Pierdo³a na prezydenta...? Tylko nie ten je³op!

Data: 2009-10-06 10:39:41
Autor: Slawek SWP
Pierdo³a na prezydenta...? Tylko nie ten je³op!

Pierdo³a Tusk! Tylu innych kombinowa³o i nie da³o siê z³apaæ, ten je³op do niczego siê nie nadaje, nawet porz±dnych lodów ukrêciæ nie umie...
Dla Polski, kraju, ojczyzny nie zrobi nic ale ¿eby dla siebie nic nie urwaæ... Je³op!

Ustawa "o hazardzie" przewraca siê w sejmie 9 lat, Lepper, Giertych i inni dali sobie radê z opó¼nianiem, odci±ganiem i rezygnowaniem a ten je³op nie umie - ludzie! On chce byæ prezydentem!

--
S³awek SWP
Ma³pê od cz³owieka odró¿nia siê po zachowaniach ludycznych z tym, ¿e trafiaj± siê przypadki niemal nieodró¿nialne...

Data: 2009-10-06 05:55:23
Autor: Bruner

"Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote in message news:haevss$40b$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pierdo³a Tusk! Tylu innych kombinowa³o i nie da³o siê z³apaæ, ten je³op do niczego siê nie nadaje, nawet porz±dnych lodów ukrêciæ nie umie...

czasami lepszy jepol od kretyna, ja kaczora tym bardziej nie widze.

Data: 2009-10-06 12:45:23
Autor: Slawek SWP
Pierdo³a na prezydenta...? Ty lko nie ten je³op!
U¿ytkownik Bruner napisa³:
[...]

Ale! Chyba! Obowi±zuj± jakie¶ standardy umys³owe, czy ja wiem, zdolno¶ci przewidywania przysz³ych zdarzeñ, szczególnie nastêpstw swoich w³asnych decyzji!
Jak na razie to Lechu nie kradnie, nie kombinuje, o krêceniu lodów nie ma pojêcia :) Pilnuje Polski jak burek na ³añcuchu. Faktycznie, nie powinien byæ prezydentem, przeca nie wiadomo z czym za chwilê wyskoczy... "Jak post±pi z³odziej - wiadomo, a uczciwy...(?) Nieprzewidywalny - jak z takim pracowaæ(?)"

--
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/25908#comment_200660

Data: 2009-10-06 16:08:38
Autor: cirrus
Pierdo³a na prezydenta...? Tylko nie ten je³op!
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ACB1FC3.6010701wp.pl...
U¿ytkownik Bruner napisa³:
[...]

Na krêcenie lodów to on zdecydowanie za mu³owaty.

--
stevep

Data: 2009-10-06 16:07:50
Autor: cirrus
Pierdo³a na prezydenta...? Tylko nie ten je³op!
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:haevss$40b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To superpierdo³a z Kaczora, ¿e przegra³ z Tuskiem. ;)

--
stevep

Pierdo³a na prezydenta...? Tylko nie ten je³op!