Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę

Data: 2011-08-17 11:25:09
Autor: 1-2-3
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2352abc2-5f55-4d5a-b9b5-06437d1058b3w11g2000vbp.googlegroups.com...
.... paściarskimi wypierdami, najwyraźniej w zastępstwie hjenia. No to
ja przypomnę wierszyk, który onegdaj napisał o tej gnidzie sam Andrzej
Waligórski:

Nie wiem kto to jest "Piepszykoski" czy "hjenio" ale stwierdzam jedno: tacy jak ty zasrywają tą grupę gównem nadającym się jedynie do spłukania! Chłopie, ty po prostu pierdolisz byle pierdolić! Twoja pisanina nie niesie ze sobą żadnej wartości merytorycznej. W skrócie: bżdzisz palancie!

Data: 2011-08-17 12:08:09
Autor: Grzegorz Z.
1-2-3 napisał:

[...]

posting-host sobie schowaj koguciku.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 14:04:37
Autor: 1-2-3

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:x2zg1bps0iqu.x24up7c4azac$.dlg40tude.net...
1-2-3 napisał:

[...]

Kogucik to jesteś ty. Taki z wyrwanymi z dupy piórami.

Data: 2011-08-17 14:19:21
Autor: Grzegorz Z.

1-2-3 napisał:

[...]

Ale z tym samym nickiem od 6 lat, Pietrzykowski.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-17 14:30:43
Autor: 1-2-3

1-2-3 napisał:

[...]

 Niby kto jest Pietrzykowski,ja? Walnij się łbem w murek, Sądziłem, że ty jesteś normalniejszy niż Hans.

Data: 2011-08-17 17:30:18
Autor: (HeÂŽSk)
Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę
On Wed, 17 Aug 2011 12:08:09 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

1-2-3 napisał:

> [...]
> ... paściarskimi wypierdami, najwyraźniej w zastępstwie hjenia. No to
> ja przypomnę wierszyk, który onegdaj napisał o tej gnidzie sam Andrzej

 to hans jeszcze nie siedzi?! trzeba bedzie dopilnowac...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Piepszykoskie bydlę zasrywa grupę