Pieprzony Eurobank.

Data: 2013-12-03 20:24:10
Autor: brum
Pieprzony Eurobank.
Przelew z Credit Agricole już zaksięgowany w Aliorze, czyli wyszedł pierwszą sesją rano. A pier...ony Eurobank jak zwykle gra w ch. Piniondzów z Eurobanku nie ma.

Wplacilem w piatek okolo poludnia srodki w placowce Eurobanku na rachunek prowadzony przez ten "bank".
Wczesniej poprzez infolinie upewnilem sie, ze srodku sa ksiegowane na rachunku od razu.
Srodki zostaly zaksiegowane w poniedzialek. I wiecie co? Jestem zachwycony faktem, ze bezplatnie i bezbolesnie zostalem zapoznany z jakoscia obslugi w tym "banku".

Data: 2013-12-04 00:33:12
Autor: Borys Pogoreło
Pieprzony Eurobank.
Dnia Tue, 3 Dec 2013 20:24:10 +0100, brum napisał(a):

Srodki zostaly zaksiegowane w poniedzialek. I wiecie co? Jestem zachwycony faktem, ze bezplatnie i bezbolesnie zostalem zapoznany z jakoscia obslugi w tym "banku".

Mnie zachwyciło zamrożenie salda na przełomie lat ze 2-3 lata temu. Ot,
ustawili salda na stan z dnia bodajże 28.12 i tak do pierwszych dni
stycznia. A spodziewałem się większego przelewu, dopiero infolinia mi
wyjaśniła, o co chodzi.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl