Pieprzeni antysemici...

Data: 2011-07-10 09:35:49
Autor: Tzva Adonai
Pieprzeni antysemici...
Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysi±ce nazistowskich i w¶ciekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak ¶winie jakich mało...

Data: 2011-07-10 13:19:40
Autor: Antenka
Pieprzeni antysemici...
On 10 Lip, 18:35, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysi±ce nazistowskich i w¶ciekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak ¶winie jakich mało...

A niemcy tacy jak ty, helmuty to maciory o nienażartych ryjach.

Antenka

Data: 2011-07-10 17:22:28
Autor: obserwator
Pieprzeni antysemici...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Polski Prezydent przeprosi=B3 za polskie zbrodnie na =AFydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawi=B3y si=EA tysi=B1ce nazistowskich i w=B6ciekle
anty=BFydowskich komentarzy.. Polacy to jednak =B6winie jakich ma=B3o...

ohydna swinia to jestes ty i pewnie sam te swinskie teksty zamieszczasz, debilu.

Data: 2011-07-10 18:42:11
Autor: boukun
Pieprzeni antysemici...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:d318cadf-a0fe-430a-90fe-823d810b4953gh5g2000vbb.googlegroups.com...
Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysi±ce nazistowskich i w¶ciekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak ¶winie jakich mało...

Polacy s± pod żydowskim butem...

boukun

Data: 2011-07-10 18:41:10
Autor: pluton
Pieprzeni antysemici...

Polacy s± pod żydowskim butem...

a co ty sie tak za nas  wypowiadasz ?

Nullification

Data: 2011-07-10 18:53:50
Autor: boukun
Pieprzeni antysemici...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivcl4c$9jb$1inews.gazeta.pl...

Polacy s± pod żydowskim butem...

a co ty sie tak za nas  wypowiadasz ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

No może nie za ciebie, tobie pewno bliżej do Komorowskiego, jego żony i innych żydowskich doradców jak do Polaków...pod ich władz±...

boukun

Data: 2011-07-10 13:28:42
Autor: Darecki
Pieprzeni antysemici...
boukun wrote:

No może nie za ciebie, tobie pewno bliżej do Komorowskiego, jego żony i innych żydowskich doradców jak do Polaków...pod ich władz±...

boukun

Juz zapomniales prowincjonalny matole jak bylo ci blisko do Komorowskiego i jego zydowskiej zony? To przypomne kilka twoich bzdetow:

Data: Kwiecień 10 2010 12:26:21
Autor: "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak chciał...

boukun

Data: Sat, 17 Apr 2010 13:35:44 +0200
Autor: "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Piękne pożegnanie i przepiękna mowa Marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego oraz Premiera Donalda Tuska. Przyszły prezydent RP, Bronisław Komorowski w
przepieknym stylu pożegnał wszystkie ofiary katastrofy samolotu prezydenckiego w Smoleńsku, bez wyróżnienia kogokolwiek. Słowa jego, Niech zst±pi Duch Twój i odmieni oblicze ziemi, TEJ ZIEMI!, daj± nam wła¶nie nadzieję, że od poniedziałku
nast±pi nowa jako¶ć życia w Polsce.

Data:  Sun, 27 Jun 2010 00:23:18 +0200
Autor: "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Ale jak by nie był przeciwnikiem tego twojego JK w wyborach prezydenckich, to czy by¶ tak od niechcenia tez go wyzywał od gadów itp.? Zastanówcie się idioci, co się takiego stało, że od miesi±ca wyzywacie nagle Komorowskiego od najgorszych? No zastanówcie się przybłędy...

boukun

Data: 2011-07-10 21:28:52
Autor: boukun
Pieprzeni antysemici...

Data: Kwiecień 10 2010 12:26:21
Autor: "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak chciał...

boukun

Co ma Tzva wspólnego jedno z drugim? I wszędzie jest przecież prawda!

boukun

Data: Kwiecień 10 2010 12:26:21
Autor: "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak chciał...

boukun

Co ma Tzva wspólnego jedno z drugim?

Masz Kawecki gowno w glowie, dlatego mieszasz wszystko w zaleznosci od okazji i dnia miesiaca, jak ten zyd na konskim targu.

>I wszędzie jest przecież prawda!

Ktora prawda? Ta w ktorej lizesz tlusta dupe Komorowskiego, czy ta w ktorej odradzasz lizania?
Polityka to nie twoj zakuty leb, no ale przynajmniej masz jakies zajecie w zyciu.

Data: 2011-07-10 17:20:59
Autor: obserwator
Pieprzeni antysemici...

> [...]

No może nie za ciebie, tobie pewno bliżej do Komorowskiego, jego żony i innych żydowskich doradców jak do Polaków...pod ich władz±...

Polacy sami wybieraja bylych komunistow ktorzy nagle stali sie kapitalistami i
wlascicielami bankow po 1989 r.
Cierpisz czlowieku na obsesje i siejesz prymitywna, komunistyczna propagande.

Miller, Oleksy, Cimoszewicz, Walesa, Jaruzelski, Buzek, Tusk.. itepe,itede to
sa Zydzi?

Komu ty chcesz wciskac takie brednie, propagandzisto komunistyczny?

Data: 2011-07-10 19:32:18
Autor: boukun
Pieprzeni antysemici...

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivcn1r$fpl$1inews.gazeta.pl...

> [...]

sa Zydzi?

Komu ty chcesz wciskac takie brednie, propagandzisto komunistyczny?

Cimoszewicz, Buzek, Tusk s± Żydami z pochodzenia. Oleksy Łemek, Miller jak samo nazwiska wskazuje Niemiec. Jaruzelski wychowany przez sowietów, jego pochodzenia nie dojdziesz... A kto dzisiaj przepraszał za Polaków? Sami Żydzi! Jakim prawem Żydzi przepraszaj± za Polaków?

Polacy wybieraj± byłych komunistów, bo taki system im stworzyli przy okr±głym żłobie, innej opcji nie maj±. Błędem Polaków jest branie udziału w tej ich hucpie pt. "wybory" bez prawa wyboru...

boukun

Data: 2011-07-10 17:51:39
Autor: obserwator
Pieprzeni antysemici...

> [...]

a nie dojdziesz... A kto dzisiaj przepraszał za Polaków? Sami Żydzi! Jakim prawem

Komorowski i Tusk to Zydzi?

Polacy wybieraj± byłych komunistów, bo taki system im stworzyli przy okr±głym żłobie, innej opcji nie maj±. Błędem Polaków jest branie udziału w tej ich hucpie pt. "wybory" bez prawa wyboru...

Komorowski i Tusk sa komunistami? Przeciez parii bylo i jest od groma.
Jak ci nie pasuje stworz swoja i szukaj frajerow na swoje haselka moczarowskie.

Data: 2011-07-10 21:27:07
Autor: boukun
Pieprzeni antysemici...

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivcorb$lkv$1inews.gazeta.pl...

> [...]

nie dojdziesz... A kto dzisiaj przepraszał za Polaków? Sami Żydzi! Jakim prawem

A jakże? Komorowski ohajtał się z Żydówk±, a przepraszał w jego imieniu Żyd Mazowiecki...

[...]

Partii wiele, a rodowód jeden, he, he, he... Nie ¶ciemniaj, w tym systemie jest jedna partia w wielu wydaniach... Nie można grać tak jak nam zagrali, nie można dać sie wci±gn±ć w ten system... Ojciec Komorowskiej był wysokim urzędnikiem UB...

boukun

Data: 2011-07-10 19:34:49
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Polacy to jednak świnie jakich mało...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> pisze:
Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysiące nazistowskich i wściekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak świnie jakich mało...

"Podziwiam" staranność twojego doboru słów.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
GĹ‚Ăłd - najlepszy kucharz.

Data: 2011-07-10 19:43:52
Autor: bolek
Tzva Adonai: Polacy to jednak ¶winie jakich mało...

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ati2gy7ahp+B7A@kathleen.huge.strangled.net...
[...]

"Podziwiam" staranno¶ć twojego doboru słów.

--
A niech sobie żytek poszczeka.
Znowu przybędzie antysemitów.

bolek

Data: 2011-07-10 19:59:51
Autor: A. Filip
Tzva Adonai (donosi z Niemiec): Polacy to jednak świnie jakich mało...
"bolek" <bolek@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ati2gy7ahp+B7A@kathleen.huge.strangled.net...
[...]

A niech sobie ĹĽytek poszczeka.
Znowu przybędzie antysemitów.

bolek

A z interesujÄ…cych dodatkowych ciekawostek: post otwierajÄ…cy ten wÄ…tek
poszedł z niemieckiego adresu IP.

http://www.db.ripe.net/whois?searchtext=188.138.84.132

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy osioł wpadnie do błota, drugi raz nie pójdzie tą drogą.

Data: 2011-07-10 20:23:16
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 19:34, A. Filip pisze:
[...]

Skoro cwa tak twierdzi to jest antysemit±, w dodatku ¶wini±. Zreszt±
widać to po tym, że jego żonka to Arabka :)

Data: 2011-07-10 22:18:17
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Polacy to jednak świnie jakich mało... [Naruszenie KK 257]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Skoro cwa tak twierdzi to jest antysemitą, w dodatku świnią. Zresztą
widać to po tym, że jego żonka to Arabka :)

http://www.zakiewicz.pl/news,120,Art.%20257%20kodeksu%20karnego%20-%20rasizm
   Art. 257. Kto publicznie zniewaĹĽa grupÄ™ ludnoĹ›ci albo poszczegĂłlnÄ…
   osobÄ™ z powodu jej przynaleĹĽnoĹ›ci narodowej, etnicznej, rasowej,
   wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowoĹ›ci lub z takich powodĂłw
   narusza nietykalność cielesnÄ… innej osoby, podlega karze pozbawienia
   wolnoĹ›ci do lat 3.

Jak dla mnie Tzva Adonai znieważył PUBLICZNIE grupę ludności z powodu
(polskiej) przynależności narodowej bo nie ograniczył się do potępienia
(tylko) tych co napisali co mu się nie podobało ale znieważył również
*WSZYSTKICH* członków "grupy ludności". Pisało *może* tysiące a on
znieważył dziesiątki milionów.

Jak wiec się komuś chce to może pisać *formalne* doniesienie do
prokuratury i ubawić nas potem na psp formalną odpowiedzią prokuratury
do której jest zobowiązana (AFAIR w ciągu 30 dni). AFAIR Prokuratura w Polsce postępowanie przeciw boukunowi (o "antysemityzm") za posty na
usenecie ochoczo rozpoczęła do anonimowym emailu (*udającym* nie anonim) a potem "z własnej inicjatywy" wyszukała sama osoby które zeznały że jak
im prokuratura pokazała posty to się poczuły znieważone - zobaczmy jaka
będzie ochocza w tym przypadku :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Osioł medytuje, koń je.

Data: 2011-07-10 22:31:45
Autor: u2
Tzva Adonai: Polacy to jednak ¶winie jakich mało... [Naruszenie KK 257]
W dniu 2011-07-10 22:18, A. Filip pisze:
Jak dla mnie Tzva Adonai znieważył PUBLICZNIE grupę ludno¶ci z powodu
(polskiej) przynależno¶ci narodowej bo nie ograniczył się do potępienia
(tylko) tych co napisali co mu się nie podobało ale znieważył również
*WSZYSTKICH* członków "grupy ludno¶ci". Pisało *może* tysi±ce a on
znieważył dziesi±tki milionów.

I guzik moze mu polski t.zw wymiar sprawiedliwosci zrobic.

Zauwaz, ze polskie sady scigaja tych co zniewazaja rzekomo Zydow, ale
nie sciagaja tych, ktorzy rzeczywiscie zniewazaja Polakow.

Data: 2011-07-10 22:46:53
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie bądź zbyt słodki, bo cię zjedzą; nie bądź zbyt gorzki - bo cię wyplują.
  -- PrzysĹ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-07-10 19:42:16
Autor: White Power
Pieprzeni antysemici...
[...]

A Szechter niech przeprosi za ojca i brata.

Data: 2011-07-11 02:47:24
Autor: cirrus
Pieprzeni antysemici...
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivcvan$dfb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najpierw ty się przepro¶ z rozumem.

