Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj

Data: 2010-04-07 10:06:00
Autor: Hans Kloss
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .

A ODSZKODOWANIA dla rodzin pomordowanych jeńców wojennych gdzie?
Dopiero to można by uznać za pierwszy realny krok przywódcy
kacaplandii ku normalizacji stosunków nie tylko z Polską ale w ogóle z
cywilizowanym światem. Reszta to stek bzdur, propaganda i jałowa
gadanina. Niestety wciąż w naszym kraju nie brak zakomuszałych
cycoidów, nawijających nam makaron na uszy w imieniu i w interesie
swoich sowieckich mocodawców.
J-23

Data: 2010-04-08 09:29:29
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7e200705-4799-4230-ae62-61be8ebefea630g2000yqi.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Becwal jestes i nie bede dalej rozwijal tego tematu bo przeciez pewnie nawet Ty o tym doskonale wiesz !.

cyc

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On Wed, 7 Apr 2010 10:06:00 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> To nowy krok w normalizacje stosunkow polsko-rosyjskich .

A ODSZKODOWANIA dla rodzin pomordowanych jeńców wojennych gdzie?

 jaroslaw kaczynski przez 2 lata byl premierem, jego braciszek jest
 preziem. DLACZEGO nie zalatwili odszkodowan? przeeciez obaj mogli
 butem (jaroslaw kupil juz sznurowadla czy wciaz sztukuje?) przygniesc
 gardlo rosji, a ta wyplacilaby miliony w zlocie kazdemu kto czuje sie
 pokrzywdzony przez stalinowski "rezym". dlaczego tego nie zalatwili?!
 przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 01:56:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 7 Kwi, 18:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

 pokrzywdzony przez stalinowski "rezym". dlaczego tego nie zalatwili?!
 przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

Ale dlaczego nie załatwił tego Kwaśniewski przez 10 lat?
Putin jemu też, jak Donkowi obiecał, że przekaże dokumenty i co?
Do dziś ich nie ma.
--
Pit

Data: 2010-04-09 11:00:04
Autor:
Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj
On Fri, 09 Apr 2010 01:56:48 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]
>  przeciez byla taka okazja!!!  no cwaniaczku, kombinuj.

Ale dlaczego nie załatwił tego Kwaśniewski przez 10 lat?

 nie mowimy teraz o kwasniewskim ale o tusku i kaczynskich.
 to grupowi zwolennicy pis maja pretensje do tuska, ze nie  postawil nogi na gardle putina i nie wymusil odszkodowan.

Putin jemu też, jak Donkowi obiecał, że przekaże dokumenty i co?
Do dziś ich nie ma.
  putin musi liczyc sie ze zdaniem spoleczenstwa rosyjskiego.
 wiedza o katyniu w tym spoleczenstwie jest zadna i wstydliwa.
 tak jak nasza na temat np. jedwabnego. zaczynasz rozumiec?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-09 16:07:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

 to grupowi zwolennicy pis maja pretensje do tuska, ze nie
 postawil nogi na gardle putina i nie wymusil odszkodowan.

Nie. Mówiliśmy o załatwianiu odszkodowań.

[...]

Putin obiecał te kwity i to jest fakt. Nie obchodzi mnie z kim się musi liczyć, ale jeśli nawet musiałby się z kimkolwiek liczyć, to oczywistym jest, że zanim obieca najpierw powinien się z tym kimś skonsultować.
--
Pit

Pieprzył głodne kawałki, podobnei jak ty tutaj