Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug

Data: 2011-03-30 19:23:07
Autor: Alexy
Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug
Witam.

Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug.
Noz q...wa nie dosc, ze nie maja nic do zaoferowania dla klienta z 10-letnim stazem to jeszcze odmawiaja oddania numeru do innej sieci powolujac sie na niekompletne dane, poniewaz w nowej sieci nie podano nazwy firmy, choc podano wszystkie pozostale dane, wlacznie z NIP-em i Regonem firmy.
A co q...wa jak bym zmienil nazwe firmy ?
Chcialem uzupelnic dane w Orangutanie, ale zaproponowano mi zmiane statusu abonamentu z firmowego na prywatny za jedyne 100zl.

Ech......

Data: 2011-03-30 22:10:40
Autor: ToMasz
Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug
Alexy pisze:
Witam.

[...]

1. to co my mamy zrobić?
2. uzupełnij dane, przenieś jeszcze raz
3. PRzejdz na prepaida
ToMasz

Data: 2011-03-30 23:09:56
Autor: Endi

Użytkownik Alexy napisał:

powolujac sie na niekompletne dane

U mnie się adres siedziby firmy nie zgadzał. W Orange był to adres sklepu, w Playu adres domowy. Wystarczyło zmienić w PLAY na taki jaki był w Orange.

Data: 2011-03-31 22:39:39
Autor: Alexy
Użytkownik "Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> napisał w wiadomości news:in0674$4rm$1news.onet.pl...

Użytkownik Alexy napisał:

powolujac sie na niekompletne dane

U mnie się adres siedziby firmy nie zgadzał. W Orange był to adres sklepu, w Playu adres domowy. Wystarczyło zmienić w PLAY na taki jaki był w Orange.

Ja niestety musiałem przejść całą procedurę przeniesienia jeszcze raz, ponieważ jest to sieć bez salonów.
Zastanawia mnie jeszcze tylko czy będę musiał czekać miesiąc czy też trzy miesiące na wypowiedzenie umowy w pier...ym Orangutanie. Obecnie jest to umowa na czas nieokreślony po automatycznym przedłużeniu się po umowie promocyjnej.
Niestety aby przenieść numer telefonu musiałem odczekac pełny okres rozliczeniowy.
Najbardziej mnie wkur..... to, że nie można iść do salonu i złożyć wniosek o przeniesienie do innej sieci czy też uzupełnić dane do wniosku skierowanym z innej sieci.

Data: 2011-04-01 13:27:09
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski

Użytkownik Alexy napisał:

[...]

zdecydowanie zalecam byś zainteresował swoją sprawę UKE.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-02 18:20:48
Autor: Alexy

Czy masz na myśli to: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=326&layout=1

Data: 2011-04-03 01:16:10
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Alexy wrote:

[...]

W rzeczy samej TO ! Ta instytucja często skutecznie
"prostuje" zachowania operatorów. Nie jest cudownym
lekiem na wszekie telekomunikacyjne bolączki, ale..
...faktycznie może sporo zdziałać.
Ostatnio _skutecznie_ rozwiązali sprawę przenosin
numeru stacjonarnego (pierwotnie należącego do TP),
przeniesionego do dialogu, z dialogu do netii (ale
z pominięciem powrotu przez TP). Jak się domyślasz
wcześniej operatorzy uważali że "nie da się". Tu
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=46410&postdays=0&postorder=asc&start=0
wątek dokumentujący wspomnianą sprawę..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-05 12:31:50
Autor: niusy.pl
[...]

"Gratuluję! Kliknąłeś pierwszy dzisiaj .....
Którą nagrodę wybierasz teraz ?

"

Data: 2011-04-05 17:19:45
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
niusy.pl wrote:

[...]

cóż, za dobór reklam na portalu odpowiedzialna
jest redakcja.. pozostaje nabrać powietrza w
płuca, odliczyć do 10 i czytać. Przed chwilą
z powodzeniem odwiedziłem ów wątek..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-05 17:32:02
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-04-05 17:19, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

cóż, za dobór reklam na portalu odpowiedzialna
jest redakcja..

To dość odkrywcze stwierdzenie, szczególnie w dobie Internetu
:-P

Data: 2011-04-05 22:52:13
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

[...]

sorry, za daleko idący skrót myślowy. zgoda że reklamy
wyświetla system reklamowy z którego portal zdecydował
się korzystać. ale jednak chyba? (od dawna się tym nie
interesowałem, a więc straciłem orientacje, może więc
jednak nie mam racji) jednak mogą mieć jakiś wpływ na
to co może (kategorie) a co nie może się wyświetlać..

Swoją drogą ta reklama "Gratuluję.." też irytuje mnie.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-06 08:29:25
Autor: niusy.pl
[...]

Nie wystarczy zamknąć i już tam nie wracać ?

Przed chwilą
z powodzeniem odwiedziłem ów wątek..

Gratuluję. To może napisz teraz o czym był :-)

Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug