Pieprzeni antysemici...

Data: 2011-07-10 20:10:17
Autor: Krzysiek
Pieprzeni antysemici...
Hallo,

"Tzva Adonai"  schrieb im Newsbeitrag news:d318cadf-a0fe-430a-90fe-823d810b4953gh5g2000vbb.googlegroups.com...

Polski Prezydent przeprosił za polskie zbrodnie na Żydach, a na forach
informacyjnych znowu pojawiły się tysiące nazistowskich i wściekle
antyżydowskich komentarzy.. Polacy to jednak świnie jakich mało...

interesujace uogolnienie, Prezydent RP uzywa podobnego: Polacy jako Narod
pozabijali Zydow w Jedwabnem i widac z tego, ze Polacy jako Narod dokonuja
haniebnych czynow - pozabijali Zydow w Jedwabnym, wybrali PeO na rzadzaca
partie, wybrali p. Komorowskiego na Prezydenta RP. Ja mam w tych sprawach czyste
sumienie, bo nie glosowalem na PeO, nie wybieralem Prezydenta, wiec i sprawie
Jedwabnego nie mozna mi nic zarzucic - ja nie postepuje tak, jak Narod.
Dzis trudno juz odszukac ten Narod z Jedwabnego, duzo latwiej odszukac
go jako glosujacy na dominujaca partie i Prezydenta, wiec wszystkich peowiakow
i komoroszczakow mozna zapytac - dlaczego jestescie swiniami jakich malo,
dlaczego pozabijaliscie Zydow w Jedwabnem??

Przezydentowi RP tez mozna postawic (powinno sie) powazny zarzut: skoro wie
o tym, ze Polacy jako Narod podejmuja zle i haniebne decyzje, to dlaczego je
akceptuje?? Dlaczego przyjmuje godnosci i zaszczyty od tych, ktorzy
pozabijali Zydow?? Dlaczego zgodzil sie na swoj wybor na Prezydenta RP zamiast
decyzje Narodu z niesmakiem odrzucic?? Poprzez akceptacje staje sie
wspolwinnym i wtedy nie moze mowic "Narod byl sprawca" tak, jakby byl
kims z zewnatrz i nie nalezal do Narodu, tylko musi powiedziec: "MY
JESTESMY SPRAWCAMI"
A wtedy powiem: Tak, jestescie sprawcami, a ja nie, bo ja nie postepuje tak, jak
Narod.

MFG
Krzysiek

--