Pierdel fatsa

Data: 2010-09-17 18:00:05
Autor: fatso
Pierdel fatsa
http://maps.google.co.uk/maps?ll=53.337049,15.001033&z=17&t=h&hl=en-GB

Wzruszajaca wirtualna podroz jw.
Tam wlasnie, w wieziennym obozie dla zolnierzy Wojtka Jaruzelskiego spedzilem ciekawe
miesiace Styczen-Sierpien 1969r, poklosie tzw Wydarzen marcowych 1968r, poznalem Jasia Rulewskiego
-dzis senatora
  oraz polskiego Izraelite Karola Storcha.
W trojke sobie tam jedlismy i dyskutowalismy. Janka kryminalni nienawidzili i probowali pozniej na niego
dokonac zamachu. Mieli mu za zle, ze mial byc rzekomo cwelem. Co dziwne bo facet wyprodukowal
pozniej ku chwale ojczyzny cala gromade bekartow i na pewno takich tendencji nie zdradzal.
Na obrazku widac baraki jak za moich czasow, widac doskonale swiniarnie, ktora opisalem pozniej
w opowiadaniu typu faction pt Frajerska dola. Wszystko jak kiedys- co jedynie mury wiezienne wyrosly
zamiast poniemieckich drutow. Widac ze wiezienia niczym katedry, pozostaja wieczne i Stargard Szczecinski
do dzis spelnia dla obecnego rezymu Tuska swoja uzytkowa role.

fatso

Data: 2010-09-17 21:40:41
Autor: Endriu
Pierdel fatsa
Widac ze wiezienia niczym katedry, pozostaja wieczne i Stargard Szczecinski
do dzis spelnia dla obecnego rezymu Tuska swoja uzytkowa role.

No to za co cie przymkneli -przyznaj sie - drogi Fatso ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-18 04:21:02
Autor: fatso
Pierdel fatsa
Endriu wrote:
[...]

za niewinnosc- czesto w tamtych czasach sie zdarzalo

Data: 2010-09-18 05:43:11
Autor: Endriu
Pierdel fatsa
za niewinnosc- czesto w tamtych czasach sie zdarzalo

No ale co, w jakiej¶ manifestacji uczestniczyłe¶ i cię przydybali, czy
jak ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-18 15:07:53
Autor: fatso
Pierdel fatsa
Endriu wrote:
za niewinnosc- czesto w tamtych czasach sie zdarzalo

No ale co, w jakiejś manifestacji uczestniczyłeś i cię przydybali, czy
jak ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Mialem 21 lat i bylem podchorazym WAM.
Oficjalnie wyrzucili mnie za przemowe na zebraniu organizacji partyjnej, nieoficjalnie i oni i ja wiedzielismy za co naprawde.
(mialem swoja mala konspiracje na 3 roku, napedzilismy towarzyszom stracha). No i won w kamasze na 2 lata, do karnej
kompanii. Zamiast grzecznie wykonac rozkaz to ja wybralem sie do braci Czechoslowakow, bic sie tam za nich pko Polaczkom
w Brygadzie Miedzynarodowej. Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce. No ale dostalem za to sowite odszkodowanie: sam
Prez.Havel dal mi swoja ksiazke z dedykacja. Prez.Walesa kazal mnie zrehabititowac na tej juz martwej dzis uczelni a z wiezienia jestem
dumny, nie potrzebuje niczego za ciekawe 15 mies tam spedzone. Wyszedlem na amnestie w sierpniu 1969 bo jak sie wszystkich
zdolnych do myslenia pozamyka to kto bedzie wtedy cos w tym kraju robil? Nawet Gomulka to wiedzial.

Data: 2010-09-18 07:23:29
Autor: Endriu
Pierdel fatsa
Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce.

Czesi ?.

P.S. ( i co to za brygada Miedzynarodowa - nigdy o czym¶ taki nie
słyszałem)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-18 20:51:20
Autor: fatso
Pierdel fatsa
Endriu wrote:
Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce.