--
stevep

Data: 2011-07-10 20:10:17
Autor: Krzysiek
Pieprzeni antysemici...
Hallo,

"Tzva Adonai"  schrieb im Newsbeitrag news:d318cadf-a0fe-430a-90fe-823d810b4953gh5g2000vbb.googlegroups.com...

Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysi±ce nazistowskich i w¶ciekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak ¶winie jakich mało...

interesujace uogolnienie, Prezydent RP uzywa podobnego: Polacy jako Narod
pozabijali Zydow w Jedwabnem i widac z tego, ze Polacy jako Narod dokonuja
haniebnych czynow - pozabijali Zydow w Jedwabnym, wybrali PeO na rzadzaca
partie, wybrali p. Komorowskiego na Prezydenta RP. Ja mam w tych sprawach czyste
sumienie, bo nie glosowalem na PeO, nie wybieralem Prezydenta, wiec i sprawie
Jedwabnego nie mozna mi nic zarzucic - ja nie postepuje tak, jak Narod.
Dzis trudno juz odszukac ten Narod z Jedwabnego, duzo latwiej odszukac
go jako glosujacy na dominujaca partie i Prezydenta, wiec wszystkich peowiakow
i komoroszczakow mozna zapytac - dlaczego jestescie swiniami jakich malo,
dlaczego pozabijaliscie Zydow w Jedwabnem??

Przezydentowi RP tez mozna postawic (powinno sie) powazny zarzut: skoro wie
o tym, ze Polacy jako Narod podejmuja zle i haniebne decyzje, to dlaczego je
akceptuje?? Dlaczego przyjmuje godnosci i zaszczyty od tych, ktorzy
pozabijali Zydow?? Dlaczego zgodzil sie na swoj wybor na Prezydenta RP zamiast
decyzje Narodu z niesmakiem odrzucic?? Poprzez akceptacje staje sie
wspolwinnym i wtedy nie moze mowic "Narod byl sprawca" tak, jakby byl
kims z zewnatrz i nie nalezal do Narodu, tylko musi powiedziec: "MY
JESTESMY SPRAWCAMI"
A wtedy powiem: Tak, jestescie sprawcami, a ja nie, bo ja nie postepuje tak, jak
Narod.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-10 20:19:44
Autor: jadrys
Pieprzeni antysemici...
W dniu 2011-07-10 18:35, Tzva Adonai pisze:
Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysiące nazistowskich i wściekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak świnie jakich mało...

Dlaczego to musi trwać wiecznie, dlaczego ciagle na kolanach i z głowami posypanymi popiołem. I dlaczego w tych swoich przepraszaniach nie przepraszają w imieniu morderców którzy dokonali tej zbrodni tylko w imieniu Polaków? Co za kraj, co za ludzie...

Data: 2011-07-10 22:00:21
Autor: Tomaszek
Pieprzeni antysemici...
[...]

Ja mogę przeprosić Ciebie i kogo tam jeszcze chcesz, za co tam chcesz, tylko błagam: wypierdalaj st±d, najlepiej na księżyc.

Data: 2011-07-10 13:21:43
Autor: Antenka
Pieprzeni antysemici...
On 10 Lip, 22:00, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:

Ja mogę przeprosić Ciebie i kogo tam jeszcze chcesz, za co tam chcesz,
tylko błagam: wypierdalaj st±d, najlepiej na księżyc.<

No co¶ ty?! Za co chcesz go, to niemieckie ¶cierwo przepraszać?  :-?

Antenka

Data: 2011-07-10 23:13:59
Autor: Tomaszek
Pieprzeni antysemici...
W dniu 2011-07-10 22:21, Antenka pisze:
No co¶ ty?! Za co chcesz go, to niemieckie ¶cierwo przepraszać?  :-?

Mogę się po¶więcić i przeprosić go za wszystko, tylko niech on już wraca tam sk±d przylazł ;)

Data: 2011-07-10 22:35:00
Autor: Brujo
Pieprzeni antysemici...

[...]

Niech Komorowski mowi za siebie, ja tam nikogo nie zabilem.

Pieprzeni antysemici...