Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę

Data: 2011-08-16 17:24:25
Autor: Hans Kloss
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę
.... paściarskimi wypierdami, najwyraźniej w zastępstwie hjenia. No to
ja przypomnę wierszyk, który onegdaj napisał o tej gnidzie sam Andrzej
Waligórski:

Wierzby nad strugą ocipiały,
Ksiądz znowu zapadł na migdałki,
A jakis starzec zapaździały,
Brzdąka na strunach dyrdymałki.

Główkę łysiutką ma jak gałka,
Nóżki się za nim ledwie wloką,
A zabytkowa dyrdymałka
Reprezentuje styl rokoko.

Melodia gmatwa się i wije,
Nad wsią przeciąga wiatr i słota.
Wójt swojej żonie plecy myje,
A zootechnik bada kota.

I kury już pozasypiały
I jeż, i wesz, i wilk, i stonka.
I tylko starzec zapaździały
Na dyrdymałce swojej brzdąka.

I myśli przy tym: - Mocny Boże,
Jak się rozkręcę, jak rozigram,
To cały ból w melodię włożę
I całą młodość swoją wygram.

Wyśpiewam smutek, żal i troskę,
Miasta, pałace i żołnierzy.
I dreszcz przeszyje nagle wioskę,
I włos się jej na głowie zjeży.

A guzik, drzewa zaszumiały
I pies wyknocił się na działce,
I tylko starzec zapaździały
Z uporem gra na dyrdymałce.

Ty pojmiesz go, poeto młody,
Też złości cię martwota gminu.
Także byś porwać chciał narody
Do niesprecyzowanych czynów.

Zatrzymać Ziemię, popchnąć Słońce
Uniezależnić się od teścia.
A tutaj - nakład dwa tysiące,
Cena - 5 złotych, stron dwadzieścia.

Recenzje dwie się ukazały
I sąsiad gratulował żonie.
Więc jak ten starzec zapaździały
Też dyrdymałkę chwytasz w dłonie,

A jeśli wolisz - to na flecie,
A jeśli zechcesz - na gitarze.
I teraz gracie już w duecie,
To znaczy ty i tamten starzec.

I słuchać gromki odgłos dęcia,
I rżnięcia - z boków, z góry, z dołu,
Doszlusowują ćwierćtalencia
I dołączają do zespołu.

Płyną rapsodie i chorały,
Znane, lecz cwane, bez wątpienia.
Albowiem szansa zapaździałych
W upowszechnieniu zapaździenia.
J-23

Data: 2011-08-16 20:55:42
Autor: Bruner
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę
piszesz o sobie

Data: 2011-08-16 18:15:52
Autor: Hans Kloss
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę
On 17 Sie, 02:55, "Bruner" <bru...@bruner123.com> wrote:
piszesz o sobie

Nie gnojku,  pisałem o  piepszykoskim. O zasrywającym grupę
pasciarskim, zapaździałym staruchu.
J-23

Data: 2011-08-17 11:26:17
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8948bfc-d6a0-43e7-acac-66d9567ad77fy4g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Hans, ile ty masz lat? Sądząc z tego, że nieustannie zasrywasz tę grupę jesteś emerytem mundurowym czyli zwyczajnym trepem.

Data: 2011-08-17 12:06:20
Autor: stevep
Piepszykoskie bydlĂŞ zasrywa grupĂŞ
Dnia 17-08-2011 o 03:15:52 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

To spierdalaj na drzewo kretynie jak ci sie ta grupa nie podoba, jednego  szubrawca będzie mniej.

--
stevep

Data: 2011-08-17 14:40:39
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.v0crouhqv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Tylko sie tak nie denerwuj, bo ci sie wapno zlasuje.

R.

Data: 2011-08-17 14:51:21
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 14:40:39 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Tobie się nie ma co lasować, liście kapusty raczej gniją.

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:23
Autor: (HeÂŽSk)
Piepszykoskie bydl? zasrywa grup?
On Wed, 17 Aug 2011 12:06:20 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
> J-23
To spierdalaj na drzewo kretynie jak ci sie ta grupa nie podoba, jednego  szubrawca będzie mniej.

 kto do cholery jest ten "pietrzykowski", ze hans i ta cala  kundla sfora tak sie go boja? ma na nich haki? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 11:25:09
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2352abc2-5f55-4d5a-b9b5-06437d1058b3w11g2000vbp.googlegroups.com...
.... paściarskimi wypierdami, najwyraźniej w zastępstwie hjenia. No to
ja przypomnę wierszyk, który onegdaj napisał o tej gnidzie sam Andrzej
Waligórski:

Nie wiem kto to jest "Piepszykoski" czy "hjenio" ale stwierdzam jedno: tacy jak ty zasrywają tą grupę gównem nadającym się jedynie do spłukania! Chłopie, ty po prostu pierdolisz byle pierdolić! Twoja pisanina nie niesie ze sobą żadnej wartości merytorycznej. W skrócie: bżdzisz palancie!

Data: 2011-08-17 12:08:09
Autor: Grzegorz Z.
1-2-3 napisał:

[...]

posting-host sobie schowaj koguciku.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 14:04:37
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:x2zg1bps0iqu.x24up7c4azac$.dlg40tude.net...
1-2-3 napisał:

[...]

Kogucik to jesteś ty. Taki z wyrwanymi z dupy piórami.

Data: 2011-08-17 14:19:21
Autor: Grzegorz Z.

1-2-3 napisał:

[...]

Ale z tym samym nickiem od 6 lat, Pietrzykowski.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 14:30:43
Autor: 1-2-3

1-2-3 napisał:

[...]

 Niby kto jest Pietrzykowski,ja? Walnij się łbem w murek, Sądziłem, że ty jesteś normalniejszy niż Hans.

Data: 2011-08-17 17:30:18
Autor: (HeÂŽSk)
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę
On Wed, 17 Aug 2011 12:08:09 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

1-2-3 napisał:

> [...]
> ... paściarskimi wypierdami, najwyraźniej w zastępstwie hjenia. No to
> ja przypomnę wierszyk, który onegdaj napisał o tej gnidzie sam Andrzej

 to hans jeszcze nie siedzi?! trzeba bedzie dopilnowac...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 12:47:44
Autor: obserwator
Swietny wierszyk o kacapie pieprzykowskim:)))

Data: 2011-08-17 14:52:07
Autor: stevep
Swietny wierszyk o kacapie pieprzykowskim:)))
Dnia 17-08-2011 o 14:47:44  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

Świetny dla kretynów.

--
stevep

Data: 2011-08-17 12:58:56
Autor: obserwator
Swietny wierszyk o kacapie pieprzykowskim:)))

Świetny dla kretynów.

***********************

alez nie pieprzykowski, swietny o KRETYNACH kacapskich:))))

Data: 2011-08-17 17:31:50
Autor: stevep
Swietny wierszyk o kacapie pieprzykowskim:)))
Dnia 17-08-2011 o 14:58:56  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Świetny dla kretynów.

***********************

alez nie pieprzykowski, swietny o KRETYNACH kacapskich:))))

Wiersz kretyna (niekacapskiego) dla kretynów (niekacapskich).

--
stevep

Data: 2011-08-17 20:00:59
Autor: (HeÂŽSk)
Swietny wierszyk o kacapie pieprzykowskim:)))
On Wed, 17 Aug 2011 17:31:50 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> alez nie pieprzykowski, swietny o KRETYNACH kacapskich:))))
Wiersz kretyna (niekacapskiego) dla kretynów (niekacapskich).

 ten balwan obsrywator jeszcze nie gnije w pierdlu?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę