Pierdllnął bym sobie małpkę

Data: 2009-04-20 11:12:09
Autor: boukun
Pierdllnął bym sobie małpkę
tak mi się nie chce brać za zacieranie tych moich murków, a tu jeszcze z tydzień czasu  mi zejdzię.

No to na ra..., do wieczora. Nie pozabijajta się przez tych pijaków.. i sprzedawczyków.

boukun

Data: 2009-04-20 02:57:50
Autor: Mariusz Merta
a potem zastrzelil paru kontrewolucjonistow ?
tylko przy tej czynnosci prosze nie zapomniec ubrac skorzanego
fartucha...coby oficer czeka wygladl schludnie i czysto...
tak pisal swego czasu jeden z naczelnych katow zsrr...
raju bez KK...
jak strzelali do naszych w Katyniu to byla wodka i zakaski...
ciekawe czy wodka byla w malpkach...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-20 16:55:56
Autor: CYC
Merta to glupiec - bylo- a potem zastrzelil paru kontrewolucjonistow ?

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:c331de75-e267-4fb0-be4f-713aa16fc798l1g2000yqk.googlegroups.com...

Data: 2009-04-20 21:07:06
Autor: boukun
Deb c Czeka

[...]

Najwieksza tajemnica jest okryta wokól ojca Kaczynskich, o Stolzmanie sie mówi, ze mial swój udzial w Katyniu. A synkowie razem przy stole siedzieli, wódke pili i zakasali. czeka wciaz jest u stolca.

boukun

Data: 2009-04-20 12:26:15
Autor: Green Apple

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gsheqp$7l1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A kto ci broni?
Udaj sie do Szczecina - to sobie z poslami PO dobrej gandzi zapalisz pod drzewkiem w centrum miasta ;)

Pierdllnął bym sobie małpkę