Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????

Data: 2009-05-30 17:42:40
Autor: T.Weigt
Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????
Witam!

Mam pytanie odnosnie niebieskiego szlaku z Sokolicy.
Otoz interesuje mnie jak jest zrealizowane przejscie przez Dunajec w miejcu o nazwie Zapiece?
szlakiem tym mozna isc do schroniska ORLICA a nastepnie szlak prowadzi na Szafranowke itd.

Pozdrawiam

T.W.

Data: 2009-05-30 17:57:47
Autor: any
T.Weigt pisze:

Mam pytanie odnosnie niebieskiego szlaku z Sokolicy.

To zadaj je guglarce...
http://przewodnik.onet.pl/1353,1594,1082301,1082302,artykulr.html

Data: 2009-05-30 18:19:10
Autor: T.Weigt
Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????

Mam pytanie odnosnie niebieskiego szlaku z Sokolicy.

To zadaj je guglarce...
http://przewodnik.onet.pl/1353,1594,1082301,1082302,artykulr.html

dzieki :-)))

Ciekawe ile kosztuje taki kurs od lebka?

Data: 2009-05-30 18:23:57
Autor: any
T.Weigt pisze:

Ciekawe ile kosztuje taki kurs od lebka?

Dziadał gad do obrazu...

Data: 2009-05-30 18:45:51
Autor: T.Weigt
Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????

Dziadał gad do obrazu...

????????????

Data: 2009-05-30 23:47:01
Autor: Kombajn Bizon
Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????
Miękka klucha T.Weigt napisał tak:
Dziadał gad do obrazu...
????????????

W sensie, ze jak kolega Ci pokazal, ze odpowiedz znajduje sie na pierwszym miejscu w google, to przed zadaniem drugiego pytania moglbys te google odpalic, zamiast zawracac mu dupe

http://www.szczawnica.net/mportal/content/view/49/39/1/1/
--
http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
W tablicę kluczyk raz i dwa

Data: 2009-06-04 21:51:35
Autor: Tomek W

Użytkownik "Kombajn Bizon" <kombajnbizon@bride.ru> napisał w wiadomości news:gvs9kn$id1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Z pelnym szacunkiem ale ten link co mi podal odpowiedzial na moje pytanie lecz zrodzil kolejne na ktore to nie bylem przygotowany:-))))

http://www.szczawnica.net/mportal/content/view/49/39/1/1/

W kazdym badz razie kurwa pieknie dziekuje teraz juz wiem wszystko:-)))

Pozdrawiam

Tomek

Data: 2009-06-05 09:48:52
Autor: Waldek Węgrzyn

Użytkownik "Tomek W" <weigt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h098oa$lj7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Z pelnym szacunkiem ale ten link co mi podal odpowiedzial na moje pytanie lecz zrodzil kolejne na ktore to nie bylem przygotowany:-))))

I wtedy należało, drogą analogii, sięgnąć do google, Watsonie.

Waldek Węgrzyn

Data: 2009-06-05 12:06:35
Autor: any
Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????
Tomek W pisze:

Z pelnym szacunkiem ale...

Po co używasz sformułowań, których znaczenia nie znasz?
Bo dalsza część przeczy temu szacunkowi.
Chyba, że robisz to świadomie - to znaczy, że kłamczuszek jesteś...

Data: 2009-06-09 03:46:44
Autor: BeDe
On 30 Maj, 18:19, "T.Weigt" <we...@poczta.onet.pl> wrote:

Ciekawe ile kosztuje taki kurs od lebka?

W maju było jeszcze po 2 zeta od łba.

pzdr
bd

Pieniny - niebieski szlak z Sokolicy??????