Czesi ?.

P.S. ( i co to za brygada Miedzynarodowa - nigdy o czymĹ› taki nie
słyszałem)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Zdradliwe Pepiki.
Zadnej Brygady Miedzynarodowej nie bylo ale ja bylem przesiakniety duchem innej epoki.
Stryjaszek(ten co uciekl z Hrabina do Argentyny przed wojna), kolegowal sie z zydo-komuchami
hiszpanskimi, z Brygad Miedzynarodowych z czasow wojny domowej czy cos okolo tego.
tak wiec mialem nadzieje, ze cos takiego sie tworzy .Rzeczywistosc byla inna, jak dzis wiemy.
Polacy kopniakami pedzili czeskich oficerow do sowieckiej komendy- sam to slyszalem z ust
kopiacych, pozniejszych kolesiow wieziennych w Stargardzie Szczec. bo sie nakradli.

Hr Mendewesz zapoznal mnie przed laty z 90-letnim Zydem polskim, wlasnie takim Brygadzista.
Dziadyga napisal wspaniala ksiazke o swoich przygodach, wydal wlasnym sumptem w Anglii.
Namawiam Pana Hrabiego by dal egzemplarz na scenariusz filmowy.

Od jutra wieczorem bede nadawal juz z W-wy bo lece do Mondrusi jako czlowiek bezdomny.
Doemk nieopodal palacu krolewskiego sprzedany (4x drozej niz go kupilem przed 21 laty).
Bede sie czepial zoninej klamki do chwili gdy moj nowy domek w malowniczym Peak District
przejdzie na moja wlasnosc. Wtedy zrobimy tam ekologiczne cuda: 2 rurkowe kolektory
sloneczne juz mam, bedzie pompa cieplna powietrzna o mocy 19 kw. A jak sie rozpedze to moze
i maly wiatraczek generujacy kilowat pradu.
Planuje kupic sobie koze, zyc jak Scypio Africanus, doic koze i sery kozie krecic. No i filozofowac.

Data: 2010-09-18 22:37:11
Autor: marfi
Pierdel fatsa
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:UK8lo.171194$M56.139373newsfe14.ams2...

Doemk nieopodal palacu krolewskiego sprzedany (4x drozej niz go kupilem przed 21 laty).
  Liczysz w funtach czy w zĹ‚ocie?

--
marfi

Data: 2010-09-19 03:22:22
Autor: fatso
Pierdel fatsa
marfi wrote:
[...]

w zlocie to byloby chyba cos ok 14 x zysk jesli przyjac, ze cena zlota przez dlugie lata utrzymywala sie ok ÂŁ236 za uncje troy
przy cenie ÂŁ815 dzisiaj.
  ja jednak licze prosto i po prostacku:  Sprzedalem za x, odejmuje od tego y(sume jaka jestem winien Zydom co mi kiedys szmal
na domek pozyczyli). Wynik  dziele przez lat 20, jakie w nim przezylem. Wychodzi mi, ze domek zarabial co roku dla mnie ok 5.5 tys funtow,
ok 20 tys zlotych. Zwrot z inwestycji ok 8 % rocznie+ bonus, ze ja sam nie musialem w tym czasie mieszkac pod mostem. Niezle.
No i widac z pow.przykladu, ze inwestycja w cegly na Wyspach moze byc nader intratna. Wiedza o tym potomkowie II Wielkiej Emigracji,
ci co pochowali rodzicow zyjacych w czasach powojennych na Acton, Ealing i lepszych dzielnicach Birmingham i Edynburga. Kaskada bogactwa,
ktora sie przetoczyla przez Wyspy w swoim czasie, nie ominela i tych dzieci Polakow. Wystarczylo miec zapobiegliwych rodzicow co odejmujac
sobie piwa od ust, zakupili po wojnie mieszkania i domki, czesto za smiesznie niska dzisiaj cene.

Pierdel fatsa