkysiak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h5a39k$5u1$1news.onet.pl...

zawsze podziwiałem tych co na wschody słońca wstają ;-) zwlaszcza w lecie.

ps. ladne swiatło i kolory. ogląda sie z przytjemnoscia.

g.

Data: 2009-08-05 14:55:38
Autor: bodie kotas
[foto] Pieniny
On 2009-08-04 21:48:02 +0200, Marcin Kysiak <mkysiak@gmail.com> said:

Rzadko to robiĂŞ, ale pozwolĂŞ sobie tym razem zaprosiĂŚ GrupowiczĂłw na
parĂŞ zdjĂŞĂŚ - z Pienin, skÂąd wÂłaÂśnie wrĂłciÂłem:

http://www.marcinkysiak.pl/albums/pieniny

Pozdrawiam,
Marcin

widzę że sosenka dzielnie trwa ... ostani raz widziałem ją w pierwszej połowie lat 80tych :]

--
Nie pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki.

Data: 2009-08-06 07:55:52
Autor: stepow
[foto] Pieniny

widzę że sosenka dzielnie trwa ... ostani raz widziałem jąÂ w pierwszej połowie lat 80tych :]

Podobno najstasze sosny reliktowe na Sokolicy mają ok. 500 lat...
Ciekwe ile ma to najczęściej fotografowane drzewo w Polsce :-)

Marek, Wrocław

[foto] Pieniny