"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"

Data: 2013-01-21 22:29:07
Autor: Krzysztof 45
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
Kierowcy z Wrocławia maj± najwyraĽniej do¶ć kolejnych fotoradarów, ustawionych nawet w najbardziej absurdalnych miejscach. Tego, co s±dz± o kolejnych ograniczeniach można dowiedzieć się czytaj±c karteczki, zawieszone pod znakiem ograniczenia prędko¶ci do 30 km/h przy al. Kochanowskiego (droga wylotowa na Warszawę).

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/744101,kierowcy-maja-dosc-fotoradarow-zaczela-sie-walka-zobacz,id,t.html

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-22 08:01:20
Autor: Big Jack
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
W wiadomo¶ci
*Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/744101,kierowcy-maja-dosc-fotoradarow-zaczela-sie-walka-zobacz,id,t.html

"Urzędnicy tłumacz±, że ograniczenie prędko¶ci na Kochanowskiego wynikaj± ze złego stanu nawierzchni'

Nic odkrywczego. Zawsze sprawę złej nawierzchni załatawia się ograniczeniem na niej prędko¶ci. A jak jeszcze można na tym zarobić, to czemu nie  :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 08:31:29
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-22 08:01, Big Jack pisze:

"Urzędnicy tłumacz±, że ograniczenie prędko¶ci na Kochanowskiego
wynikaj± ze złego stanu nawierzchni'

Do jasnej cholery! Przecież jest inny znak informuj±cy o nierówno¶ciach na drodze. Niech kierowca sobie sam zadecyduje, jak szybko przejedzie przez te dziury.

--
MN

Data: 2013-01-22 17:56:39
Autor: John Kołalsky
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>

[...]

Znaki prędko¶ci jak najbardziej s± potrzebne, ale prędko¶ci zalecanej. I to moim zdaniem wystarczy znakowanie trzema kolorami.

Data: 2013-01-22 09:07:41
Autor: masti
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
Dnia pięknego Mon, 21 Jan 2013 22:29:07 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów. Do tego od paru lat sa podobne. W zeszłym roku też miało być 15mld a obniżono do 1.2mld i nikt jakoś z tego nie robił afery

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 10:30:04
Autor: J.F
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
UĹĽytkownik "masti"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów. Do tego od paru
lat sa podobne. W zeszłym roku też miało być 15mld a obniżono do 1.2mld i

Chyba 1.5 mld a obnizono do ... 1.2 ze wszystkich grzywien brzmi rozsadnie, nie tylko z drogowych.

nikt jakoś z tego nie robił afery

W tym ... tzn w 2012 tez nikt nie robil afery, przynajmniej w mediach.
Ale budzet napiety i kto wie kiedy ktos zrobi awanture o brakujacy miliard :-)

A Rostowski ... zakladam ze on dal pieniadze na system, to teraz oczekuje zwrotu :-)

J.

Data: 2013-01-22 14:21:29
Autor: szufla
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów.

ROTFL.

sz.

Data: 2013-01-22 13:23:33
Autor: masti
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 14:21:29 +0100 osobnik zwany szufla
napisał:

tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów.

ROTFL.

jak już skończysz się śmiać to dasz radę odpowiedzieć? czy mam smiać się dalej?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 15:59:48
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-22 14:21, szufla pisze:
tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów.

ROTFL.

Masz racjÄ™ ĹĽe rotfl.
Zwłaszcza, że drogą administruje miasto, radar jest miejski i kasa z mandatów też.
No chyba, że ktoś pójdzie do sądu, jak Frasyniuk, i na własne życzenie zapłaci to Rostowskiemu.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2013-01-22 16:58:39
Autor: jerzu
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
On Tue, 22 Jan 2013 15:59:48 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

Zwłaszcza, że drog± administruje miasto, radar jest miejski i kasa z mandatów też.

Nie zawsze tak jest.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-23 10:03:32
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-22 16:58, jerzu pisze:
On Tue, 22 Jan 2013 15:59:48 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote:

Zwłaszcza, że drog± administruje miasto, radar jest miejski i kasa z mandatów też.

Nie zawsze tak jest.

