Pieniny

Data: 2010-08-17 23:43:41
Autor: Przemek
Pieniny
Kilka pytań:
Przeprawa przez Dunajec ze Szczawnicy na niebieski szlak w stronę Sokolicy
będzie czynna w pierwszej połowie września?
Mam na mapie zaznaczoną kładkę między Czerwonym Klasztorem a Sromowcami
Niżnymi. Ktoś wie, czy po tegorocznych powodziach kładka nadal istnieje?
Macie jakieś sprawdzone noclegi w Szczawnicy?

--
Pozdrawiam:
Przemek

Data: 2010-08-18 07:13:43
Autor: Wojciech Wierba
Pieniny
W dniu 2010-08-17 23:43, Przemek pisze:

Mam na mapie zaznaczoną kładkę między Czerwonym Klasztorem a Sromowcami
Niżnymi. Ktoś wie, czy po tegorocznych powodziach kładka nadal istnieje?

Wracałem z Rumunii w drugiej połowie lipca przez Czerwony Klasztor -
- kładka miała sie dobrze.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-08-18 08:24:25
Autor: I.Tichy
Pieniny
"Przemek" <galubap@poczta.gazeta.pl> napisał(a):

Kilka pytań:
Przeprawa przez Dunajec ze Szczawnicy na niebieski szlak w stronę Sokolicy
będzie czynna w pierwszej połowie września?

Jesli masz na mysli szlak, ktory leci od Szczawnicy w strone Czerwonego Klasztoru
i przeprawia sie tuz za zakretem przez rzeke to tak - przynajmniej pare  lat temu
przewiozl mnie na druga strone kursujacy tam goral.

Data: 2010-08-18 10:26:15
Autor: Andrzej Kłos
Pieniny
Przemek pisze:
Przeprawa przez Dunajec ze Szczawnicy na niebieski szlak w stronę Sokolicy
będzie czynna w pierwszej połowie września?

"Przewoźnik dyżuruje od 15 kwietnia do 30 czerwca w godz. 8-19, w lipcu i sierpniu - w godz. 8-20; we wrześniu - 8-18; w październiku - 8-17. Z przeciwległego brzegu wzywać wołaniem lub światłem."

andy_nek

Data: 2010-08-18 12:05:33
Autor: Przemek
Pieniny
Dzieki za odpowiedzi. Moze jeszcze ktoś wie, jak wygląda sprawa z Wąwozem Homole? Nadal zamknięty? Jeżeli tak, czy faktycznie nie da sie tam przejść?

--
Pozdrawiam:
Przemek

Data: 2010-08-20 09:38:49
Autor: MarekW
Pieniny
On 18 Sie, 12:05, "Przemek" <galu...@poczta.onet.pl> wrote:
Dzieki za odpowiedzi. Moze jeszcze ktoś wie, jak wygląda sprawa z Wąwozem
Homole? Nadal zamknięty? Jeżeli tak, czy faktycznie nie da sie tam przejść?

A kiedy niby mialby byc zamkniety? Bylem tydzien temu i zdecydowanie
zamkniety nie byl...

Pozdrawiam,
Marek W.

Pieniny