Pieprzenie piepszykoskiego

Data: 2011-04-25 08:26:35
Autor: Hans Kloss
Pieprzenie piepszykoskiego
On 25 Kwi, 17:00, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

 Kolejna jego celna uwaga dotyczy skandalu o samozwańczo ustawioną tablicę

Samozwańczo USTAWIONA tablica?  Jak można coś samozwańczo ustawić, czy
palant w ogóle zapoznał się ze znaczeniem przymiotnika "samozwańczy"?
Przestań starcze zapaździały wklejać wypociny intelektualnych
analfabetów, których bredzenia nie tylko są sprzeczne z logika ale
dowodzą nieznajomości zupełnych podstaw  języka polskiego.
J-23

Data: 2011-04-25 15:29:23
Autor: obserwator
Pieprzenie piepszykoskiego

Brzezinski bredzi i sie kompromituje do reszty.

Data: 2011-04-25 17:43:44
Autor: abc
[...]

Pewnie zbyt długo zadawał się z Palikotem w Komisji Trójstronnej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Tr%C3%B3jstronna

Trzeba jednak przyznać, że potwierdziła się głoszona przez Brzezińskiego
teoria konwergencji, która zakładała, że antagonistyczne mocarstwa coraz
bardziej się do siebie upodabniają. Dziś między nimi nie ma już żadnych
ideologicznych różnic.

Data: 2011-04-25 16:10:45
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> palant w ogóle zapoznał się ze znaczeniem przymiotnika "samozwańczy"?

Pewnie zbyt długo zadawał się z Palikotem w Komisji Trójstronnej

ani jednego, ani drugiego juz tam nie ma.

[...]

Brzezinski, powiadam, w tym tekscie bredzi. P. Darski wkleil jego wypowiedz z 2008r. Poniewaz, na tej grupie nie widac tekstu p. Darskiego, podaje link
aby sie zorientowac w naglej zmianie pogladow Brzeziskiego, a co skwapliwie
wykorzystalo jak zwykle prorosyjskie GW:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5578414,Brzezinski__Gruzja_to_Finlandia_naszych_czasow.html

Data: 2011-04-26 07:49:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:33a1806d-392e-43e2-bd3f-bbe576f08310q30g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Uzasadnij dlaczego nie można samozwańczo ustawić tablicy. Póki co wszystko krytykujesz nie przedstawiając swoich "racji".

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-25 23:24:41
Autor: Hans Kloss
On 26 Kwi, 07:49, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Uzasadnij dlaczego nie można samozwańczo ustawić tablicy.
Zajrzyj durniu  do słownika języka polskiego to się dowiesz. Aha,
jeszcze zrozum co tam jest napisane.. ale to już przekracza twoje
możliwości, więc poproś raczej kogoś mądrzejszego, czyli właściwie
kogokolwiek, żeby ci wytłumaczył.
J-23

Data: 2011-04-26 08:34:45
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3f8a556-42da-4541-bcf4-3577cecaebc4m13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Skoro ty nie chcesz mi tego wytłumaczyć, to znaczy, że uważasz się za głupszego ode mnie. I słusznie, bo debila bardziej od ciebie zacietrzewionego, nie mającego pojęcia o czym pisze, po prostu trudno znaleźć.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-25 23:42:44
Autor: Hans Kloss
On 26 Kwi, 08:34, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Skoro ty nie chcesz mi tego wytłumaczyć,
Nie mam ani czasu ani ochoty nauczać upośledzonych platfonsów, uczę
tylko ludzi o IQ ponad sto a i to wyłącznie za kasę.
J-23

Data: 2011-04-26 09:19:45
Autor: Przemysław W
[...]

A czegóż ty matole możesz kogoś nauczyć, jeśli nawet nie potrafisz swoich bredni wyjaśnić. Jesteś najzwyklejszym zindoktrynowanym pisdzielcem, który po raz szósty zaliczy  w jesieni kanał.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-26 08:35:09
Autor: eliminator
Am 2011/04/26 08:24, Hans Kloss wrote:
[...]

stul RYŁO parszywa ŚWINIO !

--
e.

Data: 2011-04-25 23:39:10
Autor: Hans Kloss
Pieprzenie piepszykoskiego
On 26 Kwi, 08:35, eliminator <a...@spam.invalid> wrote:

o,, bombelek padalcu. Możesz mi śmieciu skoczyć tam gdzie mnie możesz
pocałować ;). Aha, I pozdrów szczynukowicza z lucas banku, a póki co
ŻRYJ:
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Pieprzenie piepszykoskiego