Jakbym chciał napisać ogólnie, a nie o tym konkretnym radarze, to bym użył liczby mnogiej, zi±.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2013-01-22 16:57:30
Autor: jerzu
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
On Tue, 22 Jan 2013 09:07:41 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odno¶nie madatów drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów

Jeste¶ pewien?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 16:09:07
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 16:57:30 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

On Tue, 22 Jan 2013 09:07:41 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

tylko co ma do tego Rostowski? Założenia budżetowe odnośnie madatów
drogowych robiło ministerstwo transportu nie finansów

JesteĹ› pewien?

tak. Między innymi z dzisiejszego wywiadu z Rostowskim.
Zawsze tak jest, że założenia budżetowe poszczególnych działek przychodzą z odpowiednich ministerstw

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 20:58:48
Autor: Big Jack
*masti* napisał(-a):

tak. Między innymi z dzisiejszego wywiadu z Rostowskim.
Zawsze tak jest, że założenia budżetowe poszczególnych działek
przychodz± z odpowiednich ministerstw

Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów, samemu nie maj±c wpływu na kształt budżetu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 20:06:36
Autor: masti
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"

W wiadomości
napisał(-a):

[...]

samemu nie mając wpływu na kształt budżetu.

czarne-białe? i nic innego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-23 00:25:06
Autor: szufla
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
Biedny ci on. Zdany jest na łaskę i niełaskę poszczególnych resortów, samemu nie maj±c wpływu na kształt budżetu.

Myslisz, ze te glaby wiedza jakie sa zadania ministra finansow ?:)

sz.

Data: 2013-01-23 10:11:52
Autor: Jakub Witkowski
*masti* napisał(-a):

[...]

Ależ ma. Może dać im mniej pieniędzy, niż chc±. Może też zmieniać stawki podatków.

Teoretycznie mogę sobie wyobrazić, że idzie po pro¶bie do kolegi ministra żeby ten
wpisał więcej wpływów z mandatów. Ale hmm... z trudem ;)

Data: 2013-01-23 12:24:39
Autor: J.F
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Moze, ale tylko w ministerstwach swojej partii, nie moze podwazac zasad koalicji :-P
Ministerstwo rolnictwa i straz pozarna nie moga dostac mniej niz ubieglym roku :-)

A Lesnik nie podzieli sie swoimi pieniedzmi :-)

Teoretycznie mogę sobie wyobrazić, że idzie po pro¶bie do kolegi ministra żeby ten
wpisał więcej wpływów z mandatów. Ale hmm... z trudem ;)

To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
Pytanie co dalej ...
-opozycja, prasa, radio i telewizja beda krzyczec "chca nas okrasc" .... lepiej wpisac 0.5mld :-)
-nie wplynie tyle ile zakladano ...
a) zmienic budzet i zaciagnac wieksze pozyczki ? przekraczajac 60% prog ?
b) czy ograniczyc wydatki wszystkie ?
c) a moze skreslic z planu cos od poczatku przewidziane do skreslenia .... autostrade  :-)
d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ? To na drugi raz powie "sp* dziadu" :-)
e) czy pochwali sie, ze dzieki usilnej pracy ministerstwa na drogach jest bezpieczniej ? :-)

J.

Data: 2013-01-23 15:49:25
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-23 12:24, J.F pisze:

> To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
> Pytanie co dalej ...

ano, wła¶nie

> -nie wplynie tyle ile zakladano ...

a potem...

> d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ?

a Rostowski umyje ręce ;)
Ja bym na miejscu tego ministra nie był takim "dobrym koleg±" ;)

Data: 2013-01-23 18:09:41
Autor: J.F
"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
> To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
> Pytanie co dalej ...
ano, wła¶nie
> -nie wplynie tyle ile zakladano ...
a potem...
> d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ?
a Rostowski umyje ręce ;)
Ja bym na miejscu tego ministra nie był takim "dobrym koleg±" ;)

No ale taka lub gorsza sytuacje wlasnie mamy, a nagany nie ma.

A propos - mamy juz przeciez 2013, nowy budzet powinien juz byc, a ile tam wpisane ?

J.

Data: 2013-01-24 12:31:06
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 23 Jan 2013 18:09:41 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

A propos - mamy juz przeciez 2013, nowy budzet powinien juz byc, a ile
tam wpisane ?

Projekt z dnia 5 września 2012 r. ustawy budżetowej na rok 2013 przekazany Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych

http://u.42.pl/2JwW

mst <at> gazeta <.> pl

"Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"